sv az ! a tl röl nem beszéltem ! / lapos elem meg vtr /. Máté olvasás órán motoroztál ? . és nem veszekszik itt senki tovább képzés folyik és fel rántjuk a tl forumot
Ne veszekedjetek a TL fórumon :)
Nem hiszem hogy ez érdekli őket.
Viszont Taschner te kérhetnél elnézést a Tl-esektől
mert azért azt sem laposelem hajtja
Már látom mi itt a problem , én nem kötök bele semmibe híd el ,
Épitő jelegel probálak a helyes utra tériteni de már böbbet nem teszem
a következő Én Taschner zsolt vagyok ismert veterán motor gyüjtö ezt itt nagyon sokan tudják , 62 db os motor muzeumom van ezt is tudják , az is ,hogy nagy gigszeres vagyok , 6 db gsx-r. tulaja vagyok , 27 éve müködö motor servizem van , és csak azon csodálkozom, hogy Te ezt a sok hülyeséget honnan szeded ... Nem olvasol újságot nem figyeled a motor-sportot ,?
De most már látom IGAZAD van !
motorrevű ,stb olvasgazsd !
1 bmw rr 204 lo
2 kawa zx 10 r 197 lo
3 agusta 181 lo
4 rsv 4 180 lo
5 fireblade 178 lo
6 ktm 174 lo
7 1198 sp ducati 171 lo
8 gsx r 171 lo
9 r1 168 lo
Nyugotan szégyelheted magad ! Te kis spiler !
Ez már biztos veszek egy tl 1000 r -t és nem motorozni ,csak azért ,hogy rajtam maradjon OK ? Üdv Taschner motor service
Kicsit leragadtál a gsxr 1100nál!
Hidd el hogy nem csak az elektronika tuning, meg nitro létezik 2004 feletti motorok teljesítménynövelésében! Azért nem gp technológia van az utcai gépekben Hidd el lehet ott fokolni a vezérlést!
Amúgy egyben van az öreg gixxer! szép
Te is otthon raktad össze a mocit szerintem aránytalanul drágán... a bmw nem egy yoshi blokkos suzuki, superbike-ban mindkettőt elkeni a duci, pedig az egy fos v2... és még zx és rsv is ott van...
kiragadtad az egyetlen példát, amibe bele lehetett kötni
az építés árából inkább vettem volna motort, meg autót
dehogy vitázunk , szerintem most evvel a mese golfal indul Alonso
a f 1 -be a Mc laren 2.5 milliárd dolárt költ évente 800 loerős kocsijukra ... Pumpa Pityu meg a 23 éves golfot otthon össze rakta 2560 euroból a sufniba 1024 lovasra
és ezt te el hiszed
az elöbb fére értetél valamit
1200 cm /1986 gsx -r 1100 pupos 2.1 maj- turboval közel 270 lo 3.5 millkámba van
most a nyomás le véve 1.7 re 239 loerös EZ az egyik amit emlitetem
a 92 gsx-r 1342 cmm yosimura generátoros/ compreszoral 193. 7 loerö/ busa gyalázó / csak meg jegyzem gv73 f limitált gyári 111kw 1200 db csinált a Suzuki , csak ez az egy van az országba . http://www.sportmotor.hu/motor...
Itt beszélsz az elfokolásról ,meg a sűrítésről ,stb
Szerinted ha ez ilyen egyszerü lenne , a japok hagynák a BMW -ét a tronon . a dugatyu sebesége 11-m /s főlé nem emelhető a szelepek már a gsx -r 2003 kiviteleiben titán ötvözet, a Szelep rúgog már ürteknikás eljárásal készülnek,hogy birják a 15-16 ezres fordulatott , a szará könyitett és faragott gp -ből szinte az utcára kerülnek a motorok . Meg kérdezem töled ?, hova fokolod a vezérlést még . A vtr honda 130 lo 4 térképes befecskendezésel 170 lora lehet hozni ... ma már a 2004 ota gyártott motorat nem faragják barátom , vagy elektronika tuning vagy turbó , vagy nitro , esetleg ezek kombinácioja de egy VTR sp 2 , ha te fel tekersz 200-220 lora max 1500-2500 km és kuka .
