Én vagyok az aki már 3-szor járt nálad a fekete TL-el idén, és meg kell hogy mondjam sajnos igazad van. Enyémet sem sikerült beállítani, AC pumpa csere és injektor tisztítás után sem úgyhogy marad a gyűjtögetés és a PC. Azt nem értem viszont, hogy nem mindegyik csinálja. Egyik jó másik nem? Kössz a segítséget AGO. Megyek dolgozni Ausztriába télre, tavasszal visszajövök a milliókkal :) és akkor rakunk bele PC-t meg kompresszort meg Nitrót is! És akkor már nem fog rángatni! Üdv.:
Attila
Köszönöm a fáradozást és a segítséget így legalább már nem tornázok rajta sokat segítettél! KÖSZÖNÖM! De úgy néz ki ilyen árak mellet hogy jó lesz ez még így ahogy van :) .Még egyszer kösz Amargo motor!
1. Sokan erre azt szokták mondani, hoyg a gyári ECU-t is lehet irni. Hát igen, lehet...csak oylan kevés dolgot és olyan durva léptékben, hogy nem sok értelme van..
2. Lenne egy másik megoldás, a HealTech Suzuki FI-Tuner, ami ár/érték arányban jó lenne. Ennek csak az a baja - mint a gyári ECU állításának is -, hogy csak max 15%-ot lehet állítani az üzemanyag ellátáson, de legalább ezt az eszközt sok gázálláson és 500 fordualtonként lehet állítani. Igazán azt szoktuk mondani, hogyha a motorod nem extra "szar", akkor ha nem is elég a 15%-os állítás, de legalább közelebb kerül a jó megoldáshoz. Ez az eszköz mind a két hengernek úgyanazt a beállítást adja.
Ára 75.000HUF beállítva.
2. Power commander lenne a tökéletes megoldás. nagy az állítási lehetősége, 250-es fordulatszámonkénti állítás, stb.. Viszont drága.
A Power Commander-t két módban is állítható. Alap esetben ugyanazt a beállítást kapja a két henger, de mi "szeretjük" inkább a V2-es motorokat hengerenkénti módba beállítani. Ez azért fontos a V2-es motoroknál - akár sport, akár csopper, akár tura motor -, mivel a két henger teljesen eltérően működnek. Van olyan pillanat, amikor akár több, mint 20% eltérés is van a két henger között. Sokkal jobb eredményt lehet elérni a hengerenkénti beállítással, mivel csökken a motor remegése/rezgése, nagyságrendileg növekszik a motor felpörgési ideje, amit egy motoros lóerővel fog azonosítani, hiszen azt érzi, hoyg amotor jobban húz, azaz rövidebb idő alatt forog le. Persze mi tudjuk, hogy ez nem egészen LE kérdése sok esetben.
Ára: 120.000HUF (PC + beállítás normál módban)
140.000HUF (PC + beállítás hengerenkénti módban)
4. Lehetne pl Bazzaz Z-Fi TC-t is belerakni, amiben van még egy gyorsváltó és egy kipörgésgátló is, de ez már borsósabb kiadás.
Ára: 280.000HUF (Bazzaz + beszerelés + beállítás)
Itt egy TL1000 üzemanyag ellátási görbéje.
A piros vonal közelében van az optimális üzemanyag ellátás.
Gondolom látod, hogy a nálad (is) lévő 4000-5000 körül van gond...
A PAIR rendszer a blokk "működése után" van, azaz nem szól bele abba, hogy a motor rángat. Mivel - ahogy irtad is - friss levegőt enged a kipufogóba.
Szóval a blokk működéséhez semmi köze, viszont a kipufogó lángjába már an(n)ál inkább...
Enyém is ugyanezt produkálja. és nekem még rángat is emiatt menet közben. Nekem eddig nem sikerült semmit kezdenem vele. Állítólag Pair szelep miatt csinálja ami friss levegőt juttat a kipufogó gázhoz hogy az el nem égett mérgesgázok újragyulladhassanak és rendesen elégjenek. Ez azért kellet hogy teljesíthesse a műszer az előírt emissziós értékeket. Kicsit a TL-nél elméretezték szerintem és ezért lett rakéta meghajtású.
Sziasztok,lenne egy problémám a TL-emel kapcsolatban,kérdeznék valami hozzá értőt.4500 és 5000 fordulatnál motorféknél durran nagyot és ömlik a kék láng a kipufogóból és ez sima gáz adásnál is jelentkezik álló helyben.Be állítások meg voltak gyertya csere is,szelepek be lőve szóval minden ami kell.Nem sok TL-est ismerek tehát kérdezem tölletek az enyém csinálja vagy nálatok is előfordul ez? köszi a válaszokat előre is.
