Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Budapest - Rácalmás - Agárd - Budapest. Ha minden igaz. 9-10 körül indulunk , de még nem tudom honnan, mert a egyeztetés folyik sok az ember és mindenkinek más jó. Minden márc. 15 megyünk egy kört. Nagyon lájtos menet lesz, fele chopper , de lehet hogy MZ is lesz közte :) Ha tudok valamit szólok.
Szia!
Merre mentek,:?
Hol lesz a találkozó?
Hali Srácok!

TLS-re tervezek bukógombát!Csinált már valaki?Vagy van valakinek pl LSL bukógombája?Ha igen akkor valaki megmondaná a méreteit,mert legyártanám.
Márc. 15.-én megyünk túrázni a haverokkal.
van valakinek terv ben motorozas mostanaban?
Mi folyik itt? Nem voltam egy ideig. Szerencsétek van.
Már így vettem a motort . Még az amerikai tulaj szerelte fel, mielőtt áthozatta Európába. Nem nagyon láttam még én sem hasonlót, talán E-bay-en találsz, de sajnos biztosat én sem tudok.
Szia!
Azt szeretném kérdezni,hogy a hátsó indexeket hol vetted?
Nagyon praktikus Én is szeretnék felszerelni ilyeneket.
Van valakinek hátsó sárvédő a TLR-en? Mert én szereztem 1-et, de nem teljesen passzol a géphez, csak kis hackeléssel. Szóval nem tudom mennyi helyet kellene a gumi és a sárvédő között hagyni. Ha valakinek van felszerelve, körbefényképezné, és feltenne képet ide a fórumba róla vagy akár elküldené nekem privátban azt nagyon megköszönném.
Ha minden rendben lesz egyszer összefuthatnánk , meghívlak 1 sörre ;)
Mangalica a legjobb, az koleszterinmentes! Bocs ezt nem tudtam kihagyni Valami 100-200 fokig hőállót tegyél bele,de talán ennyit mindegyik bír.Én ilyet használok Ez 260 foknál folyik meg.
Akkor megvan a holnapi program :) Bármilyen zsír jó neki szerinted?
Nem bonyolult, összesen 5 csavar meg a tápkábel ha jól emlékszem. Három a felfogatás, kettő a házat rögzíti össze. Kell a nyakára egy új O gyűrű, kb 28 ft-os tétel. Esetleg, ha beengedné az olajat akkor simmeringet is cserélni kell a tengelynél. Nekem TL-en nem kellett. Katanámon beengedte az olajat, ami összekeveredett a szénkefeporral, az felkenődött a kommutátorra és ezért hol indított, hol nem. Olajkenésű szénkefe COOL! Sima csapágyboltban vettem hozzá, azóta jó. Szénkefék méretét csekkold le, nehogy rövidek legyenek. Kb. ennyi. Ja a ház 3 részét jelöld össze szétszedés előtt, mert elfordítva is össze lehet rakni.
A relénél durrant ahogy a csavarhúzóm ráégett :) Kicsit megpörkölődött azóta tökéletes minden:) Az indítómotor szétszerelése bonyolult munka? Mennyi ideig tart kb? Lehet meglesném én is. A relé kábeleit nem nagyon néztem mert este volt, de majd hétvégén megjavítom ha rossz.
Arra nem tér ki, de gondolom igen, mert ez a regulátor által szabályzott nyomás. AC többet tud.(4,5-6,5kg/cm2 úgy olvasom) Fölös nyomás megy vissza a tankba. Ezt minden fordulaton tartania kell.
, Biztos begyógyult a relé. Nem bírta a semmittevést. Lehet, az is elég lett volna, ha oldalba taszajtod a csavarhúzó nyelével a relét. Meg ha nagyot durrant akkor lehet, hogy az indítómotor is gyengélkedik zsír terén, hirtelen nagy áramot vett fel míg kiszabadította magát. Ezek szerint tényleg jó az akksid! Nem égett meg a csavarhúzód? Hol durrant egyébként? Remélhetőleg nem valami oxidos laza kábelsaru sült össze átmenetileg. Én a testkábel mind a két végét megerősítettem forrasztással, mert gyárilag csak préselve van, és nem volt valami bizalomgerjesztő. A nyáron mikor kínlódtam az enyémmel, szétszedtem az indítómotort is. Ne tudd meg milyen retkes volt, minden volt benne csak zsír nem. Kitakarítottam, átnéztem a szénkeféket, kicsit megpolíroztam a kommutátort, bezsíroztam, azóta patentul forog.......Ráfért. Mindenesetre örülök, hogy sikerült begerjeszteni a gépet
El sem hiszem, beindult :) Relé rövidrezár nagy durranás onnantól kezdve önindítóval pöcc röff. Beszarok :) Végre. Beragadhatott a relé? Vagy mifene?
Köszönöm a sok és gyors segítséget.

Független a fordulattól ez az adat?
A feszültség esés a az AC miatt van mert az megy, próbáltam az autóm akksijáról és úgysem indít csak az AC megy gombnyomásra és 2 másodperc múlva FI lámpa. Nem kattog a relé sem, tavaly volt hogy gyenge volt az akku és nyöszörgött vele most tök jó és nem csinál semmit Az érdekes az hogy amikor leraktam tökéletesen működött minden. Az akksi is karban volt tartva télen a motor is a nappaliban volt. A kötözgetést megnéztem semmi extra csak össze voltak kuszálódva a szálak. A kuplungkapcsoló ki volt kötve már amikor vettem, ha beindul akkor visszakötöm majd. Hétvégén meglesem ezt a relét mert nagyon jön a jó idő. Veszek kontakt sprayt és az összes csatit befújkálom. Volt egy GSX Katanám az is csavarhúzóval indult :) Nem lehet komoly gond, nem működött amikor letettem. Köszönöm a segítséget. Lassan szakértő leszek :)

Üdv.: Zenoxxx
Azt írtad van valami kötözgetés a tank alatt, meg hogy hiányzik a kuplungkapcsolód azzal történt valami?
2,9 kg/cm2, 2,90 kPa, 41 psi manual szerint.
És töltött akksival forgatta az indítómotort? Indítóreléd kattog? Ha nem forgatja a motort, és közben 12.5 V a feszültség az nem jó. Normál állapotú akksi nyugalmi feszültsége 13.3- 13.5 körül van. Indítózás közben ez leeshet, de csak akkor, ha közben forog a motor.
Próbáld meg valami autóakksiról bikakábellel. Lehet még indítórelé, vagy indítómotorgond is. Ezt úgy tudod kiszűrni, ha direkt pozitívot adsz rájuk. Indítórelé két nagy saruját hidald át( zöld kupak alatt, de valami vastag cuccal mert megégeti a kezed). Vagy adj az indítómotor pozitív sarujára az akksipozitívról áramot. Ha úgy forgat akkor relé, ha nem, indítómotor. Nézd meg a testkábelt is, a helyén van-e, nincs-e kirohadva a kábel a saruból. Egyik vége az akksin, a másik a lánckerék felett az egyik blokkcsavaron. De csak tuti jó akksival kezdj el diagnosztizálni, mert megszivatod magad. Egy alapjában döglött akksit hiába töltögetsz a feszültség meglesz, de áram nem, és itt arra van szükség.
Szia
benzin nyomással kapcsolatban tudnál adatokat mondani?
Sajna nem az volt. Feltöltöttem az akkut, mértem indítózás közben a feszkót és jónak tűnik. Olyan 12,5 V. Fogalmam sincs mi lehet a gond.