Üdv márkatársak és nem márkatársak!sajnos eladó sorba került 2001-es tl1000r gyári állapotú minimális esztétikai hibákkal (de hát már11éves múlt)1.5év műszakival törzskönyvel üléspúppal sportdobokkal +2db halkabb dobbal a gyári sajna nincs meg.Adok még hozzá egy használható michelin hátsó gumit egy fejidomot és egy első lámpát.ár:700000ft ha valakit érdekelne akkor a 06703845480-as számon jelentkezzen szeretném ha jó helyre kerülne
Jah még annyit kérdeznék a TLR el kapcsolatban hogy a tulaj motul 5100 15w-50 es olajat használ a gépbe, de elméletileg 10w-s kell bele. Érdekelne ti milyen olajat használtok?
Majd meglátjuk. :) E-mail címed megvan, meg a telószámod is. Tavasszal visszatérünk rá.
Azt jól megnézném, h felpörgeted 6000-re a motort, és baszol neki egy 1est... Inkább fordítva...
Amúgy nekem mind1, h hogy indulok el, még 3ba is gázra kerékre áll, és gyári motorom van...
ezekkel a diagrammokkal tele van a világ...
majd rájössz,ha lesz majd 10 motor hátad mögött,hogy van a világon fék,futómű ,váz is
ezek mind fontosabbak,mint a motorerőd,vagy a csúcsnyomatékod:)
majd,ha elmersz indulni úgy a lámpától,hogy felpörgeted 6000-ig a motort,baszol neki egy 1-est és elengeded a kuplungot,akkor térjünk erre vissza:)
Gab200gab200 Milyen ajánlatod van ha érdekel felhívlak és megnézem. Látom Sz.fehérvári vagy nem is olyan messze.
ide küldhetsz infót a mociról: connect2004@freemail.hu
az enyém azért nem alap:)
de megnéznélek a szétesikszereddel egy majk-gánt oda-visszán:)
neked hazai pálya,ha veszítesz én kapok egy tele tankot,ha nyersz én tankolok
Sajna a meló miatt el voltam havazva, de már írtam is.
Üdv.
Írtam neked mailt!
Lehet addigra a TLR-em is kész lesz...
hallottam én már egy-két vadásztörténet Oszi barátom,ezeket a csajoknak tartogasd:)
Azt jól megnézném, h felpörgeted 6000-re a motort, és baszol neki egy 1est... Inkább fordítva...
Amúgy nekem mind1, h hogy indulok el, még 3ba is gázra kerékre áll, és gyári motorom van...
majd rájössz,ha lesz majd 10 motor hátad mögött,hogy van a világon fék,futómű ,váz is
ezek mind fontosabbak,mint a motorerőd,vagy a csúcsnyomatékod:)
majd,ha elmersz indulni úgy a lámpától,hogy felpörgeted 6000-ig a motort,baszol neki egy 1-est és elengeded a kuplungot,akkor térjünk erre vissza:)
Ajánlom olvasgatni, ZX9R, TLR, RSV teszt...
mentem én már 20 perc alatti időt ezen a távon
Tavasszal rátérhetünk a dologra. Szigorúan csak baráti szórakozásból ám!
Nem lehetne Zámoly-Majk?
ide küldhetsz infót a mociról: connect2004@freemail.hu
de megnéznélek a szétesikszereddel egy majk-gánt oda-visszán:)
neked hazai pálya,ha veszítesz én kapok egy tele tankot,ha nyersz én tankolok
Mondjuk a CB sem volt "gyári".
A mostani GSXR-em ellen sem érnél sokat az RSV-vel...