Tudom melyik a Tied, most csütörtökön vette le az eladó, azt is elakartam menni megnézni, csak valószínűleg Te előztél meg :) És azért keverhettél össze engem egy másik fórumozóval, mert ő is kérdezett a motor felől és én válaszoltam neki, hogy már le van foglalózva. Lényeg a lényeg meg van moci, Neked is nekem is
Persze nem makulátlan mocit kerestem én sem. De a korához képest elég jó állapotút sikeredett kifognom. Előtte egy '86-os XJ 600-am volt. Ahhoz képest bármi patika állapot
Makulátlan állapotnál arra gondoltam, hogy amikor elmentem megnézni a motort akkor fel voltam készülve. Az eladó korrekten elmondott mindent a telefonban, ennek tudatában mentem. Apróságokra gondolok, amik lehet, csak engem zavarnak :D Rászántam a hétvégét, és mindent átnéztem, bezsíroztam stb...
Bocs, összekevertelek mással. Régebben használt autóról belinkelt hirdetésre gondoltam, de látom azt más rakta be. Az a link nem él, de esélyes, hogy azt vettem meg a dátumról ítélve.
Szóval akkor melyik motorról van is szó? Egy pirosat láttam linkeltél korábban. Az enyém fekete.
Szelephézag állítás mennyibe kerül? Szombathelyen van aki korrekten meg csinálja? Ha hihetek a km órának akkor 12ezer van még addig, de nem tudom. Lehet megcsináltatom inkább.
Ne haragudj, de nem tudom pontosan most miről is beszélsz :) Milyen hirdetés nem aktuális? meg makulátlan állapot? lehet, hogy csak én vesztettem el a fonalat.. de tényleg nem vágom
Nem tudom, mert a hirdetés nem aktuális. Ez a motor indult, és indul is azóta pöccre. Nem tudom. Nincs olyan hibája amit azóta ne javítottam volna ki. Ennyi idős motornál , és ilyen ársávban nekem nem elvárás a makulátlan állapot.
Haverom is vett ősszel 2x ennyiért motort. Sajna az se jobb :(
Sziasztok aki tud suzuki tl1000r eladót 700 körül az irhatna
van egy kinézve 560 ért pesten de ha valaki rejteget egy szép darabot a garázsában és eladná az irjon bátran rávagyok kattanva a V2 re
Szia, nem azt vettem meg aminek a hirdetését bemásoltam ide, mert voltak vele gondok, (be sem tudtuk indítani) és Pityupapa is azt javasolta, hogy még nézzek szét inkább. Másnap felkerekedtem, és sikerült megnézni egy másik TL1000 S-t, ami ugyan drágább volt, de nagyságrendekkel jobb is, szebb is, fiatalabb, egy picivel kevesebb km, és végül azt vettem meg :) eléggé odaverős gép, hamarosan csinálok fotókat és tolok fel. Persze, hogy hogy szuperál majd, az majd később elválik, de elég jónak ígérkezik
Üdv! Sikeredett a mai nap beújítanom egy 2000-es TL 1000 S típusú mocit. Pityupapa, nem az lett végül amit együtt néztünk, megfogadtam a tanácsodat és a rendkívül hasznos tippeket amit adtál, és inkább vettem egy olyat ami eléggé tuti, és nem kell vele sokat foglalkozni:) Kicsit messze volt, kicsit drágább volt de megérte. Köszönöm még egyszer, hogy segítettél :) Tolok fel róla holnap néhány képet is:)
Pár napja sikerült vennem egy TL 1000S-t. Kicsit idegenkedek a típustól, de a próbakör után nem volt szívem otthagyni :D Pár napja elkezdtem megcsinálni rajta az ilyenkor szokásos szervizelést. (olaj, gyertya, szűrők, hütővíz, fék, pár apróság)
Van valami extra dolog ennél a típusnál amit különösen érdemes átnézni? Köszönöm!
a sport attackról még nem hallottam,race attackom volt,nagyon szerettem
ha valaha volt supercorsa-d,akkor tudod,hogy az az etalon...
a d211 és a kr 108 (vágva)között te is tudod,hogy mi a különbség:
ha nem,akkor elmondom:semmi
A RoadAttack és Sportattack 2 között jelentős különbség van állítólag. Azonnal gyilkolható felrakás után, mert érdesített és nem formaleválasztós a külső része. Bár nem mertem kipróbálni mit bír 3 fokban és esőben. Jóidőt akarok!
Na ja, kinek mi. A Z6 sosem csúszkált alattam (megjegyzem: csak új gumikat tetettem fel)....illetve csak esős, 10 fok körüli időben, körforgalomból kigyorsítva.
Míg ugyanilyen körülmények között a road attack Eplény felé kb 8%-os emelkedőn,egyenesben, CBR1000f-el harmadikban kigyorsításkor megforgott....igaz,az 20 lóval erősebb volt papíron
SportAttack 2 lett feltéve, majd megírom hogy milyen :). Amint kicsit jobb idő lesz meglátogatnálak Oszi. Valami szenzor szórakozik a motoromon tuti, mert már minden más ki lett cserélve. Elöl nekem egy 2000 évjáratú Dunlop sportmax D207 volt, lehet hogy gyári :) Olyan kemény volt mint a beton. semmit nem kopott az elmúlt 10000 km alatt. de nem is tapadt. Üdv.: Zenox
Persze nem makulátlan mocit kerestem én sem. De a korához képest elég jó állapotút sikeredett kifognom. Előtte egy '86-os XJ 600-am volt. Ahhoz képest bármi patika állapot