Ja, és főtengely és veztengelyhiba azért van, mert érzi hogy indítózol, de nem forog az önindító, így a tengelyek sem ezért nincs jel, így hibásnak értékeli az ECM. Ha bármelyik hibás lenne, forgatna de nem indulna, és úgy írna hibát.
Szerintem önindítózásnál leesik az akkufeszültség. Akkor szokott újra menni az AC. Előtte jó volt az akksi? Mert ez tipikus akkuhalálnak tűnik. Szerintem.
Összeraktam a motorom és láss csodát , nem működik. Tank volt leszedve meg a hűtők. A probléma a következő : minden fasza, AC feltöltölt és amikor megnyomom az önindítót elkezd megint tölteni ameddig nyomvatartom, de az önindító nem forgat kb. 3 másodperc múlva kiírja hogy FI, de AC még mindig tölt ha nyomom az önindítót. Hibakód a következő: C11 és C12 melyek a CKP és a CMP sensor. A főtengely és vezérműtengely szenzorok. Megpucoltam a vezérműtengelyeset. HELP. Valakinek volt már valami hasonló?
Beletrafáltál....Ossián koncerten kiszúrtam a hosszú hajad...nah mondom ott az én emberem...az utolsó pillanatban vettem észre mielött átöllelek hogy az a kabát nem ismerős
5 éve ugyszint Boldogházán kezdtem tanulni vezetni...szombat délelött a bejárattal szemben lévő úton...a fél találkozó kintvolt....mondanom se kell, kerekeztem egy jót majd az árokban kötöttem ki...nem röhögtek ezrek... neeem....
Hát pedig már féltem, hogy a sok boroskolától megszédülve lehet hogy kellemetlen társaság voltam , és ezért maradtam meg az emlékeidben, de szerencsére nem erről van szó.Csak nehogy összekeverj vele, és vesén-verjél sötétben
Hidd el utas csak addig szeretsz majd lenni, amíg el nem kezdesz vezetni. Ha az egyszer megvan, akkor többet nem akarsz majd hátul ülni. És ez megér minden félelemlegyőzést, hidd el nekem
No para, de amint látod két sorban nem lehet válaszolni a kérdéseidre. Sokat gépelni meg csak a bíróságon szeretnek. Mire motorosidő lesz, megszerzed a tudást
Hát nagyon köszi nektek!
Lustaságomnak valamint munkámnak köszönhető , hogy nem vájkáltam nagyon a forumon és gondoltam így egyszerübben megtudok sok mindent
Nagyon köszi nektek még1 szer
Szia!
Szerintem olvasgass vissza(tudom közhely, de igaz) itt a fórumon, egyszerűbb lesz mint megvárni míg valaki leírja a tapasztalatait. Kiderül a hozzászólásokból szerintem, hogy mire számíthatsz a típussal kapcsolatban. Ha valakinek nyűgje volt, azt itt megtalálod leírva. Az sem egyértelmű mit nevezel megbízhatónak stb... Azt várod , hogy beszéljünk rá, vagy le róla? Szervizelni minden gépet kell, az a kulcsa a megbízhatóságnak. Ez L2-es motor később forog szét mint egy sor4. Ezt nem kell szétforgatni, hogy haladjon. Nem mai csirke egyik sem, de szerintem 40000 körüli km-el még nyugodtan meg lehet venni Én csontoztam már le a blokkját, és kopásnak nyoma sincs benne 30000 után. "R" "megbízhatóbb" talán mint az "S" mivel a gyerekbetegségeket kiküszöbölték rajta. Befecskendezés stb. mind a kettőnek vannak nyűgjei, ezt mind megtalálod itt leírva. ------ Nekem van sor4-em kettő is, de a TL-t jobban szeretem,(R) mert ez nem vinnyog annyira, és a hangerő arányban van a teljesítménnyel. Igaz a sor4-ek csak 650-esek. S túrásabb, R sportmotor, üléspozíciót, és megjelenést tekintve. Bár S-en még nem ültem, hogy mennyi a különbség. Ha megamegbízható L2-es motort akarsz akkor SV a te motorod, arról azt mondták a Suzuki szervizben, hogyha abból kellene megélniük akkor éhen halnának. De javaslom előtte az SV fórumot, mert ott is vannak hibák szép számmal. Hangsúlyozom, ez az én véleményem volt!
Bele bizony...bár legalább nem volt pofája sokat kérni érte...
Ne gondolj semmi rosszra,de azért emlékszem rád ennyire mert kiköpött hasonmása vagy az akkori barátomnak...
Amúgy imádok utas lenni, lehet a vezetést nem nekem találták fel...volt egy nagyobb balesetem(ahol nem én vezettem) azóta kicsit félek...de ha kész lesz a moci csak elküzdöm...azt mondják megéri
Még mindig nem vitte el senki? Pedig ha jól emlékszem több mint egy éve árulod már legalább, vagy talán lassan 2 is.Ennyire pang a dolog, nem is érdeklődnek,, vagy csak mindenki ingyenkört akar?
Akkor te is belenyúltál egy megkímélt gondos gazdás motorba . Az javítás sokkal nagyobb gond mint a jogsi, mert benzinnel megy, nem papírral. Bár a 2 év eltiltás is eléggé elretentő tud lenni.
Én minden évemet Boldogházán kezdem, ha jól emlékszem kb 5-6 éve lehettem először, persze akkor még utasként, mert nem volt saját gép, de akkor fertőződtem meg. De meglepő, hogy így emlékszel hogy 3 éve ottvoltam, mikor n kb azt nem tudom mit ebédeltem tegnap
Könnyebb lenne felsorolni mi baja nincs...
