Át fogok menni ha egyszer hazakeveredek április környékén. Meg kell jobbítani mert idén külföldi uticélok is vannak a szemem előtt és nem szeretném végigdurrogni az utat :) Üdv. külhonból :)
Sztem más probléma van ott. Ezért mondtam, h gyere át vele, aztán megnézzük.
Amúgy a PC jó dolog(csak drága), jobb lesz a fogyasztásod, és egyenletesebb lesz a motor is, és még talán kapsz pár lovacskát.
Az olcsóbb megoldás, h a gyári ECM-et iratod át. Pl a múltkor teszteltünk egy EU-s TLR-nek az ECM-jét és egy USA piacos TLR ECM-jét. Meglepő különbségek voltak...
Nem és állítólag megoldás lenne a problémákra amit produkál, csak semmit nem tudok a dologról. És érdekelnének a tapasztalatok. Az enyém teljesen szűz :)
Sziasztok én a Power Commanderről érdeklődnék, mennyire használ a motornak? Nem terheli túl? Mennyivel növeli a fogyasztást? Mivel lesz jobb a gép? Lehet ha hazamegyek beruházok valami ilyesmire. Mit ajánlotok?
Nem. Éppen az említett két változtatás, vezérlési profilok és erősített szeleprugók amik felelősek szerintem. Az S hegyesebb vezérlési profilt kapott anno és a lágyabb szeleprugók miatt szerintem letiltás közelében hajlamosak belobogni a szelepek, ami a lapkatartóknak halálos ítélet lehet.
az igzaság az ,hogy momotak az árak és tetszik a tl 1000. De mond mindenki ilyet is meg olyat is tavaly csináltam egyet , már akkor is nézegedtem ezeket . szóval TL 1000 R 500-600 kilo és ez nem törik ,meg pereg szét . Az erő már engem nem érdekell csak jó legyen és megbizható , .
még egyszer köszi üdv Tasi
Milyet akarsz felvenni? R-t vagy S-t? Amit írtak neked az az S-re vonatkozik...
Az R-es:
Ez már injektoros, sokkal kiforrottabb a blokkja mint az S-é.
Nincsenek váz hibái sem, mint az S-nek.
Erő=Érdekes, de van benne. Kicsit kevésnek tartottam a GSXR-em mellett azt a 135 lót, de nyomatékban CSAK 2NM-elvan lemaradva!
Tol rendesen, 280(óra szerint) körülig nincs gondja.
Fogyasztás:
ECU függő, beállítás függő, 5,5-től 12-ig. Normál használat közben(130-160km/h) 6,5
Alkatrész ellátás, a jó Suzukis módon, tökéletes! Bontva nem sok minden van hozzá, de a megfelelő helyen akad...
Vannak szar állapotúak, az 300-tól indul. Ami már értelmes sztem olyan 6-700 körül megy.
Más kérdésed van?
szoval akkor jó ..jó ez a motor , csak rokonságban áll dukival ,,
a mai délelötöm rá ment a tl 1000 bövebb meg ismerésére ,
manual stb
gsx r 750 86 os 114000 km olajat nem eszik
gsx r 1.1 turbó 88 -as pupos 67000 km 240 lo 180 nm turán 7-9 liter
compreszoros gsx-r 1342 92 -es 195 lo 158 nm 185000 km turán 6 liter
gsx 550 83 264 000 km 5 liter 64 lo
Van egy pár suzukim , de akkor ilyeneket nem fogok olvasni mi ?
Köszi gyerekek a legjobbakat mindenkinek !
úgy 40000 körül volt egyszer az enyémben egy oda nem illő hang, akkor repedt el a lapkatartó ami miatt összeomlik a gép.
időben észrevettem, csere és gyíííí.
nekem nnics jó tapasztalatom két szer volt első henger nyomótőke törés szelepek lerendeztek mindet dugó hengerfej van blokkom ha valakit érdekel esetleg maradt injektor generátor váltó motorvezérlő ic nél kiásva ic programozhatóra cserélve
Amúgy a PC jó dolog(csak drága), jobb lesz a fogyasztásod, és egyenletesebb lesz a motor is, és még talán kapsz pár lovacskát.
Az olcsóbb megoldás, h a gyári ECM-et iratod át. Pl a múltkor teszteltünk egy EU-s TLR-nek az ECM-jét és egy USA piacos TLR ECM-jét. Meglepő különbségek voltak...
Nekem amúgy ami tetszik benne, az az hogy birkózni kell vele, hisztis, vad és eléggé nyers is. Hasonló lehet a GSXR-jeidhez...
Az SP1 és SP2 között is ezért van akkora különbség...
Akkor az anyagminőségben vannak a problémák?
az igzaság az ,hogy momotak az árak és tetszik a tl 1000. De mond mindenki ilyet is meg olyat is tavaly csináltam egyet , már akkor is nézegedtem ezeket . szóval TL 1000 R 500-600 kilo és ez nem törik ,meg pereg szét . Az erő már engem nem érdekell csak jó legyen és megbizható , .
még egyszer köszi üdv Tasi
Milyet akarsz felvenni? R-t vagy S-t? Amit írtak neked az az S-re vonatkozik...
Az R-es:
Ez már injektoros, sokkal kiforrottabb a blokkja mint az S-é.
Nincsenek váz hibái sem, mint az S-nek.
Erő=Érdekes, de van benne. Kicsit kevésnek tartottam a GSXR-em mellett azt a 135 lót, de nyomatékban CSAK 2NM-elvan lemaradva!
Tol rendesen, 280(óra szerint) körülig nincs gondja.
Fogyasztás:
ECU függő, beállítás függő, 5,5-től 12-ig. Normál használat közben(130-160km/h) 6,5
Alkatrész ellátás, a jó Suzukis módon, tökéletes! Bontva nem sok minden van hozzá, de a megfelelő helyen akad...
Vannak szar állapotúak, az 300-tól indul. Ami már értelmes sztem olyan 6-700 körül megy.
Más kérdésed van?
Megint van egy pár TLR dobom eladó.
Ha valakinek kéne...
http://www.motorrevu.hu/termekteszt/tartosteszt_vege_suzuki_tl10
00s
a mai délelötöm rá ment a tl 1000 bövebb meg ismerésére ,
manual stb
gsx r 750 86 os 114000 km olajat nem eszik
gsx r 1.1 turbó 88 -as pupos 67000 km 240 lo 180 nm turán 7-9 liter
compreszoros gsx-r 1342 92 -es 195 lo 158 nm 185000 km turán 6 liter
gsx 550 83 264 000 km 5 liter 64 lo
Van egy pár suzukim , de akkor ilyeneket nem fogok olvasni mi ?
Köszi gyerekek a legjobbakat mindenkinek !
időben észrevettem, csere és gyíííí.
enyém 65000-el ment el, semmi gondja nem voltsosem.
tl 1000 , fel vennék a motor gyüjteményembe egy ilyen masinát egyet szereltem ,de az a végét járta !
erö ? fogyi ? alkatrész ? stb karbis /inyektor kb ár tól-ig