Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv


Amit említettem V2 es ill. motorostalálkozót itt Lellén nemsokára kihirdetem,már csak pár dolgot nem beszéltünk át a tulajjal.
hömérseglet szenzor lesz a spoilerben van valahol
Gumitorkokat is menézted nincs-e elrepedve valamelyik?
Így vettem a motort, gyertyák újak ,ezeket írta elő a könyve a benzinszivattyú 2.7-et tol ami benne van a gyári értékben az injector fejeket kivettem kitisztítottam átmosattam.A szinkron is jó, ezért nem értem mi lehet a baj.Autószerelő vagyok így sok dolgot átnéztem már de minden ok.
Gyertyák mikor voltak cserélve és milyenek vannak benne? Csak azt szereti amit gyárilag előírnak! Lehet üzemanyag ellátási probléma is, amit a computerben lehet állítatni. Meg ezer más dolog is. Most vetted? Mikor kezdte csinálni?
Sziasztok olyan problémám van a tl-el,hogy hidegen nincs alapjáratom és a fordulatot is nehezen veszi, ha nagy nehezen megmelegítem akkor már veszi a fordulatot és alapjárat is van csak ingadozik ja és ilyenkor vissza durrog az injektorba ha valaki találkozott már hasonló problémával jelezzen.köszi
Szia!

Nekem az SV1000-esemben van ilyen! Tavaly rakattam bele. Előnye a PC-vel kapcsolatban, hogy olcsóbb, hátránya, hogy csak 1 térképes verzióban működik, és mivel a 2 henger nem működik ugyan úgy (lehet 15% eltérés is) nem tesz lehetővé annyira precíz beállítást.
DE NEKEM BEJÖN!
Kevesebbet fogyaszt, jobban megy, bár a PC biztos többet adott volna, de mivel nem versenyzésre használom ezért annyira nem üt meg a dolog!

Remélem tudtam segíteni.
Ja egyébként nekem is Ago csinálta!
Suzuki TL1000R (1998-2003) FI Tuner Pro injektorvezérlő - HealTech
jah azt vágom csak sajnos ezzel még nem oldódott meg a problémám
az enyém üresben is kerékre áll gáz nélkül
Ha csúszik a kuplung az a sok lóerőnek a jelenlétét feltételezi.
Szia
Én azt szok mondani ha 6odik sebről vanszó,:az enyim 6odikban
elkapar a záróvonalon
Mondjuk olyan 7 ezer környékén csúszik csak meg.De volt olyan nekem is hogy nem csúszott aztán megint nem és most megint.Azt hogy nem csúszott meg az új fékkarnak tulajdonítottam de most megint csúszik
csak egy ötlet volt nekem ezt csinálta már nem szerencsére.
nem tudom hogy az olaj megfogja-e
Nem mert erre nem gondoltam mondjuk az enyém bowdenes és a kuplungkarnál pont 3mm a holtjátéka a bowdennak
Hy!

Nekem is csúszott! (néha egy kicsit aztán nem, majd megint) És nem kopottak a lamellák. Én előtte leszedtem a kuplung munkahenger és lehet hogy nem volt teljesen a helyén és nem engedett teljesen vissza. Babráltam azóta jó, meg volt is szétszedve, nincs baja neki. Te nem szedted le a munkahengert?
Hali Srácok!
Segítsetek picit!
Kicsit csúszik a kuplungom de nem akarok még lamellákat cserélni!Kicsit vastagabb olajra gondoltam ami tudja ugyan azt mint a Motul 10W40-es de ugyanakkor kicsit sűrűbb így talán jobban megfogja a kuplungomat is.Ha tudtok ilyesmit légyszi írjátok meg!Minden véleményt meghallgatok.
helló!köszi a tippet nagyon jónak tűnik és szinte minden van!üdv
hatodikban kerékre áll tőle
mi is ez a tuner,írnál bővebben róla?
Az már le van stoppolva, és amint lesz egy kis szabadidőm el is megyek érte.
Hát ez kurva jó És milyen híre lett a paprikádnak Ez ám a marketing
fűtött fóliáim vannak,saját termesztésű paprika.bónuszba kapta
Zöldséget ?
Szia!
Én voltam,mert nekem is belőtte a gépemet .Rakattam bele FI tunert,+20le(75ropi).Valóban király a srác.Tuti lett a vas,ezért kedveskedtem neki.