A régebi motorokban hagytak tartalékot és bele rakták az anyagot, szerintem ez a tl 1000 is jobb mint az sv 1000
igaz, de ahogy haladunk a korral: sűrítési arány, bepréselt levegő mennyisége, vezérmútengelyelfokolás, szelepvezérlés, kompresszió, dugattyú út, nyelvtan... nem veszem el az 51 év érdemét, nem is akarok pálcát törni felette, de a turbós történetet ne hasonlítgassuk össze motorokkal... a v2 ferrari felvetése eleve rossz példa, mert sor4 mk2 golf turbóval 1000+ ló (http://www.youtube.com/watch?v...), a ferrari ehhez képest egy girhes gebe... de ott eleve 6-8 hengerrel több van, de amikor elkenik a száját, hazamegy lelocsolja benzinnel a piros szarját, felgyújtja és felhúzza magát a legközelebbi diófára... a hd-t nem szabad keverni vtr-rel, mert más furat-löket... lehet vitázni, ha valamivel nem értesz egyet ;)
big bang?pl vfr 750 ha elfokolod ? ez nem játszik ? fél fordulatra 4 munkavégzés? v2 ben pedig 90° alatt 2 munka ütem, igaz utána majdnem 2 fordulatig csak huhognak a gázok
Ha te mondod bizt így van !
Nekem van egy pár öreg szarom , aki ismer tudja 51 év alatt össze jött - Nekem a legjobb motorom 1924 brough superior ss 80 34 loval vagy a 1908 szíjas HD 3.5 loval .
Etől fügetlenül kunmadarason még a drakba sem , de még a 1000 + sem látam v2 nyerni , picinek a hd je meg 2000 ccm és compreszoros mégsem nyert még soha !
egy darab fötengely fordulatra egy db munka ütem v2
egy darab fötengely fordulatra két db munka ütem s4
3 db munka ütem v6 , s6
képzelj el egy v2 -es f1 Ferrarit ............ minél több munka ütem jut egy fötengely fordulatra annál nagyobb a nm , kw ugyan azon ccm -nél .. ez fizika ..
a "Sliders" sorozat jutott eszembe erről... amikor helyszín és az idő ugyanaz, csak az emberek vannak "eltévedve"... Biztos frankó a turbós moci, de szerintem a vtr vagy a tl turbóval ugyanazt megcsinálja, mint a '92 géjesikszer. Mindenkinek a saját motorja a legjobb...
nem mentem még tl 1000 s sem és r sem az sv 1000 -ret ceruza elem a vtr 1000 lapos elem hajtja a 92 -es gizihez képest . A pupos turbos 230-240 -nél emelgeti az elejét komoly motoros cimbik reszkető lábal szálnak le róla , nekem is kezelhetetlen !
Indy-vel mivan át állt sötét oldara ?
Szerintem is valami más gond lesz ott, falsot szívhat valahol, esetleg valami dugulás az üzemanyag rendszerben, mérni kellene terhelésen üzemanyag nyomást, injektorokat kipucolni, tankon belüli üzemanyagszűrőt cserélni és nem utolsó sorban ellenőrizni a gyújtótrafókat. A PAIR szelepek is bőven lehetnek a hiba forrásai, főleg ha valaki mókolt vele korábban.
Ha neked ez tetszik!
Inkább arra menjen a pénz mint a piára!
lapos elem
az lett
Nem hiszem hogy ez érdekli őket.
Viszont Taschner te kérhetnél elnézést a Tl-esektől
mert azért azt sem laposelem hajtja
március 20-ra rendeltem a tavaszt OK ?
Épitő jelegel probálak a helyes utra tériteni de már böbbet nem teszem
a következő Én Taschner zsolt vagyok ismert veterán motor gyüjtö ezt itt nagyon sokan tudják , 62 db os motor muzeumom van ezt is tudják , az is ,hogy nagy gigszeres vagyok , 6 db gsx-r. tulaja vagyok , 27 éve müködö motor servizem van , és csak azon csodálkozom, hogy Te ezt a sok hülyeséget honnan szeded ... Nem olvasol újságot nem figyeled a motor-sportot ,?
