Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Boldog karácsonyt mindenkinek!
Már csak a karokra lehet jelentkezni, a kesztyű elkelt.
Ha valakit érdekelne egy pár kuplung és fékkar:
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...

Illetve egy Alpinestars GpPro XL/11-es kesztyű:
http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
Irány a szakműhely! Szerintem kontakthiba, Ha AC lenne nem indúlna. Ez még ugyan az a motor? Van vele gond!
sziasztok,lenne egy érdekes problémám segítsetek légyszíves,jár a motor alapjáraton egy idő után leáll,elkezd FI villogni, utána megint be indul pöcre,menet közbe meg semmi gond.Lehet hogy az AC pumpa a szar? vagy szerintetek?
javítom a leírásom!Mindkettőn kb ugyan olyan kis mértékű sérülés!A szegecselt lemez cseréjével,szinte észrevehetetlen lesz a sérülés!
Sziasztok!

tl 1000 r .hez leovinci sportkipufogó eladó!párban!
Kis sérülés az egyiken,javítható,brutál hang!
képeket emailben! gsxr-re is jó lehet!
35000 FT/2db
czako20@freemail.hu vagy 70 5761477
Adom! :) Nekem mindegy hol alszunk.
Ottalvós buli lesz? Tavaszra ígértem nagynénéméknek, hogy amikor kész lesz a gép meglátogatom őket Kisbéren, az ott van Környe mellett akkor úgy mennék amikor Zenox is és úgy én is benne lennék egy ottalvós buliban. Cserébe ti is alhattok nálunk Szarvason.
Természetesen, de akkor ott is alszok :)
Ha sör lesz, jöhetsz...
Szép gép.
Majd meglessük a Zenox-ét, aztán a tiédre is találunk valami megoldást...
Nagyon húzós időket éltünk, sorry. Jövőre mindenképpen élnék a lehetőséggel ha még áll. Jelenleg külföldre készülök , de tavasszal visszatérek és adunk neki! Üdv.: Zenox
mehetünk motorozni ha van kedvetek,beszéljük meg mikor,jöv.hét vasárnap?ha nem esik csak akkor ,
Oké tudom hogy V2 meg stb ezt csinálja nincs ezzel gond csak ez sajnos ez nem olyan szokványosan nyomja! De amúgy nincs gond fasza suhan 280 ora szerint erő van benne kicsit lángol de így menő majd egyszer jó lesz :)
Mondtam, h gyere el és megnézzük, de nem jöttél...
Tudod miért csinálja ezt? MERT TL1000R!
reggelente nem azonnal indul ,kint alszik a vas,de rendben van igy ,gondoljatok bele a dekompresszor nyitva tarja a szelepet és a kompresszió kevés,ezért tudja forgatni az önönditó a f.tengelyt,egészen addig amig centrifogális erő le nem küzdi a rugókat a tengelyen,csak utánna lesz kompreszió és tökéletes égés.aksi legyen jó.és indulni fog,a gázkarhoz nem is szabad nyúlni mígy be nem indul.legalább is nekem.
Köszi!
Nekem mindig 10 perc volt mire beindult , kicseréltem az AC-pumpát mert kevés volt a nyomás, épphogy határértéken volt. Azóta 0°C fokban is szívató nélkül gombnyomásra indul azonnal!
Kb 20.000Ft egy ACpumpa autósboltban + tömítés a tankba 11.000Ft (kötelező sajnos mert a régivel csöpögni fog.) Valami mitshubitshi pumpát adtak és tök szuper. http://ko-csi.hu/ itt próbáld meg, ki is postázzák. Üdv.:
Zenox
Köszönöm az értelmes választ! ilyen megoldásra gondoltam.Köszi még egyszer!
Ha pár oldalt visszaolvasnál, ami sokszor hasznos dolog, megtalálnád a választ a kérdésedre! Páran most cseréltünk AC-t, hasonló okok miatt. Mérj üzemanyagnyomást, legalább 4 bar végnyomást kell mérned, az alatt kuka az AC.
Köszönöm!
Szerintem egy kompresszióméréstől okosabb leszel!... Gondolom nyitott dobok vannak rajta, 4-5 ezer körül rángat, visszadurrog, lángol a kipuffogó, hidegen nehezen indul, stb.
Nem hiszem, hogy rendbe jön, ha meghúzol egy csavart valahol! Amennyiben most vetted a motort, nyugodtan vidd vissza, jobban jársz!