Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Odanézzetek mink van ! Nagyon tuti cucc :)
Én keresek most R-t és érdeklődtem ez utánn is. Azt írta a tulaj, hogy kidobja az 1est, nem tudta kipróbálni vásárlás előtt, mek kell heggeszteni vagy ki kell cserélni a fogaskereket a váltóban. Könyörgöm, hogy lehet kipróbálás nélkül motort venni!? Illetve a jobb oldalidomon a repedés már egy kicsit sem felűnő piros matricával van leragasztva. Viszont ha jól emlékszem akkor Johnie 450.000Ft-ért adta el, most meg váltóhibásan akarja eladni 590.000Ft-ért.
Sziasztok!

Ha valakinek eladóvá válna a TL1000R-je és 600.000Ft körül szeretne érte kapni, akkor szívesen várom a jelentkezéseket a gubuczzoltan@gmail.com címen. Annyira pang a piac, hogy lassan már a színe sem érdekel, de előny ha nem sárga.
Nem volt időm még foglalkozni vele, de majd jövőhéten rájövünk!
Örülök hogy épségben hazaértél. :) Kössz a bókot
Rájöttetek mi a baja?
Szia Zenox,
Hazaértem egyben, meg a cső is megmaradt.
Szép a TLR-ed.
Köszi a bizniszt!
Szerintem ha nincs dekompresszor akkor az önindító nem vagy csak nehezen forgatja meg a motort.
sziasztok! a dekompresszorszelepet kilehet kötni vagy szedni a motorból?többen kérdezték már hogy anélkül lehet e használni merth 1500km-t bír ki és ugyanúgy csattog mint előtte. vmi ötlet esetleg? köszönöm előre is!
köszi a választ Tornyi.
utánna érdeklődök ennek a OJW - Pearl Still White -nak.
matrica terén én is ebben gondolkoztam, majd írok nekik egy emailt hogy mit tudnak kihozni a dologból.

fékkart,és láncvédőt még mindig keresek
Üdv Sanyee

Hát nem tudom van e a TL 1000S nek fehér gyári színe!
Én egyet találtam az egy 2003as TL1000R és a kódja ez:
OJW - Pearl Still White

Matricáknál ajánlom a következőt:
Nálam bevállt!
Akkó nézegesd a képeket! Aki beállította a szelepeidet, nem szinkronizálta össze a 2 torkot utána, vagy csak nem tudsz róla? Merthogy szelepállítással a szinkron tuti elmegy!..........Vákuumszinkronnál a két torokban "zárt" pillangóállásnál a dugattyú és a pillangószelep között kialakuló vákuumot állítja be egyformára, hogy a két henger egyformán dolgozzon.........Ez van a videón a 10. perctől...... Volt régen egy dupla karbis honda preludeom, az ugyanezeket a tüneteket produkálta. Két város között átmentem nyakgázon, utána bent a városban normál tempónál csomót akart kötni a féltengelyre úgy rángatott míg vissza nem hűlt. Karbiszinkron ott megoldotta a problémát.
Egy bajom van ezzel, sajnos nem tudok latinul
Mik nem vannak :) ?
Délig vagyok vasárnap otthon ha neked az jó, de mindenképpen hívj.
Akkor gyertya kilőve.
Persze, rádcsörizek mindenképp! Vasárnap ha otthon lennél, akkor rákukkolnék, hátha okosabbak leszünk.
*első fékkar, ha esetleg ez számít
üdv.

kellene egy kis segítség. valaki megtudná nekem mondani a gyári fehér színű TL 1000 S színkódját? valamint gyári matricákat hol találnék hozzá?

valamint szükségem lenne egy hibátlan állapotu fékkarra, és egy láncvédőre, ha valakinek esetleg lenne ejtse már meg, és beszélünk róla, vevő lennék rá.
Amit én tudok a típurol mondani az már jónak mondható ha másodikban gázadásra gyári áttétellel kerékre áll.
Ha ezt a videot a 10. perctől megnézed, megtudod!
Mi az a vákumszinkron és hogy lehet megjavítani? :) Az MZ-n nem volt ilyen :)
Azt raktam bele amit gyárilag előírnak mindenhol. Sima Ngk CR9EK . És így is ezt csinálja, de a régivel is ezt csinálta. Írtam neked e-mailben telefonszámot, hívj fel majd ha jössz, mert nem biztos hogy otthon vagyok hétvégén.
Igen , 5000 felett teljesen jó nem ráz, nem szaggat és gyönyörűen teszi a dolgát.
Milyen gyertyát raktál bele?
2 test pólusút?
Úgy néz ki, h vasárnap megyek feléd...