Üdv Mindenkinek!
Szeretném a segítségeteket kérni, mivel most szeretnék egy pár TL1000S modellt megnézni. A fórumokon és a népítéleteken már szétnéztem,de szerintem ti tudjátok a legjobban a dolgokat.
-1998 és 2001-es modelleket néztem, ezeknek esetleg van e olyan típushiba, amire különös képen oda kell figyelni?
-Nektek mennyi kilóméter van a motorban és hogy szuperál, mert amiket néztem, azokban 35-45 ezer között van a kilóméter. Olvastam a 100.000-es tesztet, ami bíztató, de a ti véleményetek is érdekelne, mert nem 1-2 évre akarok motort venni, hanem hosszabb távra. Próbáltam olyan modelleket nézni amik nincsenek leharcolva, hanem gondos gazdák motorjai.
Nézegettem az sv650-et, de két személlyel gyenge, és a futóműve meg katasztrófa, főleg a 160-as hátsó gumi , inkább a régebbi, de izmosabb, jobban felszerelt Tl érdekelne, de ebben kérem a segítségeteket!
A válaszokat előre is köszönöm!
Minden jót!
ÜDV! Ma hirtelen váratlanul 15 fok körül volt, csapattam egy jót . Műszerfal nélkül.
Mostanában egyre gyakrabban meglep a motor, kezdek vele bátrabban menni, minél több a véletlen egykerék..
főleg gyorsulásnál, és 2 esben is..
Gondolom agresszívebben kezelem a gázt
Hazaértem megszámoltam , hátul 39es lánckerekem van,
akkor elöl 16 nak kell lennie a sebességek végsebességei szerint.
Érdemes kicserélni 17 esre elöl ? Ha igen, kit ajánlotok? Hol vegyem? Ebay?
Nektek milyen lánckerék áttételek vannak? Hogy viselkedik vele, miket próbáltatok?
Hogyan tudom legegyszerűbben megnézni hogy jó e a hátsó torziós lengéscsillapítóm?
oldalról belátni, nem tűnik töröttnek semmi.
TRE vel érdemes foglakozni, vagy a Power Commander II azt kiüti?
Érdemes azt az air-box módosítást elvégezni amiket írnak? Valakinek Tapasztalat?
(alaplap megnagyobbítása, és a pillangószelep bezárása) ? http://www.chucksirois.com/TL1...
air box mod
Még nem, folyamatban van a dolog.
Sztem olcsón meg tudjuk beszélni.
Nem lóg az alu perselyben a csúszószár? Gondolom akkor sikerült széttekerni azt az aluházas részt is. Nehogy összetekerd! Én ott basztam el, h megnézem milyen a menet és összetekertem. Aztán már csak a fűrész szedte szét... Azt csak a szimeringezés után szabad összetekerni.
Sikerült már összeraknod a hátsó rugóstagot? Mennyiből jön ki ez az átalakítás? Esetleg vállalnál nekem is legyártani egyet?
Most sikerült szétszedi, szerencsére nekem nem volt benne varázspor , csak egy kis koromszerű fekete por.
Miért kétled Tibi? Az én blokkomon is van...bár már nem sokáig.
Amúgy ennek mi az értelme? Attól, h friss levegőt keverünk hozzá, ugyan annyi kipufogógáz jön ki...
oks! Igen , válaszolt emailomra, szólt h már elkérted,
valamelyik nap leszedem és elküldöm postán.
Viszont valami nem jó nagyon a műszerfalamon mert elég kerge a 2 mutatós rész,
főleg a fordulatmérő rángatózik és körbefordul 0 alá függetlenül a fordulatszámtól rángatózik.
A jobboldali digi rész is rövid ideig félig működött..
Remélem a szagot nem onna éreztem hanem csak h fűtenek a környéken.
Emailban elkérem majd a Neved, címed, irányítószámot.
Köszi
Frankó!
Akkor a pumpacsere jó volt.
Hmm...sztem nem kap valahol rendes tápot.
Már nem kérd, én már elkértem tőle, mert mail-ben már párszor beszélgettünk.
Ööö ha erre jársz Tbánya fele, legalább 2 sör!
Oks! megnyomtam :)
Ma motoroztam, azaz Kipróbáltam a mocit és a műszerfalat,
A moci kb 4 sec alatt indult 5-6 hét állás után 15 fokos garázsból kihozva.. szerintem jó az.
a sebességmérő és a fordulatmérő is megbolondult :(
csak rángatóznak v teljesen körbefordul a fordulatmérő rángatózva.
Akkor elkérem Nolte-től az ő által felajánlott műszerfalat és akkor nagyobb eséllyel lehet a 2-ből egyet.
Mennyibe lesz nekem ha megsikerül javítani?
Szeretném a segítségeteket kérni, mivel most szeretnék egy pár TL1000S modellt megnézni. A fórumokon és a népítéleteken már szétnéztem,de szerintem ti tudjátok a legjobban a dolgokat.
-1998 és 2001-es modelleket néztem, ezeknek esetleg van e olyan típushiba, amire különös képen oda kell figyelni?
-Nektek mennyi kilóméter van a motorban és hogy szuperál, mert amiket néztem, azokban 35-45 ezer között van a kilóméter. Olvastam a 100.000-es tesztet, ami bíztató, de a ti véleményetek is érdekelne, mert nem 1-2 évre akarok motort venni, hanem hosszabb távra. Próbáltam olyan modelleket nézni amik nincsenek leharcolva, hanem gondos gazdák motorjai.
Nézegettem az sv650-et, de két személlyel gyenge, és a futóműve meg katasztrófa, főleg a 160-as hátsó gumi , inkább a régebbi, de izmosabb, jobban felszerelt Tl érdekelne, de ebben kérem a segítségeteket!
A válaszokat előre is köszönöm!
Minden jót!