Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt nem tudom.
állítólag a tls nél a toroknál van a szűkítés.tudtok valaki korrekt szerelőt aki megkuplungozná,és a fojtást kiszedné?
A német piacosok voltak/vannak visszafojtva 72kw-ra. Elméletileg egy vezetéket kell elcsípni és megszűnik a fojtás. Ha visszakeresel a forumban találsz fényképet a műveletről.
Vagy kérdezd kopaszka-t itt a sportmotoron a képek közt meglátod milyeneket csinál
alvázszám szerint is német.
http://wotid.com/tls/content/v...
ezt találtam,akkor német lehet?
http://wotid.com/tls/content/v...
Motoros Társaim!

Műszaki előtt állak 2 hónappal, két db új első fék tárcsát keresek, ha valakinek van valami infója web oldal vagy egyéb, akkor jelezzen vissza.

Köszönöm!
akkor ez sztem a fojtott verzió
32920-02f21
112100-0103
NEP003
a papírja 72kw,szerintem japan belpiacos,a volt tulaja azt mondja elírás.milyen a szám alapján?köszi a válaszod.
sziasztok!
a múlt héten vettem egy tl1s,97 es,állítólag visszahíváson részt vett,a volt tulaj mutogatta az ok feliratú matricát a vázon.elhiszem.a papírjaiban 98le,van írva,japán belpiacos?a volt tulaj azt mondja,csak elírás.sajnos csak hétvégén tudtam kipróbálni,és akkor vettem észre,hogy kisebb sebességről első féket használva,szitál az eleje,6000fordulat felett csúszik a kuplung.kéne vennem kuplungot,hol kapok olcsón,jó minőségűt?japán belpiacos,hogy lehetne visszanyerni a lovakat?
köszönöm:peter
Hi Urak,
Egy kis felmérés szerűt csinálok ECM ügyben.
Megírnátok kinek milyen típusú van a gépben, és hogy milyen piacos a gép? A hátsó ülés alól látható az ECM száma, vagy a vázon a matricán is megtaláljátok, ha még rajta van.
Erre gondoltam.
Meg erő sem!
Az MZ-ben ilyen sem vót!
Benzinpumpu...
Ezmiez? ;)
Meg fogom nézetni hogy mi a helyzet vele. Köszönöm szépen.
Köszönöm nektek a sok infot! Találtam egy srácot pár utcára tőlem aki beméri és ha rossz meg is csinálja. Azt mondta hogy 10.000-20.000 között van a javítás ha ki kell cserélni a pumpát benne.
Na mivan nincs mail?
Mik vannak?
Küldehetnél róla egy mail-t.
Frankó! Örülök, h jó lett.
Ezt meg megjegyezzük, h jó a belpiacos kábelköteg is hozzá.
Az 1ik srác a TLZone-on ilyet vett bele. Nem nagyon drága itthon sem.
A TL-é ováis alakú a GSXR-é meg kör nem?
Hali! Végül is megrendeltem a japán belpiacos kábelköteget mire te írtál ide a fórumba. Most fejeztük be az átszerelést, azzal a különbséggel működik, hogy a 3-4-ik indítózás helyett most pöccre indul.
Jó esélyed van rá hogy elegendő a tankon belüli fém házas benzinszűrőt kicserélni, mert az évek alatt eltömődik.
Ha ez nem hoz megoldást, akkor külön az AC pumpa is cserélhető valamilyen hasonló paraméterű utángyártottra. Ha a puma egységet egyszer leszedted a tankról akkor a tömítés cserés szintén, különben folyni fog, tapasztalat.