Igen gyáriak!Csak azt felpolíroztam meg kipucoltam meg visszavágtam volna egy kicsit hogy jobban szóljon!(Már így is van a végébe fúrva 3 juk az előző tulajtól)
Akkor tárgytalan!
Amúgy nem tudod hogy ha fel polírozom az enyémet akkor egy hő álló lakott adjak neki vagy ne, hogy tovább fényes maradjon?
EBC rugókat (erősített) megvettem!
Mert kuplung csere előtt állok!Fém lamellákból Barnettet vagy EBC-t ajánlotok?Vagy minden alkatrész egy cégtől legyen?Most vettem EBC rugókat de sajnos már az sem segített a kuplung megcsúszásban.
Attila
Van, de nem olcsó.
1. Sokan erre azt szokták mondani, hoyg a gyári ECU-t is lehet irni. Hát igen, lehet...csak oylan kevés dolgot és olyan durva léptékben, hogy nem sok értelme van..
2. Lenne egy másik megoldás, a HealTech Suzuki FI-Tuner, ami ár/érték arányban jó lenne. Ennek csak az a baja - mint a gyári ECU állításának is -, hogy csak max 15%-ot lehet állítani az üzemanyag ellátáson, de legalább ezt az eszközt sok gázálláson és 500 fordualtonként lehet állítani. Igazán azt szoktuk mondani, hogyha a motorod nem extra "szar", akkor ha nem is elég a 15%-os állítás, de legalább közelebb kerül a jó megoldáshoz. Ez az eszköz mind a két hengernek úgyanazt a beállítást adja.
Ára 75.000HUF beállítva.
2. Power commander lenne a tökéletes megoldás. nagy az állítási lehetősége, 250-es fordulatszámonkénti állítás, stb.. Viszont drága.
A Power Commander-t két módban is állítható. Alap esetben ugyanazt a beállítást kapja a két henger, de mi "szeretjük" inkább a V2-es motorokat hengerenkénti módba beállítani. Ez azért fontos a V2-es motoroknál - akár sport, akár csopper, akár tura motor -, mivel a két henger teljesen eltérően működnek. Van olyan pillanat, amikor akár több, mint 20% eltérés is van a két henger között. Sokkal jobb eredményt lehet elérni a hengerenkénti beállítással, mivel csökken a motor remegése/rezgése, nagyságrendileg növekszik a motor felpörgési ideje, amit egy motoros lóerővel fog azonosítani, hiszen azt érzi, hoyg amotor jobban húz, azaz rövidebb idő alatt forog le. Persze mi tudjuk, hogy ez nem egészen LE kérdése sok esetben.
Ára: 120.000HUF (PC + beállítás normál módban)
140.000HUF (PC + beállítás hengerenkénti módban)
4. Lehetne pl Bazzaz Z-Fi TC-t is belerakni, amiben van még egy gyorsváltó és egy kipörgésgátló is, de ez már borsósabb kiadás.
Ára: 280.000HUF (Bazzaz + beszerelés + beállítás)
A piros vonal közelében van az optimális üzemanyag ellátás.
Gondolom látod, hogy a nálad (is) lévő 4000-5000 körül van gond...
Ha a gyerta jó, akkor üzemanyag ellátási gond van (ami amúgy TL tipikus gond..)
A PAIR rendszer a blokk "működése után" van, azaz nem szól bele abba, hogy a motor rángat. Mivel - ahogy irtad is - friss levegőt enged a kipufogóba.
Szóval a blokk működéséhez semmi köze, viszont a kipufogó lángjába már an(n)ál inkább...
Amúgy nem tudod hogy ha fel polírozom az enyémet akkor egy hő álló lakott adjak neki vagy ne, hogy tovább fényes maradjon?
EBC rugókat (erősített) megvettem!
Ahogy néztem a mostani albumodat, neked is gyáriak vannak?
Amúgy már elvitték...
Nincs valakinek eladó kormánycsutkája? TL1000S -re való kellene.
Köszönöm!
Fém lamella:
http://www.ebay.com/itm/Barnet...
Kopó:
http://www.ebay.co
m/itm/New-EB...
http://www.ebay.ie/itm/Clutch-...
Mert kuplung csere előtt állok!Fém lamellákból Barnettet vagy EBC-t ajánlotok?Vagy minden alkatrész egy cégtől legyen?Most vettem EBC rugókat de sajnos már az sem segített a kuplung megcsúszásban.