Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Ha jól emlékszem nekünk a padozáskor derült ki a dolog,hiszen nem volt meg a megfelelő HP :)

Én vittem a Gambesznak Pumpát és nem GSXR-ét :)
Ha jól emlékszem

Amikor a sógi átvette a TLR-em akkor jött elő neki ez a ledadogósdi amit te mondasz,nem tudták javítani,szereztem egy sráctól az enyémet akinek lett amcsiból egy kukáratört TLR-je szinte csak a tank volt ép...nem tudom hogyan sikerült de motort még nem láttam így porrá törve mint azt a sárga TLR-t amibőlkaptam az AC-t!

Még a régi TL-klubbos életemből maradtak ezek a kapcsolatok,ha akarod nem igérem de körbekérdezem a régi barátomat aki a mai napig TL-fan

Tasi
Neked is az volt hogy középtartományban elment az ereje?
Ha jól emléxem, akkor gsxrét tettem bele. Nem pont ugyan olyan, de ugyan annyit nyom.
Ti hogy oldottátok meg?
Honnan tudom hogy a bontott jó lesz ? Ha típushiba akkor a bontott sem igazán jó. Nincs valakinek raktáron :)? Nem lehet esetleg javítani rajta valamit? Mindig van valami szívás...
Általában a nyomás csökken és emiatt elmegy az erő :(

10-20ezer között kapsz bontottat azt hiszem :)

Ha valakinek esetleg segítség van TLR-hez pár eladó cucc apróságok indexek idomok stb....nem saját megbízásra árulom :)

Pfvári? TL-S-ed régi rendszámának vége 602? vagy ilyesmi?

Akkor most Budakalászon leledzik:)

Tasi (jobb felső sarok?)
Szia!

Ez sajnos típushiba venni kell bontottat!
Gambesz kollega és jómagam is jártunk már így sajnos :(

Tasi
Szevasztok ,
AC ügyben érdeklődnék TL1000R nél szokott gond lenni vele? Úgy néz ki nem kap elég üzemanyagot a motorom és ezért vergődik. Injektor jó , ECU átprogramozva és bemérve padon 10%.kal kevesebbet kap ezért rángat. Lehet javítani az AC-t? Volt már valaki akinek kevés volt a nyomás ?
Dobsz egy mail-t, h mid van eladó?
Ide jöhet: oszitrek@gmail.com
Lúzerek! Nekik is kijárt volna egy próbakör!
Üdv!új vagyok még mind a fórumon,mind TL tulajként is...
sajnos gyorsan frissen olyan gondom akadt hogy hengerfejet kell cserélnem:(ebbenn kérnék információkat,van e különbség az évjáratok között,stb,minden jól jönne...esetleg ha valaki tud egyet.
előre is kösz!
Szia, meg van az eredeti láncvédo, de van sárvédovel egyutt is-nagyon jól mutat a motoron, nem kell alakitani semmit,konnyen felrakható. kuldj e-mail cimet és kuldok képeket
Simán! Csak érteni kell hozzá
És nekem nem hitték el, h visszafelé is be lehet indítani egy motort. És mégis!
Nekem is jöhet infó!
oszitrek@gmail.com
Állatok vagytok :) Köszi az infót ;) Nekünk Verhovina volt amivel hátrafelé lehetett menni :) Az sem volt egyszerű, és ráadásul csak 2es sebesség volt, mert az 1es nem üzemelt valamiért :)
Hello!
Van egy tl 1000 s-em 2001-es.Nem tudna valaki segíteni?Újra kellene gyártatnom a váznyak táblát,sérülés miatt.De kellene egy fotó a gyári tábláról.Honnan tudnék egy jó fotót szerezni?
Neem az azutáni, a postás MZ TS 125. A burkolt, az a Trophy volt zsír első lengővillával. Olyanom is volt csak 150-es!
A CSÚZLI az a burkolt mz?aminek a lámpálya nem forog a kormánnyal?
Láncvédő?
Üdv:)

A V2 es találkozó ügyében :34:
(Persze nem csak V2-eknek:)

Máj 19 szombat kb 14 órától.

Sokan telefonáltak (köszi),és sokan mondták hogy az időtől is függ az érkezésük.
De remélem jó lesz,ami eddig úgy fest:)))
Csütörtök estig ha nagyjából itt összeírnánk a résztvevőket,az jó lenne,mert a tulaj is úgy készül fel.Vagy email ben soosbela@citromail.hu
Nem kell fix adat,csak nagyjából.
És azt kérem jelezni még aki ittalszik! :78 :hihi Már van aki pénteken jön:))) :hihi

Az objektumnak két bejárata van,az egyik:Balatonlelle Gárdonyi G u 2,beton kerítés,az ovóda melett,murvás parkolóval a házzal szemben. A kapu nyitva lesz,be is lehet jönni az udvarba,(csak ez a ház elött van ilyen)
A másik Báthory u,itt házszám nincs,csak egyenesen az utcában 50 métert és oda érkeztek,de ahol a motorok lesznek,itt is murvás parkoló van a ház elött,el sem lehet téveszteni!
A kaja:Grillcsirke hasábbal,salátával 1700ft
Vagy csilisbab:1000ft
A kaja árában benne van az egész ceremónia alatt fogyasztandó vörös,fehérbor,és a szóda!Akár kifulladásig:)))))))))))))))
Az üdítő és a sör az nincs benne,de az sem egetverően sok:))

A szállás 3000/fő.

Vasárnap van lehetőség reggelire is,ez 600ft/fő

Ha valaki nem boldogul amikor jön,az hívjon fel Lelléről,és elmegyek elé motorral!Öcsike:207705882
soosbela@citromail.hu
A borokat teszteltem szombat este is,igen jók,mint mindíg :hihi
Örülök
Csak majd a nick nevedet mond,ne az igazit,mert úgy tudok memorizálni
Jahh, az az önindító szabadonfutója. Nekem is olyan, de ha megnézel pár youtube videot, akkor megnyugszol Te is, hogy mind olyan. Szerintem amikor a dugónak már nincs ereje túljutni a holtponton, a kompresszió visszarúgja, elindul visszafelé. Akkor a szabadonfutó rázár a tengelyre, és szeretné visszafelé megforgatni az önindítót. Csak ahhoz túl nagy visszafelé az áttétel, így gyakorlatilag megakad. Na ennek van olyan köcsög hangja.-------
Régen suhanc koromban, a 125 csúzlimmal játszottunk ilyen visszafelé forgósat. Leállításnál mikor már az utolsót pöffent, visszatettük rá a gyújtást. Ha jó ütemben csináltad, mikor a kompresszió visszalökte a dugót akkor beindult visszafelé a motor. Lehetett tolatni, mert abban ugye nem nagyon volt önindító ami megakassza(meg az 2 ütemű volt). Mit sem sejtő Bátyám ráültettük,menjen egy kört. Nyomott egy egyest, kuplung ki, kormány megharap. Mi , Ő .
Szia! Tudnál küldeni az alábbi címre képeket?
gubuczzoltan@gmail.com
Zsír :)