Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aham.
Jah, meg a hátsó féket is meglessük, mert azt mondta a kolléga, h nemigazán megy vissza. Dugattyú kitakarítás aztán kész is.
Ja látom már megadtad a választ
Szia!
Teleszkóp szimeringet.
A sárgát.
Csak a telószimering adta meg magát elöl.

Meg a vázat hegesztem meg a kormánycsapágynál ahol eltörted... (csak viccelek)
Micsoda?
Melyiket? A sárgát agy a feketét?
Mi a baja?
Kicsi a világ Tornyi,
A volt TLR-edet fogom szerelni kedden...
Izomláza van valakinek?
6.30 F1!
Sztem elviszem egy villamosságihoz ő majd meg mondja hol a gáz.
Szia
Az a csatlakozó az ülés alatt sokféle galibát tud okozni nekem is szarakodik van , hogy elmegy az első világítás van , hogy csak a műszerfal villany megy el . Az én motoromon abban a csatlakozóban ami a fő biztosítékhoz megy be a töltés szál olvadt ki , nem tudom , hogy miért . Próbálj utána járni.
Üdv : Rock
hát messze de akkor ott megnézem hogy mit tudok alkotni
kösz a segítséget
Nem vágod h merre vannak feléd bontók?
Nem vágod honnan tudnék mikrokapcsolót szerválni hozzá mert én is arra gyanakszom
Az elsőt a féklámpára írtam, a másodikat az indítózásra.....
Ezt most az indítózásra írtad vagy arra hogy folyton ég a féklámpám?
Vagy valahol össze zár a vezetéke, de valószínűbb, h a mikrokapcsoló a szar.
Vagy a csatlakozó vagy a vezeték.
Nem vágjátok mért ég folyamatosan a féklámpám?(A fékkart még nem tettem vissza).Meg van hogy indítóznék de nem indul a gép majd egyszer csak betekeri.(Az ülés alatti biztosíték házba ami bemegy kábelköteg az szokott baromkodni de ha meg mozgatom akkor beindul)A csatlakozó a szar csak?
Rotakapán alapból chopper kormány van, abba jobban passzol valami V2-L2 blokk.
Annak idején én is ésszerűsítés miatt adtam el a motorom, a második balesetem után. Mikor a másodikat megúsztam, azt gondoltam ami nem öl meg az erősít, mi bajom lehet. Egyre nagyobb ökörségeket csináltam, mentem mint egy idióta. Aztán egy nap saját magamtól ijedtem meg. Mivel három a magyar igazság rájöttem, hogy a következőnél nem biztos, hogy lesz még egy esélyem, így eladtam a motort. Bírtam is egészen addig, míg a szomszéd kisöreg nem adott egy minirigát.....na akkor kiújult a fertőzés.
Esetleg itt egy ötlet a főnök nyugdíjazására
Azzal jelezné h elég puha a már a hús, h lerepül a csontról! XD
Kerti grillezőbe nyársforgatónak az ökörsütéshez?
letiltás közeli fordulaton extrém látvány lenne
Az az igazság , hogy a rotációskapához egy turbós hayabusa blokkra gondoltam , csak ezt nem mertem ide írni a Tl topikba .
És a főnökök különben sem szoktak dolgozni.
Értem én, nálam is ésszerűsítés végett esett kútba a közúti motorozás. Nem kell eladnod a Főnököt, nyugdíjba vonulása után némi átalakítással szolgálhat tovább rotakapaként vagy kertitraktorként, bár a kreativitásodat ismerve gyakorlatilag bármit megépítesz belőle
Sziasztok

Köszi a hozzászólásokat .
A motorozás nálam biztos nem csak szeszély volt és lélekben biztos az is maradok . Mit azt már mondtam nem volt könnyű döntés de az ésszerűség így kívánja . A tanya már meg van csak rendbe kell tenni.
Az igazság az , hogy örülök mindennek ami velem történt de úgy érzem túl nagy árat kell fizetnem érte és nem tudtam eléggé az élet fontosabb dolgaira figyelni. Azt is gondolom ,hogy amit ki tudtam hozni a dologból azt kihoztam és örülök , hogy megúsztam erre ébresztett rá a tavalyi balesetem is . Nem változtam meg csak tovább lépek az élet rögös útján . És Köszönöm jól vagyok !

Üdv : Rock
Mondjuk utcán én sem motorozom már, pályára meg csak nagyritkán jutok ki, de azért a Főnököt eladni elhamarkodott lépés volna. Amennyit kapsz érte, az sokkal nem visz közelebb a Tanya megvásárlásához, aztán ha néha napján kedved támadna kerülni egyet, ott lenne a gép, addig meg enni nem kér, elfér.
Persze nem akarok én beleokoskodni, ha másban találsz boldogságot akkor váltani kell, ez így van jól, csak furcsa mert ahogy én megismertelek nem úgy tűnt mintha nálad ez múló szenvedély lett volna
Igazad van!