Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

karmanytúzás?...nekem eddig mindegyik sikerült...
20 ezer alat tud valaki alsó kuplung munkahengert újat eladót valaki?
Szia Szekka,
Sajna a meló miatt el voltam havazva, de már írtam is.
Üdv.
Helló OSZI!

Írtam neked mailt!
Ne add el!
Üdv márkatársak és nem márkatársak!sajnos eladó sorba került 2001-es tl1000r gyári állapotú minimális esztétikai hibákkal (de hát már11éves múlt)1.5év műszakival törzskönyvel üléspúppal sportdobokkal +2db halkabb dobbal a gyári sajna nincs meg.Adok még hozzá egy használható michelin hátsó gumit egy fejidomot és egy első lámpát.ár:700000ft ha valakit érdekelne akkor a 06703845480-as számon jelentkezzen szeretném ha jó helyre kerülne
Nem, nem jó hozzá...
Nem tudja valaki, hogy az R-nek a fék és kuplungkarja jó e a k1-es (szívlámpás) gsxr-hez?
Csatlakozom az előttem szólóhoz!
Motul 5100 10W-40
Jah még annyit kérdeznék a TLR el kapcsolatban hogy a tulaj motul 5100 15w-50 es olajat használ a gépbe, de elméletileg 10w-s kell bele. Érdekelne ti milyen olajat használtok?
Valakinek van infoja a hungaroring idei motoros nyílt napok időbeosztásáról?
hát reméljük kibírja majd ezt az 50 km-t csapatva:)
Majd meglátjuk...
Lehet addigra a TLR-em is kész lesz...
persze tudom,6.ban meg keni a hátsó gumit kanyarból kijövet:)
hallottam én már egy-két vadásztörténet Oszi barátom,ezeket a csajoknak tartogasd:)
Majd meglátjuk. :) E-mail címed megvan, meg a telószámod is. Tavasszal visszatérünk rá.
Azt jól megnézném, h felpörgeted 6000-re a motort, és baszol neki egy 1est... Inkább fordítva...
Amúgy nekem mind1, h hogy indulok el, még 3ba is gázra kerékre áll, és gyári motorom van...
ezekkel a diagrammokkal tele van a világ...
majd rájössz,ha lesz majd 10 motor hátad mögött,hogy van a világon fék,futómű ,váz is
ezek mind fontosabbak,mint a motorerőd,vagy a csúcsnyomatékod:)
majd,ha elmersz indulni úgy a lámpától,hogy felpörgeted 6000-ig a motort,baszol neki egy 1-est és elengeded a kuplungot,akkor térjünk erre vissza:)
http://www.mcnews.com.au/testi...

Ajánlom olvasgatni, ZX9R, TLR, RSV teszt...
Arra eléggé szar az út, elég lesz a Zámoly(mondjuk a lámpától)-Majk(Oroszlányi bekötő út előtti buszmegálló), meg akár vissza is.
ezt megbeszéltük,de ha bevállalós vagy,akkor zámoly-majk-tatabánya-szár-vértesboglár-csákvár
mentem én már 20 perc alatti időt ezen a távon
Bennevagyok...
Tavasszal rátérhetünk a dologra. Szigorúan csak baráti szórakozásból ám!
Nem lehetne Zámoly-Majk?
Gab200gab200 Milyen ajánlatod van ha érdekel felhívlak és megnézem. Látom Sz.fehérvári vagy nem is olyan messze.
ide küldhetsz infót a mociról: connect2004@freemail.hu
az enyém azért nem alap:)
de megnéznélek a szétesikszereddel egy majk-gánt oda-visszán:)
neked hazai pálya,ha veszítesz én kapok egy tele tankot,ha nyersz én tankolok
Ez a fajta volt, még színre is.
Mondjuk a CB sem volt "gyári".

A mostani GSXR-em ellen sem érnél sokat az RSV-vel...
ha olyan dögnehéz,akkor felejtsd el,hogy beütöd a gyári cb-vel az én rsv-met