Ezt már hallottam valahol, meg fogom próbálni. Köszönöm szépen a tippeket meg a segítségeket. Az ECU nem fog megszomorodni ha lehúzom a csatit? Vagy rövidre kell zárni?
Még egy tippet kaptam egy sráctól, akinek hasonló baja volt és azt mondta hogy a gyertyapipát kellet kicserélni mert hajszálrepedés volt rajta és 1 pillanatra nem adott szikrát. Berendeltem egy darabot, és le lesz tesztelve jövőhéten. Ha az sem lesz jó akkor veszek egy raklap sört, fölcelluxozom a hátamra és irány Környe ;) THX.!
Minden volt és , az a helyzet hogy tök faszán be lett állítva majd fokozatosan 50km alatt visszaáll olyanra amilyen volt.
AGO szerint valami szenzor miatt visszaáll az ECU, de nincs hibakód meg semmi.
Üdv. Uraim,
A helyzet a következő még mindig, a motorom nagygázra 4000 fordulaton megtorpan fél másodpercre. AC pumpát már kicseréltem mert nem volt elég a nyomás , de a probléma maradt. 3x voltam állíttatni AGO-nál fékpadon és egyértelműen látszik hogy nagyon kevés üzemanyagot kap 4000 fordulaton, de csak abba a kis tartományban. Ötleteket várok hogy miért csinálhatja. Arra gyanakodunk hogy valami szenzor rossz jelet ad. Csak hirtelen nagy gázadásnál jelentkezik. Help!? Kicsit már kiidegel a dolog. Gyertyakábel, pipa miatt nem csinálhat ilyeneket? Melyik szenzor okozhat ilyen problémát?
Üdv.:
Zenoxx
Az ülés alatti csatlakozó okozhat töltés problémát?
Volt olyan probléma a motorral, hogy néha teljesen elment az áram, de ha hozzányúltam a vezetékhez, ami az ülés alatti csatlakozóba ment, visszajött. Most meg nincs rendesen töltésem, az irányjelző gyorsan kezd villogni ha gázt adok. Az aksi új.
Van ötletetek?
A cimbinek hibaüzi nem volt, csak a jelenség, h a motor nem tolt rendesen. Aztán kicseréltük és megszűnt a hiba...