Átfújtak a foglalatokat, csatlakozókat kontaktsprayel, de semmi. Nem hinném, hogy ilyen jellegű lehet a probléma, mert ha nem jár a motor akkor nincs semmi baja.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valaki tapasztalt e olyat, hogy csak az egyik oldali index simán gyújtáson megfelelő sebességgel villog, viszont ha beindítom a motort akkor 2-3 villanás után elkezd dupla olyan gyorsan villogni. Próbáltuk kocogtatni az indexbúrát, a kapcsolót, a relét, hogy kizárjuk a rezgés által okozta hibákat.
A típus jellegzetessége hogy nagyon kényes az olajra, bár a motul bevált általában. A gyári rugók kicsit alulméretezettek, esetleg ideiglenesen megpróbálhatod alátéttel jobban előfeszíteni a rugókat. A kopó lamellák cseréje többnyire csak ideiglenes megoldást jelent.
Segítsetek!
6,5-7000 környékén megcsúszik a kuplungom és nincs lóvém most új szettre!
A kérdésem az lenne hogy szerintetek az segítene vagy lehet olyat csinálni hogy a kuplunglamellákat kiveszem és fordítva teszem vissza.Tehát a legutolsó lamella lesz a legelső és fordítva!
Bármilyen hihetetlen, de a pumpa előtti előszűrőt és az utána lévő fémházas szűrőt is féktisztítóval takarítottam ki. Az előszűrő is tiszta takony volt és a benzinszűrőből is rettentő trutyi jött ki. Tudom, cserélni kellett volna, de gyorsan kellett összeraknom így ez a megoldás maradt. Szerintem elég sok trutyit ki tudtam belőle mosni. Biztos másfajta szűrő is megfelel, max. az egyik összekötő gumicsövet kell kicserélni/módosítani.
Mérj rá!
Köszi!
6,5-7000 környékén megcsúszik a kuplungom és nincs lóvém most új szettre!
A kérdésem az lenne hogy szerintetek az segítene vagy lehet olyat csinálni hogy a kuplunglamellákat kiveszem és fordítva teszem vissza.Tehát a legutolsó lamella lesz a legelső és fordítva!