Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem önindítóra gondolt, de ez jó!
trabin?
Minek az neked?
Szabadonfutót csináltatott már valaki ?
Bp. körül. Össze hozzuk.
Merre van az az erre? Én Békés megyében, Szarvason lakok. Viszont most kb 1hónapig külföldön leszek, szóval csak utánna lenne aktuális a találka.
Ha erre jársz, van egy indexrelém megnézni h azzal van e gond.
A töltés jó, meg ha azzal lenne baj, akkor nem csak bal oldalt baszakodna az index szerintem.
Töltésed jó?
Mérj rá!
Relét méresd ki. Lehet h az a szar.
Átfújtak a foglalatokat, csatlakozókat kontaktsprayel, de semmi. Nem hinném, hogy ilyen jellegű lehet a probléma, mert ha nem jár a motor akkor nincs semmi baja.
Nézd át a csatlakozási pontokat, lehet h oxidálódva van.
Kösz, de rongálás mentes javítási alternatívákra lennék kíváncsi.
nem kocogtatni kell ,ütögetni 1,5kg-os kalapáccsal,és akkor jó.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valaki tapasztalt e olyat, hogy csak az egyik oldali index simán gyújtáson megfelelő sebességgel villog, viszont ha beindítom a motort akkor 2-3 villanás után elkezd dupla olyan gyorsan villogni. Próbáltuk kocogtatni az indexbúrát, a kapcsolót, a relét, hogy kizárjuk a rezgés által okozta hibákat.
Nekem is küldhetsz mailt. Most főleg indextartó, run-stop kapcsolót keresek, de a garázsban elfér pár dolog.

Köszi!
Köszi
Cikkszám alapján úgy emlékszem azonosak
Az R-es rugók nem jobbak?
A típus jellegzetessége hogy nagyon kényes az olajra, bár a motul bevált általában. A gyári rugók kicsit alulméretezettek, esetleg ideiglenesen megpróbálhatod alátéttel jobban előfeszíteni a rugókat. A kopó lamellák cseréje többnyire csak ideiglenes megoldást jelent.
motul 10W40-es olajat használok!Nem lehet amúgy túl kopott mert van hogy nem csúszik meg
Válts olajat és szerezz be Barnett's erősített kuplung rugó szettet.
Segítsetek!
6,5-7000 környékén megcsúszik a kuplungom és nincs lóvém most új szettre!
A kérdésem az lenne hogy szerintetek az segítene vagy lehet olyat csinálni hogy a kuplunglamellákat kiveszem és fordítva teszem vissza.Tehát a legutolsó lamella lesz a legelső és fordítva!
Bármilyen hihetetlen, de a pumpa előtti előszűrőt és az utána lévő fémházas szűrőt is féktisztítóval takarítottam ki. Az előszűrő is tiszta takony volt és a benzinszűrőből is rettentő trutyi jött ki. Tudom, cserélni kellett volna, de gyorsan kellett összeraknom így ez a megoldás maradt. Szerintem elég sok trutyit ki tudtam belőle mosni. Biztos másfajta szűrő is megfelel, max. az egyik összekötő gumicsövet kell kicserélni/módosítani.