Eleve úgy vettem, hogy be se indult...de azt megoldottuk félórás szereléssel...mentem vele egy kört...aztán szét lett szedve rögtön...és kiderült minden...hiányos a power-szelep, a tárcsák repedtek, a vízpumpa is szar, a lábtartókat épp hogy vmi tartja.....úgyhogy van gond
Jah meg kéne hozzá jogsi
Ne is mond...ha nem tudok menni megörülök...5 éve eddig mindig voltam...egész évbe erre várok...te hányszor voltál...mert 3 éve láttalak elöször...akkor még a RF-el....
Szia! Majosházán mindent megcsinálnak!
Böngészd végig a weboldalukat, nem fogsz unatkozni. Én ide vittem az idomszettemet lemásoltatni, hogyha véletlenül feldőlne a szatyrom, könnyen tudjam pótolni az elemeket. Csinálnak könnyített üvegszálas pályaidomot meg amit akarsz. Karbont, kevlárt...stb
Hol a legolcsóbb beszerezni?
Milyen típusú hátsó emelőt használtok TLR-hez?
Főleg a márkanevek érdekelnének.
Válaszokat előre is köszönöm!
5 éve ugyszint Boldogházán kezdtem tanulni vezetni...szombat délelött a bejárattal szemben lévő úton...a fél találkozó kintvolt....mondanom se kell, kerekeztem egy jót majd az árokban kötöttem ki...nem röhögtek ezrek... neeem....
Hidd el utas csak addig szeretsz majd lenni, amíg el nem kezdesz vezetni. Ha az egyszer megvan, akkor többet nem akarsz majd hátul ülni. És ez megér minden félelemlegyőzést, hidd el nekem
Lustaságomnak valamint munkámnak köszönhető , hogy nem vájkáltam nagyon a forumon és gondoltam így egyszerübben megtudok sok mindent
Nagyon köszi nektek még1 szer
Szerintem olvasgass vissza(tudom közhely, de igaz) itt a fórumon, egyszerűbb lesz mint megvárni míg valaki leírja a tapasztalatait. Kiderül a hozzászólásokból szerintem, hogy mire számíthatsz a típussal kapcsolatban. Ha valakinek nyűgje volt, azt itt megtalálod leírva. Az sem egyértelmű mit nevezel megbízhatónak stb... Azt várod , hogy beszéljünk rá, vagy le róla? Szervizelni minden gépet kell, az a kulcsa a megbízhatóságnak. Ez L2-es motor később forog szét mint egy sor4. Ezt nem kell szétforgatni, hogy haladjon. Nem mai csirke egyik sem, de szerintem 40000 körüli km-el még nyugodtan meg lehet venni Én csontoztam már le a blokkját, és kopásnak nyoma sincs benne 30000 után. "R" "megbízhatóbb" talán mint az "S" mivel a gyerekbetegségeket kiküszöbölték rajta. Befecskendezés stb. mind a kettőnek vannak nyűgjei, ezt mind megtalálod itt leírva. ------ Nekem van sor4-em kettő is, de a TL-t jobban szeretem,(R) mert ez nem vinnyog annyira, és a hangerő arányban van a teljesítménnyel. Igaz a sor4-ek csak 650-esek. S túrásabb, R sportmotor, üléspozíciót, és megjelenést tekintve. Bár S-en még nem ültem, hogy mennyi a különbség. Ha megamegbízható L2-es motort akarsz akkor SV a te motorod, arról azt mondták a Suzuki szervizben, hogyha abból kellene megélniük akkor éhen halnának. De javaslom előtte az SV fórumot, mert ott is vannak hibák szép számmal. Hangsúlyozom, ez az én véleményem volt!
Ne gondolj semmi rosszra,de azért emlékszem rád ennyire mert kiköpött hasonmása vagy az akkori barátomnak...
Amúgy imádok utas lenni, lehet a vezetést nem nekem találták fel...volt egy nagyobb balesetem(ahol nem én vezettem) azóta kicsit félek...de ha kész lesz a moci csak elküzdöm...azt mondják megéri
Én minden évemet Boldogházán kezdem, ha jól emlékszem kb 5-6 éve lehettem először, persze akkor még utasként, mert nem volt saját gép, de akkor fertőződtem meg. De meglepő, hogy így emlékszel hogy 3 éve ottvoltam, mikor n kb azt nem tudom mit ebédeltem tegnap
A verseny kiegészítőket láttad? Nem szar cucc, csak kár, h beszerezhetetlen...
Eleve úgy vettem, hogy be se indult...de azt megoldottuk félórás szereléssel...mentem vele egy kört...aztán szét lett szedve rögtön...és kiderült minden...hiányos a power-szelep, a tárcsák repedtek, a vízpumpa is szar, a lábtartókat épp hogy vmi tartja.....úgyhogy van gond
Jah meg kéne hozzá jogsi
Ne is mond...ha nem tudok menni megörülök...5 éve eddig mindig voltam...egész évbe erre várok...te hányszor voltál...mert 3 éve láttalak elöször...akkor még a RF-el....
Valaki tudna nekem írní véleményt az S-szériáról!
Mennyire szervíz igényes,és mennyire megbízható ?
Nagyon köszi
Majosházán mindent megcsinálnak!
Böngészd végig a weboldalukat, nem fogsz unatkozni. Én ide vittem az idomszettemet lemásoltatni, hogyha véletlenül feldőlne a szatyrom, könnyen tudjam pótolni az elemeket. Csinálnak könnyített üvegszálas pályaidomot meg amit akarsz. Karbont, kevlárt...stb
Szeretném a motoromat még egy kicsikét vagányabbra megcsináltatni.