Sziasztok! Mit tanácsoltok mi(k) a legfontosabb amit TL R/S vásárlásánál nézni kell, szinte kötelező? Olyan dolgokra gondolok amit helyben meg lehet állapítani, hogy ezt tuti NE!
Előre is nagyon köszönöm a válaszokat/segítséget! :)
Mint már szó esett róla lenne egy V2 es találkozó (persze minden fajta motoros jöhet) pincebuli formájában Balatonlellén,egy hangulatos borozónál.
Na átbeszéltem a tulajjal mindent,kicsit késve igaz
az időpont máj 19 szombat lenne.Ekkor jó neki,mert elötte,és utánna is vendégei jönnek.
Kb 20,max 30 ember tud ottaludni,a szálláshely nagyon igényes apartmanokban lenne,ezt próbáltam lealkudni,de nem nagyon sikerült.3000/fő.
Nos,az egész úgy lenne hogy két féle kaja van,grillcsirke hasábbal,saláta ez 1700/adag.
Vagy csilisbab ez 1000/adag.
Aki kajál,annak a bor és a szóda korlátlanul ingyen van egész este!
Az üdítő,és a sör fizetős,de természetessen nem csillagászati balatoni áron
Van szép kerthelyiség,bárrész csocsóval,ami ingyenes.
A kajaárban benne van a pincelátogatás borkóstolóval,és az ismeretterjesztés a szőlőkről,borokról,meg minden.
Zene van minden féle!
Van,zárt parkoló a motoroknak!Földesúton nem kell menni,mert Lelle központjában van szinte.
Jó lenne ha aki jönne nem este jönne,hanem már jóval korábban,hogy minél többet tudjunk állatkodni:))))))))
Ja azt hozzáteszem,hogy a borok kitünőek,ezek szőlőből vannak.
Érdeklődni és jelentkezni,nálam lehet.
soosbela@citromail.hu
köszi szépen. szétszedtem a dolgokat, és rájöttem nem a dekni ereszti az olajat, azzal nincs semmi gond, hanem a kinyomo tengelynél a szimering. felhívtam már több kereskedést, helyi boltba is voltam, nemigazán tudnak hozzá adni. valaki esetleg, hogy honnan tudnék olyat keríteni?
szerelés alatt áll. van a kinyomo tengelynél, a lánckerék alatt, egy ilyen kör cucc, nemtudom a nevét, és az alja megvan hajlítva,ilyen alátét szerű annak a dekni és a blokk közé kell esnie?
köszönöm a válaszokat. az O gyűrűvel nincs gond, elég magas, jóval felette van a menetnek. holnap nekiállok harmadjára is, és megprobálom véglegesíteni a dolgokat, remélem sikeres lesz, és nem fogok olajat látni sehol sem a blokkon, mert már unalmas. a klingerit papírral és a deknivel lesz egy jókis idő még elbíbelődök, hogy tökéletes legyen a tömítés rá , nade van idő, hosszu 7vége, kisolló, lyukasztó, és lehet kezdeni.
Elég vastag O gyűrűt vettél? Ha jól emléxem 3,5-4 mm keresztmetszetű kellett, mert a dekli menetének az éle erősen le van törve, illetve besüllyesztve. Ez a süllyesztés elnyeli a vékony gyűrűt. Ha elég vastag az O gyűrű akkor semmiféle paszta nem kell, csak szárazra kell törölni mindkét felületet. Hacsak nincs megsérülve valamelyik felfekvő felület, vagy tényleg elrepedve a csavar, mint azt pfvari írta. Ebben az a röhej, hogy ha jó a gyűrű, meghúzni sem nagyon kellene, mert NEM a csavar tömít. Nemhogy izomból széttépni. Csak annyira kell meghúzni, hogy ne tudjon kilazulni a rezonanciától. (23 Nm).
Klingerit lappal biztos jó lesz a fedél. Vigyázz a paszta mennyiségére, mert az undi mikor a befelé kitüremkedő fölös pasztadarabok leszakadnak, és minden teli van velük. Főként az olajszivattyú előszűrője.
Találkoztam már több olyannal is hogy előzőleg valami paraszt izomból széttépte azt a csavart és az imbulsz nyílás aljában megrepedt az aluöntvény a csavarban, onnantól folyik az olaj a repedésből, próbáld kitaknyolni
nah kicseréltem az O gyűrűt, a menetet bekentem tömítő pasztával , és láss csodát , FOLYIK! nemtudom már mit csinálhatnék neki, de kezd idegesíteni a dolog. valami ötlet hogy mi lehet a baja? 2. dolog pedig, hogy az egész deknit se tudom ugy bekenni pasztával hogy ne follyon..már idegeimmel játszik a motor, egyszer lenne jó.. Klingelit lapot vettem ma, abból vágok neki tömítést, azt átkenem pasztával, és ha ugy sem lesz jó a dekninek a tömítése akkor kiveszem a kulcsot és nemjárok vele
Nekem is folyt, elmentem egy csapágyboltba kb 25 ft-ért vettem egy megfelelő méretű O-gyűrűt rátettem és azóta jó. Gondolom a tiéd is el van már deformálódva és ezért nem ér semmit. Vidd el magaddal a csavaros kupakot és kérj rá egy odavaló gyűrűt. Utána jó lesz.
valakinek van valami megoldása arra, hogy a bal oldali genetáror deklinél, van egy kis kör alu rész, amit kilehet tekerni, közepén egy csavarral, és e mögött a kör alu alól folyik ki az olaj , pedig megvan a gumigyűrű is, és már tömítő pasztával is segítettem rajta, mégis elengedi az olajat és lassan csöpög kifele. le lett festve a dekni, a gyári festéket megkezdte , aztán nem szeretném még1x festeni, valami a folyás is idegesít már.. valaki help.
Egy computer beállítás segíthet, lehet hogy össze-vissza van állítgatva az egész. Nekem az volt. Vidd el egy hozzáértőhöz aki beállítja padon. Az enyém össze-vissza volt programozva és mindenféle baja volt. Esetleg nem jelez hibát?
Előre is nagyon köszönöm a válaszokat/segítséget! :)