Persze , van ilyen.
De a használtautón lévő hirdetések zömében szereplő km nem igaz.. Itt a fórumon is büszkélkednek, hogy ennyit meg annyit tesznek meg szezononként,aztán 3-4 évvel később,mikor eladó a motor szinte csak annyi van benne amiből elgurult a szalonból hazáig...
Itt a csak-ot kicsit túlzásnak érzem. A feketében nem tudom mennyi kilóméter van, de neki most esik ki a 2. szezon. Szóval spórolás van neki is km-ben.
Én ennek csak örülni tudok,hogy Magyarországon csak nemdohányzó,garázsban tartott,kihasználatlanság miatt eladó,nyugdíjas néniktől lehet kevés km-es motort venni!
Amúgy neked elhiszem,talán te még kapsz erkölcsi bizonyítványt!
Én a saját példámból indultam ki. 2001-es tl 2008-ban 65000km
2005-ös rsv 2012-ben 36000km
Ezért van tartva,nem a pláza előtti villantásra....
Nem kedves tarka.
A fekete TL-ben nem tudom pontosan mennyi van, mert gixxer óra volt rajta mikor megvettem. A 13000at azzal mentem. A kéken meg a gyári óra van és abban ennyi a km. Az első gazdáját tudom h ki volt és azt is tudom h nem sokat ment vele, mert a hasa nem ilyen tankhoz lett tervezve. A 2. gazdája a legjobb barátom volt. Ő sem mahinált az órával. Szóval ezen az órán ennyi a km és sztem a motorban is.
na akkor matekoljunk:
mentél 13000-et,meg ez a negyedik év 2008-óta,azaz az még 3szor 4-5000 tehát 12-15000 km.
az 25-28000 km. tehát amikor megvetted a 99-es motort akkor volt benne 7-12000 km?
nekem 2005-ös az rsv-m, 2008-ban 24000 volt benn, most hozzájön +12000. Az 36000. És "csak" 7 éves....
Lehet én vagyok a fasz, de nem hinném...
Az enyébe is 37000 van. És nem volt basztatva az órája. 99es. Nekem eddig egy évem volt amikor sokat tudtam menni, de az nálam ha jólemléxem akkor 2008ban volt és 13000at mentem. Ezen kívül én sem megyek többet 4-5000nél az biztos. Idén eddig kb 1000et mentem.
Átlagosan 2700 km /szezon az egy kicsit karcsú...
Én még itt -ebben a "drága" országban- is volt, hogy megtettem szezononként 16-18000 km-t! A TL-el is.
MOst, hogy súroljuk a 450-et sokkal visszább vettem,csak 4-5000-et megyek félévente motorral....ez is majdnem a kétszerese a 2700-nak...
Úgyhogy szerintem kamu, bár lehet, hogy igazad van ,viszont erre kicsi az esély.
A legtrágyább motor amit össze kellett lapátolnom, olasz import volt. A TL-emet mikor eladtam 9 évesen, 55.000km volt benne, ennek ellenére makulátlan volt esztétikailag és műszakilag is.
Tuti, hogy annyit mutat az óra, mivel annyit futott a gép! Nem is volt még vele semmiféle probléma, pöccre indúl és hibátlan a gép! Amikor a márkatársak különféle hibákat írnak, csak pislogok (vázrepedés, motorhiba, nem indul, nem akar menni, ...stb.), BASSZUS! ezeket va motorokat kik használták, és hogyan? El sem akarom képzelni. Nem itthon kell szétbaszott, széthajtott, tönkretett motorokat venni, utána meg vakarózni, amikor szétesik! Én csak Olaszországból veszek motort, de azt is megnézem, hogy kitől! Széles utat, gumifákat!
Motorewunél olvashatsz egy 100.000-es tesztet!mondjuk az S-es volt de az R is hasonló eredményekkel zárna sztem!Totál szétkapták a dolgokat és megnézték mi mennyit kopott!Ajánlom figyelmedbe!
Ezeket a motorokat tíz éve nem gyártják már, úgyhogy az a 40.000km futásteljesítmény még kevés is, még ha a legfiatalabb modellről is beszélünk, akkor is csak évi 4000km adódik ami lássuk be kevéssé reális. Mindazonáltal simán elfutnak ezek a blokkok kétszer ennyit is. Igazából motorikusan a váltóra figyelj oda mert annak a javítása nyitókörben 100.000, ezen kívül komolyabb baja ami kívülről azonosítható nemigen szokott lenni. Odafigyelést kíván viszont a korábbi esésnyomok felderítése, javított váz kizáró ok a vételnél.
Sziasztok!
tl1000r vásárlásán gondolkozok,azt szeretném kérdezni,h mire kell odafigyelni,milyen hibák lehetnek rajta,vagy a motorjával.
Amit nézek abban több mint 40 ezer van,ennek van jelentősége?,illetve mennyit bírnak km-ben ezek a motorok?
Szerintetek általánosságban milyen maga a motor?(mennyire megbízható,mennyire szeretitek,van e szériahibája)
A válaszokat előre is köszönöm!
Jobban jársz ha belocsolod forró zsírral vagy valami sűrű olajjal. A WD-40 alapvetően nem kenőanyag! A Manhattan projekt során fejlesztették ki korrózióvédelmi feladatokra, olvass utána.
Nekem az a megoldás lett végül hogy a rugóstag oldalára fúrtam egy lukat és zsírzószemet kialakítva kentem rendszeresen, ez garantáltan segít. Sajnos konstrukciós hibáról van szó ami az S modell esetében a rugóstag komplett tönkremeneteléhez is vezethet.
Képek itt: Rugóstag képek
Hy!
Én a télen megcsináltam, nem nagy szívás szerintem.
Valami nyikorgott benne a villát is kiszedtem és minden csapágyat lezsíroztam. A rugóstag nyikorog nem tudok vele mit csinálni :(
De a használtautón lévő hirdetések zömében szereplő km nem igaz.. Itt a fórumon is büszkélkednek, hogy ennyit meg annyit tesznek meg szezononként,aztán 3-4 évvel később,mikor eladó a motor szinte csak annyi van benne amiből elgurult a szalonból hazáig...