De most már látom IGAZAD van !
motorrevű ,stb olvasgazsd !
1 bmw rr 204 lo
2 kawa zx 10 r 197 lo
3 agusta 181 lo
4 rsv 4 180 lo
5 fireblade 178 lo
6 ktm 174 lo
7 1198 sp ducati 171 lo
8 gsx r 171 lo
9 r1 168 lo
Nyugotan szégyelheted magad ! Te kis spiler !
Ez már biztos veszek egy tl 1000 r -t és nem motorozni ,csak azért ,hogy rajtam maradjon OK ? Üdv Taschner motor service
Hidd el hogy nem csak az elektronika tuning, meg nitro létezik 2004 feletti motorok teljesítménynövelésében! Azért nem gp technológia van az utcai gépekben Hidd el lehet ott fokolni a vezérlést!
Amúgy egyben van az öreg gixxer! szép
nehogymár egy tl vásárlás ide fajuljon :D:D
kiragadtad az egyetlen példát, amibe bele lehetett kötni
az építés árából inkább vettem volna motort, meg autót
a f 1 -be a Mc laren 2.5 milliárd dolárt költ évente 800 loerős kocsijukra ... Pumpa Pityu meg a 23 éves golfot otthon össze rakta 2560 euroból a sufniba 1024 lovasra
és ezt te el hiszed
az elöbb fére értetél valamit
1200 cm /1986 gsx -r 1100 pupos 2.1 maj- turboval közel 270 lo 3.5 millkámba van
most a nyomás le véve 1.7 re 239 loerös EZ az egyik amit emlitetem
a 92 gsx-r 1342 cmm yosimura generátoros/ compreszoral 193. 7 loerö/ busa gyalázó / csak meg jegyzem gv73 f limitált gyári 111kw 1200 db csinált a Suzuki , csak ez az egy van az országba .
http://www.sportmotor.hu/motor...
Itt beszélsz az elfokolásról ,meg a sűrítésről ,stb
Szerinted ha ez ilyen egyszerü lenne , a japok hagynák a BMW -ét a tronon . a dugatyu sebesége 11-m /s főlé nem emelhető a szelepek már a gsx -r 2003 kiviteleiben titán ötvözet, a Szelep rúgog már ürteknikás eljárásal készülnek,hogy birják a 15-16 ezres fordulatott , a szará könyitett és faragott gp -ből szinte az utcára kerülnek a motorok . Meg kérdezem töled ?, hova fokolod a vezérlést még . A vtr honda 130 lo 4 térképes befecskendezésel 170 lora lehet hozni ... ma már a 2004 ota gyártott motorat nem faragják barátom , vagy elektronika tuning vagy turbó , vagy nitro , esetleg ezek kombinácioja de egy VTR sp 2 , ha te fel tekersz 200-220 lora max 1500-2500 km és kuka .
A régebi motorokban hagytak tartalékot és bele rakták az anyagot, szerintem ez a tl 1000 is jobb mint az sv 1000
ÉS nem vitázunk
Nekem van egy pár öreg szarom , aki ismer tudja 51 év alatt össze jött - Nekem a legjobb motorom 1924 brough superior ss 80 34 loval vagy a 1908 szíjas HD 3.5 loval .
Etől fügetlenül kunmadarason még a drakba sem , de még a 1000 + sem látam v2 nyerni , picinek a hd je meg 2000 ccm és compreszoros mégsem nyert még soha !
egy darab fötengely fordulatra egy db munka ütem v2
egy darab fötengely fordulatra két db munka ütem s4
3 db munka ütem v6 , s6
képzelj el egy v2 -es f1 Ferrarit ............ minél több munka ütem jut egy fötengely fordulatra annál nagyobb a nm , kw ugyan azon ccm -nél .. ez fizika ..
Indy-vel mivan át állt sötét oldara ?
Üdv Neked is!