Én keresek most R-t és érdeklődtem ez utánn is. Azt írta a tulaj, hogy kidobja az 1est, nem tudta kipróbálni vásárlás előtt, mek kell heggeszteni vagy ki kell cserélni a fogaskereket a váltóban. Könyörgöm, hogy lehet kipróbálás nélkül motort venni!? Illetve a jobb oldalidomon a repedés már egy kicsit sem felűnő piros matricával van leragasztva. Viszont ha jól emlékszem akkor Johnie 450.000Ft-ért adta el, most meg váltóhibásan akarja eladni 590.000Ft-ért.
Ha valakinek eladóvá válna a TL1000R-je és 600.000Ft körül szeretne érte kapni, akkor szívesen várom a jelentkezéseket a gubuczzoltan@gmail.com címen. Annyira pang a piac, hogy lassan már a színe sem érdekel, de előny ha nem sárga.
sziasztok! a dekompresszorszelepet kilehet kötni vagy szedni a motorból?többen kérdezték már hogy anélkül lehet e használni merth 1500km-t bír ki és ugyanúgy csattog mint előtte. vmi ötlet esetleg? köszönöm előre is!
köszi a választ Tornyi.
utánna érdeklődök ennek a OJW - Pearl Still White -nak.
matrica terén én is ebben gondolkoztam, majd írok nekik egy emailt hogy mit tudnak kihozni a dologból.
Akkó nézegesd a képeket! Aki beállította a szelepeidet, nem szinkronizálta össze a 2 torkot utána, vagy csak nem tudsz róla? Merthogy szelepállítással a szinkron tuti elmegy!..........Vákuumszinkronnál a két torokban "zárt" pillangóállásnál a dugattyú és a pillangószelep között kialakuló vákuumot állítja be egyformára, hogy a két henger egyformán dolgozzon.........Ez van a videón a 10. perctől...... Volt régen egy dupla karbis honda preludeom, az ugyanezeket a tüneteket produkálta. Két város között átmentem nyakgázon, utána bent a városban normál tempónál csomót akart kötni a féltengelyre úgy rángatott míg vissza nem hűlt. Karbiszinkron ott megoldotta a problémát.
kellene egy kis segítség. valaki megtudná nekem mondani a gyári fehér színű TL 1000 S színkódját? valamint gyári matricákat hol találnék hozzá?
valamint szükségem lenne egy hibátlan állapotu fékkarra, és egy láncvédőre, ha valakinek esetleg lenne ejtse már meg, és beszélünk róla, vevő lennék rá.
Azt raktam bele amit gyárilag előírnak mindenhol. Sima Ngk CR9EK . És így is ezt csinálja, de a régivel is ezt csinálta. Írtam neked e-mailben telefonszámot, hívj fel majd ha jössz, mert nem biztos hogy otthon vagyok hétvégén.
Ha valakinek eladóvá válna a TL1000R-je és 600.000Ft körül szeretne érte kapni, akkor szívesen várom a jelentkezéseket a gubuczzoltan@gmail.com címen. Annyira pang a piac, hogy lassan már a színe sem érdekel, de előny ha nem sárga.
Hazaértem egyben, meg a cső is megmaradt.
Szép a TLR-ed.
Köszi a bizniszt!
utánna érdeklődök ennek a OJW - Pearl Still White -nak.
matrica terén én is ebben gondolkoztam, majd írok nekik egy emailt hogy mit tudnak kihozni a dologból.
fékkart,és láncvédőt még mindig keresek
Hát nem tudom van e a TL 1000S nek fehér gyári színe!
Én egyet találtam az egy 2003as TL1000R és a kódja ez:
OJW - Pearl Still White
Matricáknál ajánlom a következőt:
Nálam bevállt!
Persze, rádcsörizek mindenképp! Vasárnap ha otthon lennél, akkor rákukkolnék, hátha okosabbak leszünk.
kellene egy kis segítség. valaki megtudná nekem mondani a gyári fehér színű TL 1000 S színkódját? valamint gyári matricákat hol találnék hozzá?
valamint szükségem lenne egy hibátlan állapotu fékkarra, és egy láncvédőre, ha valakinek esetleg lenne ejtse már meg, és beszélünk róla, vevő lennék rá.
2 test pólusút?
Úgy néz ki, h vasárnap megyek feléd...