Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez is igaz, bár az a motor 265 kiló volt menetkészen.
Szóval súlyarány egyenlítve!

Ezért mondtam, h mindennek megvan a maga feeling-je. TLR-nek is, SP-nek is, RSV-nek is. Kinek mi jön be. Minden motornál van gyorsabb, meg szebb, meg erősebb...
biztosan,az öreg szutykoddal megaláznál,de valószínűleg csak azért,mert 60 kg-al könnyebb vagy nálam:)
Mindennek megvan a maga feeling-je...
Pl a te fajta RSV-det gyorsulási versenyen szénné aláztam a 94-es CB1000-res Hondámmal...
szia!

Hát nem tudom... én nem adnék ezért a motorért 500nál többet,amikor V2-es motort kerestem,akkor végigpróbáltam az összeset,mentem több TLR-el is,SP-vel,Rsv-vel...
Ha érdekel,tudok egy jó vételt neked,küldd el a telefonszámod a fehervariablak@gmail.com-ra és felhívlak
Persze, h tudsz itthon is venni.
Ha megvan a gép szólj, és mondom, h honnan rendelj...
Arról nem is beszélve hogy minden sarkon SV van
Valóban :)
Előre is köszönöm válaszaitokat és az eddigieket is
[Javítva] :)
Igen tudom hogy az sv sehol sincs a tl-hez képest de azért merült fel bennem mint egy opció mert hasonló áron veszek egy 13 éves TLR-t vagy egy 7 éves SV-t de mivel még így se tud nagyon megnyerni az SV hiába fiatalabb (tudom nem egy kategória). Most hétvégén kicsit járkálok az országban és megnézek még pár mocit lesz közte GSX-R 750 és 600 is meg egy RSV. A TLR nagyon tetszik amióta megláttam de előtte még ezeket megnézem mik vannak a piacon ilyen árban :). Amúgy néztem az első fékbetétet ferrodo réteggel együtt 8mm vastag gyárilag úgyhogy kicsit benéztem mivel kopottnak láttam sz.tem az első pofákban se lehet olyan sok km-er így már ezt tudva :).
Amúgy néztem ebayen a fesz.szabályzót, de nem akarok onnan rendelni esetleg itthon hol tudnék TLR hez fesz.szabályzót venni?Mivel kerestem de sehol nem találtam.
Előre is köszönöm válaszaitokat és az eddigi válaszaitokat.
Leírás a 100 lovas dolgokról...
http://tl1000.de/FAQ/motor/dro...
Hi,
Szép motornak tűnik.
Fesszab gondja lesz sztem. 10-15-e körül megvan bele a másik. Nem nagyon hallottam még leégett generátoros TLR-ről.
A bicós óra jó dolog, az enyémen is van. Pontosabban méri a sebességet, és óra is van rajta.
Olajat tényleg cserélni kell, mert vagy akkor lett amikor mondja vagy nem. Fő az óvatosság.
Na a 100 ló.
Sok német piacos TLR 100 lóval jött be.
Könnyen ki lehet csinálni, és meg is lehet nézni.
A tankot kell levenni(4 csavar),és a légszűrőt kiszedni.
Alatta már látszik is a pillangószelepeknél a turpisság.
Ha le van a szívótorok átmérő csökkentve, akkor csak 100 ló.
Akkor azokat a szűkítőket ki kell venni, kicserél másikra,és kész is.
SV a pcsába sincs a TLR-hez, kb sztem a GSXR750-el lehet egy súlycsoportban erőre...
Tévedés Zenox.
Amiről te beszélsz a vezeték elvágás, az csak a környezetvédelmi tiltásokat(zaj és emisszió) "oldja" fel. Csak pár lovacska...
Ha egy TL 72kW-os akkor a szívótorok le van szűkítve!
Pl:
http://shop.motofreakz.de/Leis...
http://shop.motofr
eakz.de/Leis...
az szívás
Nálunk fordult már meg úgy több motor is, hogy gyárilag fojtott volt, de normál LE-vel adták el.
A Suzuki "meghamisított" a behozatali papírokat és úgy helyezték forgalmiba.

