TRE ügyben kereslek benneteket. Olvastam róla, mely vezetékeket kell átkötni stb.. van TRE 1,2,3 ? Valaki leírná hogyan és mit? Mert magyarul nem találtam leírást.
Szia! Én is hasonló helyzetben vagyok, kell egy ilyen felújító készlet. Te szerinted hol tudom beszerezni, esetleg olcsón beszerezni? Annyi, hogy nekem kell hozzá rotor is :O Szóval várom segítőkész válaszod amit előre is köszönök! :) Dávid
Hali mindenkinek idáig olvasója voltam ennek a fórumnak a kezdetektől és eljött az idő,hogy én is írjak a tapasztalataimról a nektek és leendő tulajoknak. Nekem egy TLS K1-es fekete színű gépem volt négy évig, lecseréltem ez idő alatt a kipufogókat,ABM Multiclip kormányt raktam fel,Hayabusa fékeit ,hullámos féktárcsa, rotációs csillapítás hóvédő burkolattal körbevédtem és még sok-sok apróság de ez idő alatt
közel 22000km raktam bele és nem rég jöttem haza egy Holland túráról.A motorikusan nekem soha nem volt vele problémám igaz mindent megkapott tőlem, FI egyszer nem villant ki és nem hagyott ott sehol sem. A fékeket érdemes kicserélni rajta a 6 dugattyúsokra jobb hatásfok miatt .A fogyasztás autópályán 130-150 között 4,8-5,2liter 258km egy tank, város 7,2liter elgurul a gyógyszer fülemig ér a szám fokozat 9liter vég seb.258-260.A motorról nem tudok rosszat mondani átalakítva nekem kényelmes volt,nyomatékos rugalmas ha akartam sport motor (ausztria szerpentinjei)de túra motornak is megfelelt .Azért irtam múlt időben mert a héten eladtam,csak jot dutk rola írni .Pár kép a volt motorromról .
szia! köszönöm a tapasztalatod. nos, úgy tudom mivel megbízok a szerelőmben, hogy igen légtelenítve volt a rendszer. pontosabban, hogy érted az 'R'-es termosztátos dolgot? nézzek bontóban ilyen típusú TL-ről alkatrészt?
Csak pár oldalt kellett volna visszaolvasnod, és megtalálod. Soxor hasznos olvasmány!Lehetséges, hogy ez a hiba oka, de egy kérdésem volna. A hűtőrendszered le van légtelenítve rendesen? Mert, ez az ide- oda lötyögés olyan mintha sok levegő lenne a rendszerben. Igen egyébként S-en ez valós probléma. Ha visszaolvasol láthatod, hogy majdnem minden S tulaj ezzel a problémával küzd. A műszeren azt látják, hogy hideg a motor. A megoldás, hogy a hőgombát áthelyezed a termosztátházba. Ezt legkönnyebben R termosztátház beépítésével kivitelezheted.
A korai modellek olajszintje sokszor emelkedett a kenőolajba jutó benzin miatt. Ennek oka az volt, hogy a vízhőfok-érzékelő ezeknél a gépeknél a hűtő bal, hűvösebb oldalán volt elhelyezve, így a valós motorhőmérsékletnél alacsonyabb értéket szolgáltatott az érzékelő az ECM-nek. Az eredmény az lett, hogy az ECM hidegebb motort érzékelt, és növelte a befecskendezett benzinmennyiséget, indokolatlanul. A felesleges benzin kicsapódott a henger falán, az olajlehúzó gyűrű pedig lehúzta azt, bele az olajba. A megoldást itt az jelentette, hogy az ominózus érzékelőt át kellett helyezni a termosztátházba, közvetlenül oda, ahol a forró hűtőfolyadék kilép a motorból.
A motorom (TL1000S) csinált olyat, hogy elindítottam (meglehetősen jól indul a többi TL-es panaszokhoz képest! kopp-kopp-kopp:)) kb 25-26 fokon indul aztán 5 perc után 28. Ráülök, így kiegyenesedik a motor és hirtelen 30-44-52-60-75-83. Így ugrál fel, mint ha nem érzékelte volna normálisan...nem is tudom. Aztán menet közben az nem tudom mennyire normális, hogy 26-30 fokon van. A blokk meleg/forró hűtő hideg... Ez jó/normális? Ennyire jó a hűtése? Mert ha megállok akkor szépen elkezd felkúszni a hőmérséklet :)
Akkor melegen indítom semmi, indítom semmi...lefullad, lehörög nem is tudom..mint ha nem kapna levegőt. Húzok gázt elindul...1mp leáll. Újra nagyobb gáz tovább húzom, megindul egy nagy benzinszagot vág az arcomba, mint ha túl sok benzint kapna, nem tudom.
Várom tapasztaltaitokat, ha volt már ilyesmi a motorotokkal!
Ne is mondd. Már mindent kicseréltem de a probléma maradt. Változó néha jobb néha szarabb. Nem tudom megítélni mikor, talán ha minél melegebb a motor annál rosszabb. Mit javasolsz?
U.I.: Szétbasz az ideg már ;)
Jah, meg utána néztem 1-2 dolognak, h pl a dekni amit írsz, maga a dekni és amire fel van fogatva elem, az teljesen meg1ezik a TL1000R-ével, és az összes évjárattal.
Tudok neked segíteni én is.
Külföldről rendelünk olcsón ami kell.
Meg tudok gyári alkatrészeket is a Suzukitól drágán...
Mail-ben megdumáljuk, ha gondolod.
Pár képet majd nyomhatnál róla, h lássuk, h mi is ment szét...
Nekem már volt pár balesetem. Mint a mondás is tartja, 2 féle motoros van. Aki esett, meg aki esni fog.
Volt ami után cinkes volt visszaülni, de nem nagyon érdekelt. A sok év motorozást pár buzi autós nem tudja csak úgy elvenni...
Motort szoktam kölcsön adni egy nagyon jó barátomnak, persze Ő is az övét, de vagyunk olyan barátságban, ha bárki földhöz vágná a másikét, zsebből menne a dolog...
Pont annyiban, h annyiért már kapsz egy normálisat.
Ha a használtautón nézegeted pont 20-30-al drágábban van normális.
Amúgy váltó kb 50, blokk szét-össze 50 + egyéb...
nekem a 3-4 tört össze benne!
Bregyó csinálta munkadíj 50, hengerfej, és talp tömítés asszem 25
másik váltó 25, meg a többi apróság, hamár szét van szedve akkor még ezt, meg azt csináljuk meg hamár....
És kb 170 be állt meg! de nem bánom mert a szelep javítások miatt sokkal erősebb lett!
Ha szervízbe viszed, akkor a blokk ki-be mutatvány többnyire 50 pénz, a tömítésgarnitúra még 50, hiszen a váltóhoz bontani kell a blokkot, plusz a váltóban a hibás alkatrész ára, tehát durván mondjuk 120tól felfelé.
TRE ügyben kereslek benneteket. Olvastam róla, mely vezetékeket kell átkötni stb.. van TRE 1,2,3 ? Valaki leírná hogyan és mit? Mert magyarul nem találtam leírást.