Azt azért tudod hogy a dinamikus kompressziót befolyásolja a vezérlés is, márpedig az az R-en más mint az S-en. Ennek ellenére valószínű nem lenne lényegi különbség.
Mivel köbcentire ugyan annyi, és az indítóáramnál az R-é csak 5A-al kevesebb sztem nem okozna neki problémát.
Kiváncsi lennék, h mit mutatna dekompresszor nélkül...
Azon az oldalon amit belinkeltem az előbb, le van írva, hogy az ember kiszerelte a vezérműtengelyből a dekompresszorokat, és nem bánta meg, azt írta újra kiszedné! Eredeti akksival tudta indítani, és nem okozott problémát. Ez "S" volt amiben nagyobb akksi van. "R" akksinak lehet kijönne a szeme. Mi a véleményetek? Valakinek van tapasztalata?
Szerintem a légszűrőházat elég levenni, utána sztem hozzáférsz a fedél két csavarjához. Szerintem a létraváz két gerendája között is. Bár S-t nem ismerem mi van a tank alatt. Hátha tudja itt valaki.... Ezen az oldalon van pár letölthető anyag, köztük egy video amin 18,13-nál látszik a vázban a termosztátház.
Még egy olyan kérdésem lenne hogy a termosztát házban a termosztátot ki kell cserélnem. Neki fogtam tankot levettem idomokat levettem de még így se férek hozzá! Le kell venni a légszűrőházat is meg az injektort is?Vagy van más elképzelés?
El kell, hogy keserítselek. Nekem is hiányzott pár darab, Motorradban vettem kb 1200 ft volt darabja. Rendelni kellett aranyárban. Csavarboltban van hasonló, de nincs rajta a távtartóperem. Ha azt meg tudod oldani akkor olcsón meg lehet venni. Itt nézd meg.
Szia zenox!
Én is soroksár környékén lakok :P
Esetleg tudnál nekem adni valami elérhetőséget , mert szeretnék beszélni veled!
Vagy ha felveszel msn-re az lenne a leg jobb!
Nagyon köszi
Üdv
Háát....szinte biztos, hogy nem...ugyanis nagyon le vagyok égve...nagyon-nagyon...de a színe szép lesz ...ugyanis a fényezést ingyen megcsinálják, csak a többire kéne gyűjtenem...ugyhogy még az se biztos,hogy Boldogházára tudok menni...
Igaza van Dozer-nek, én is ilyet használok, sokáig elég egy szett. Én Norauto-ban vettem, ott is 5-6 k körül volt. Volt ott egy olcsóbb is, de inkább K&N-t vettem.
Akkor marad az ango l!
Dobj rám mail-t ha érdekel a fékcső téma...
Kiváncsi lennék, h mit mutatna dekompresszor nélkül...
Service manual nincs magyarul kb semmilyen Suzuki és Honda típushoz...
http://data.hu/get/4749998/TLR...
Megköszönjük a szkennelt formátumot az 1ik régebbi TLR-es kollégának...
Még egy olyan kérdésem lenne hogy a termosztát házban a termosztátot ki kell cserélnem. Neki fogtam tankot levettem idomokat levettem de még így se férek hozzá! Le kell venni a légszűrőházat is meg az injektort is?Vagy van más elképzelés?
Én is soroksár környékén lakok :P
Esetleg tudnál nekem adni valami elérhetőséget , mert szeretnék beszélni veled!
Vagy ha felveszel msn-re az lenne a leg jobb!
Nagyon köszi
Üdv
Nem tudjátok hol tudok az idomokhoz gyári csavarokat venni(ami az idomokat össze foglya (imbuszos))? Mert csavarboltban ilyen nincs.
Konkrétabban
6300Ft a szett
Ezittaz