Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jut eszembe.
Valakinek gyári TL dobok?
20-ba gondoltam a párt...
Jah, ha nagyon túrásan közlekedik.
Egyszer régen vettem én is a 98 lovas Hondámra ilyen 100 lóig jó láncot. Bírt vagy 10e km-t...
Kicsit erősödik. Persze lehet csak virtuálisan!
Jah, a képet nem raktam fel.
Sztem ez azoknál van amiknél Canister van hátul.
Fasza! Akoor egy alkatrésszel kevesebb ami még kell!
Szia Nolte,
Ez egy vázvédő ami a váz jobb oldalára van felrakva. Elsőnek én is a hátsó idomnál kerestem, de nem ott van. Amit eddig láttam TLR-t azon ilyennel nem találkoztam. Sztem ez az amcsi változatokon lehet, amiben van Canister vagy PAIR rendszer.
A lényeg, h a tiédre nem kell.
Azt sejtettem, de néztem képeket, illetve most teljesen szét van szedve az enyém és nem találtam meg konkrétan a helyét. Arra sem sikerült rájönnöm, hogy milyen funkciója van.
Nem vagyok nagy TL-es,de szerintem az ülés alatt/mellett lévő fekete idom lesz az.
Sajnos nem,d e küldj egy mailt az adatlapomon található címre és hátha tudok valami okosságot :)
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék. A képen látható 23-as alkatrész pontosan hova való, és milyen célja van?

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZU...
Már honda cbr600f4i fs van ,meg ha ugyan olyat vettem volna az már nem lenne olyan mint volt
Még annyit, hogy miért nem veszel megint Kawasakit?...én azt választanám!
Nem egy olyan TL volt viszont ami 2-3 hengerfejet is megevett néhány éven belül.
Vajon az a szerelő hány Tl-t látott? Minden motor meghibásodhat, ez teljesen használat és karbantartás függő! Az én Tl-em például nagyon jól bírja, a láncon és gumin kívül semmit nem kellett cserélni, vagy javítani. 42 000 km van benne.
ezek nem lennének jók honda cbr600f4i fs re?
R est akartam csak mondta a szerelő hogy a tl ekel sok gond van hát nem tudom azért írtam ide mert a tulajok jobban meg tudják mondan pláne aki nagyon sok ezer kilómétert lement már vele
hengerfejes gondok csak az S-en voltak. Az R jobb.
Ezek a módosítások milyen hatással vannak motorra?
Kérdezni szeretnék valamit mennyire bevált gép a tl1000r mert egy szerelő ismerősöm azt mondta a tl ek problémás gépek,mint pl hengerfej meg ilyenek ez mennyire igaz?
TL-S-be jó 125Le-s.
Jó magam is Tőletek vásároltam, és igencsak "kellemes" áron!
(ez volt az ingyen reklám helye)
Túrázósa TL S-eseknek akár jó lehet :) Persze ajánlottabb a ZVMX-es, de elég horror ára van, így aki spórolni akar, most van egy lehetőség :)
A gyári TLR áttétel a 17/39. Evvel ahogy néztem, elég szotyi. Ezt szokták, h jobban menjen kicsit cserélni elöl 16-ra.
Lánckereket én a Pink motors-nál veszem(mert itt dolgozok mellette), de az Frpeter-nek is jó árai vannak.
Nem érdemes külföldről venni, mert a postával olyan drága lesz mint nálunk.

TLR-en nem szokott hibája lenni. TLS-nél vannak a hátsó csillapításnál problémák.
Max a rugóstagnak lehet olyan gondja mint amiről írtam pár lappal ezelött.

A PC II nem üti ki. TRE dolog sztem akkor jó, ha kombinálod egy fokozatkijelzővel(GiPro).

Nemtom, de én megcsinálom a módosítást rajta. Aztán majd lesz amilyen lesz.

Pair sztem nincs a te blokkodon, mert EU-s modellnek néztem a tiédet, nem amcsinak.

Műszerfaladat szétkaptam, kicsit látom össze volt törve.
Bocsi Peti, de valamit elírhattál.
Az 530 VX "X" gyűrűs (ajánlott 125 LE-ig)...tehát egy SV-be lehet, h jó, de egy TL-be vagy egy VTR-be nem.
Sziasztok!
Volna két extra akciós láncom, DID 530VX 130LE+ 102 és 104 tagú.
VTR1000F 1997-2006 15.000Ft (102)
VTR1000SP1 2000-2001 16.000Ft (104)
TL1000S 16.000Ft (104)
Lánckerék megbeszélés szerint.
Elérhetőségek az adatlapomon.