Szerintetek mennyire szívás felkötni a motor (TL1000R) hátulját valahova, és szétszedni, megzsírozni a felfüggesztést? Van ennek valami speciális módja, vagy csak szét, zsír, és össze? Csinált már valaki ilyet?
Nem tudom mert amit küldtek az nem jó az enyémhez!Kibontottam beraktam és nem stimmel ezért adom el!Vissza küldeni meg nem akarom mert a postaköltség több lenne mint a rugó ára!Amúgy most hogy újra visszaraktam a régi rugókat így most nem csúszik!
Ez pont egy ruppót nem ér, mert ez a hibalámpa működési leírása, meg még két témába nem vágó dolog, aminek semmi köze a motor problémájához. Kábelt dugdosni azért kell hogy az FI felirat helyén egy kód legyen amit aztán kiolvasol a hibakódtáblázatból, hogy milyen hibát jelent! De úgy látom, hogy visszaolvasni nem sikerül itt a fórumon, így tényleg marad nektek a szerelő! Szerintem. De azért ennyit segítek.
Most ne értem mi a probléma?
1. ha baja van a motoromnak és olyan jellegű amihez nem értek akkor én alapból hívom a szerelőt, hogy mikor tudunk találkozni.
2. a webfordítóban én is le tudtam volna fordítani és bemásolom, de akkor azért lettem volna fogyi :)) Tehát mint előbb is említettem, csak utána néztem mint segítség, így is úgy is szerelő lesz a vége akár mit is ír a szervizkönyv...sajna!
Szóval ennyit erről a témáról :))
Abban a ritka előfordulás, hogy üzemzavar van, a rendszer észleli a problémát.
A "FI" jelzés az LCD-kijelző fordulatszámmérő problémára utal. Folyamatosan világít vagy villog piros LED a fordulatszámmérő arca kíséri a "FI" jelzés.
A motor fut "Relief Mode", a hiba jelen van. Azonban torokátmérõ szinkronizálás és a TPS beállítás nem lesz pontos, ha végzett, míg a motor "Relief Mode".
Használja az utasításokat a TL1000S szervizkönyv, 4. szakasz, a hibaelhárítást, és megoldja a problémát, mielőtt torokátmérõ szinkronizálást.
Szia! Én ezt találtam, a pontosítás kedvéért F I :)
In the rare occurrence that a malfunction exists, the system will detect the problem.
A "FI" symbol on the LCD tachometer display indicates a problem. A continuously lit or flashing red LED in the tachometer face accompanies the "FI" symbol.
The engine may run in "Relief Mode", with a malfunction present. However, throttle body synchronization and TPS adjustment may not be accurate if performed while the engine is in "Relief Mode".
Use the instructions in the TL1000S service manual, section 4, to troubleshoot and resolve any problem before attempting throttle body synchronization.
Ha tudsz angolul akkor nyertél, ha nem akkor fordító program :)
Ennyit tudtam utána járni sajna. Remélem azért több mint a kábeldugdosás :P ;)
Bármi olyan leállás ami FI hibát generál az hibakódot is ad, szóval nem érdemes találgatni. Van hátul egy gumikupakkal lezárt 4 pólusú csatlakozó, amiből 2 csatlakozó vak, a másik kettőt kell rövidre zárni, akkor kiírja a hibakódot.
Eddig krosszmotoroztam, és azok sokkal sokkal "butább" gépek voltak...:) Csak ez az elektronika új nekem...
A szöghelyzet jeladónak mi a kódja?
Van még ötleted hogy mi az amitől még leállhat?
köszi
Hát igazából ha jót akarsz elviszed egy szerelőhöz aki megcsinálja tisztességesen, úgy veszem ki a szavaidból hogy kevésbé vagy felkészülve a probléma megoldására
Bocsi de ezt a diagnosztikás dolgot nem nagyon értem, hogy hogyan mit mivel mikor hol? :) Hol találom ezeket a jeladókat, amiket írtál? Lehet vele kezdeni valamit?
megtaláltad?
Igen köszönöm valóban szép és jó is :)
Nekem a legszebb
Szépen meg van csinálva...
Érdeklődni:chuwakka19@gmail.com
Mi megyünk kb 5-en Kalocsáról!
:)
De azért ennyit segítek.
1. ha baja van a motoromnak és olyan jellegű amihez nem értek akkor én alapból hívom a szerelőt, hogy mikor tudunk találkozni.
2. a webfordítóban én is le tudtam volna fordítani és bemásolom, de akkor azért lettem volna fogyi :)) Tehát mint előbb is említettem, csak utána néztem mint segítség, így is úgy is szerelő lesz a vége akár mit is ír a szervizkönyv...sajna!
Szóval ennyit erről a témáról :))
Abban a ritka előfordulás, hogy üzemzavar van, a rendszer észleli a problémát.
A "FI" jelzés az LCD-kijelző fordulatszámmérő problémára utal. Folyamatosan világít vagy villog piros LED a fordulatszámmérő arca kíséri a "FI" jelzés.
A motor fut "Relief Mode", a hiba jelen van. Azonban torokátmérõ szinkronizálás és a TPS beállítás nem lesz pontos, ha végzett, míg a motor "Relief Mode".
Használja az utasításokat a TL1000S szervizkönyv, 4. szakasz, a hibaelhárítást, és megoldja a problémát, mielőtt torokátmérõ szinkronizálást.
sok sikert
In the rare occurrence that a malfunction exists, the system will detect the problem.
A "FI" symbol on the LCD tachometer display indicates a problem. A continuously lit or flashing red LED in the tachometer face accompanies the "FI" symbol.
The engine may run in "Relief Mode", with a malfunction present. However, throttle body synchronization and TPS adjustment may not be accurate if performed while the engine is in "Relief Mode".
Use the instructions in the TL1000S service manual, section 4, to troubleshoot and resolve any problem before attempting throttle body synchronization.
Ha tudsz angolul akkor nyertél, ha nem akkor fordító program :)
Ennyit tudtam utána járni sajna. Remélem azért több mint a kábeldugdosás :P ;)
A szöghelyzet jeladónak mi a kódja?
Van még ötleted hogy mi az amitől még leállhat?
köszi
Jobbosod vagy balosod van?
tasi