Volt olyan is, ami jogi útra terelődött... Ott egyszerű volt a helyzet, mivel a tulaj első tulajdonos volt és megvolt minden eredeti papírja is...
A német piacra gyártottak a 72Kw-os verziókat ami elektronikusan van visszafolytva. Egy darab vezetéket kell elvágni és megszűnik a folytás utána 100Kw-os lesz. Az enyém is pont ilyen! Azért jó mert kevesebb az adó meg a biztosítás.
Igen tudom h kw van megadva forgalmiba, de amikor regisztrálták a mocit a rendszerben akkor gondoltam h elírták na de mind1 :) amit néztem az tényleg 100le-s. Igaz ez nem zavar h ha le van fojtva de a tulaj mondta h valamit belepiszkáltak kipufogó csere után.
Tl S változathoz keresek hátsó sárvédőidomot, ami az ülések alatt van. Erre vannak gyárilag a hátsó irányjelzők és a rendszám felcsavarozva. Belül pedig ebben van az akku. Esetleg, ha van valakinek, vagy tud eladót, akkor szóljon! Kössz.
Amit a Németeknél adtak el újonnan, azok vissza vannak fojtva 98 Lóerőre!
a forgalmiban kw érték szerepel.
Még most nézelődök igaz ezt a mocit nem vittem el egy körre eléggé hideg volt majd 2 hét múlva esetleg, de elég volt átnézni így is szétfagytam a végére. Nem sok minden tudok ezekről a motorokról láttam már 100Le illetve 136Le(100kw) os példányt amire gondolok esetleg van egy folytottab verzió vagy csak forgalmiba van elírva esetleg a 100kw ot írták be a lóerő rublikába vagy valami hasonló elütés .
Ne kapkodd el a vásárlást, mert nagyon mellé lehet nyúlni! Szerintem jobban jársz egy Olaszból behozott géppel, mert itthon nagyon sokan mókolnak hozzáértés nélkül! Én már a második motoromat hajtom, ami Olasz kezekben volt előtte, és tuti állapotban volt mind (persze azokat is át kell nézni, és fontos a próbakör) !
Alapjáraton 13.3 volt felett kellene töltenie, ha felnyomod a pilácsot 14. Ha engedik méregetni, mérd ki a generátor tekercseket, másképp nem tudod kiszűrni. Széthúzod a hármas csatit, a tekercsek lábai között, minden variációban,0.1-1.0 ohm ellenállást, 5000 fordulaton kb 60-70 volt váltóáramot kell mérned. Ha nincs meg, generátor, ha megvan akkor szabályzó.
Most nézem hogy milyen jó a nick nevem gondolom még anno ez volt szabad gyorsan azért megváltozott :)
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt vagyok és van egy nagyon szép TLR ami motorikusan tökéletes(nem csörög-csattog) csak az a baj hogy alapjáraton leesik a töltő fesz. 11.9V-ra ha ráadod a világítást de emelt fordulaton ez kb 3-5e rpm után megemelkedik olyan 12.5 körül de nem emlékszem pontosan. Elméletileg feszabályzó ami olyan 20-40e forint de mi van ha generátor nem tudom remélem tudtok segíteni mert bele alkudom az árba mert csak városba gázos a dolog világítással igaz ami nem valami erős ezekbe a mocikba :)
Érdekesség képpen a motort átnéztem szimeringek tömitések nél sehol nem ereszt semmi első fékbetét lassan cserés pár ezer km van benne csak .A hátsó fékbetét ki van cserélve de már a tárcsa hullámos ami le fogja zabálni a betétet.Annyi h a korm.stabilizátor ereszti az olajat de nem vészes. Ami még szemet szúrt h egy biciklis óra tartóját találtam a műszerfal mellet ez azért nem tetszett mert szoktak ezzel csalni pár kilómétert de a tulaj csak az idő miatt rakta fel igazából ha nagyon akart volna ezzel csalni nem pont a tartót hagyja fent hanem leszerel mindent elég becsületesnek látszik és a TLR is nagyon pöpec állapotba van ezeket leszámítva.
Megvan hozzá az üléspúp meg a gyári dob és ad ponyvát is hozzá de sokallom a 750-et mert nincs rajta műszaki se. Az olaj le lett cserélve tavaly abba van 1500km er de így is úgy is cserélni kell Motul 5100et használ. Forgalmiban 100le van de bele lett nyúlva a motorba ha jól mondta a csávó a kipufogó csere miatt már nem tudom.
36000km van benne óra szerint.
Esetleg az új műszakival együtt sz.tem 680-700e amennyit megérne nekem.
Nagyon tetszik a gép de ennél többet nem költenék rá mivel 700e felett fiatalabb gsx-r-t vennék vagy sv-t.
erről a motorról van szó:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_tl_1000_r-5966907

Előre is köszönöm a válaszaitokat.
Sziasztok!