Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lejjebb megtalálod mint tag. Az adatlapján az eladó holmik között megtalálod a telefonszámát.
Szerbusztok,üdvözlök mindenkit!
Szeretnék én is tagja lenni e csoportnak,de egyből egy kérdésem-kèrésem lenne!
JOHNIE nick nevü tagot keresném,mert meg venném a motorjàt!
Esetleg nem tudjátok, hogy hogyan érhetném el?
Nagyon köszönöm elöre is a segítségeteket!
Én rontottam el mert User's Manulal. Bocsi
De a lényeg az hogy ilyet szeretnék magyarul :)
Nem szervízkönyvet írtam hanem service manual-t.
Ez felhasználói kézikönyv, nem szervízkönyv.
Bizonyítékom van a létezésére, de sajna csak ennyi. Valakinek biztos megvan.
Én még nem láttam magyar szervízkönyvet bármelyik Japán márkájú motorhoz...
Esélyed sincs rá...
Valakinek nincs esetleg magyar service manual-ja? Nem szeretem az angolt.
Sziasztok!

Mint írtam elöbb kedves maslow sajna nem az a gond a TL-el mert a két vákumcsövet Én is megnéztem. Azzal kezdtem mikor megvettem!
Le volt dugózva, én kipucoltam és visszadugtam az eredeti helyére, de nem változott semmi!
Szerintem az injektor beállításával kell babrálni de nem találtam semmi jó szakit!
Full-gas-al felvettem a kapcsolatot de nem igazán tudtak érdemleges válat adni!
Esetleg ha kérdésed van írj vagy hívj hisz valamennyire ismerem a volt motoromat!
De ezt megbeszéltük annó is ha kell valami nyugodtan keress!

Üdv mindenkinek!
szivessen kolega csak kerdezz ha baj van ;) küldök neked valami ami mindenben segit komplett szervizkönyv ;) robbantot rajzokkal tölcsd le es elvezd http://manualedereparatie.ro/m...
valakinek hátsó henger szivó oldali vezérmü tengely eladó vagy valaki nem tud? mert elkopott rajta a fogaskerék és eléggé cicereg
Köszönöm a segítséget Johnie.
Kipróbálom :)
Köszönöm a segítséget. Megkeresem , bár nekem van némi kötözgetés a tank alatt, meg itt-ott amit nem tudok mire vélni, de tavaszig csak megtalálom. :)
Igen, azóta csak hangsebesség alatt megy!
De ott egy védőcsőben 2 vezetéknek kell lennie (fekete, sárga csíkkal) két szigetelt kisméretű pipa saruval, ami a kapcsolóra megy. Ez a kapcsolóházból jön ki, amin az indexet kapcsolod. Vagy a kábelkorbácsból nem emlékszem.
LASSABB LETT?
Ha jól emlékszem, egyik vezeték a testen van. a másik a ECU-ban a 15-ös lábon. Összeköttetésben az indítórelé egyik lábával. Nekem is le volt kötve, hiányzott a kapcsoló, "U" vezetékkel volt áthidalva. Vettem kapcsolót visszakötöttem, kell az oda. Motorradban vettem gyári újat, nem esett jól. Hatásáról nem tudok semmit, mert sok mindent csináltam rajta akkoriban, amitől változott a teljesítménye.
Hol kell lennie a másik végének mert nem találom?
Üdv!

Atix sajna engem is behívtak a helyi rendőrségre mint tanú sőt a fateromat is! :)
Én amikor vettem vagy 10 éve átírattam aztán 2 év után eladtam és az a srác kezdett vele valamit! Át nem íratta az tuti!
Hála isten nekem megvolt az adás-vételim ezzel igazoltam magam!
Azóta mi lett az ügyből nem tom!

Más:
A 3-ra hideg indulás okát nem tudom de az a vákumcső nekem is le volt dugózva és visszadugtam a gyári helyére de nem változott.
Valami TL szaki biztos tud megoldást!
nem kell jegy teso ;) kint älsz majd meletem az ut szelen ;) mär ki is neztem egy jo helyet ;)
azert szoktäk vägni es öszekötni, ne keljen behuzni a kupplung inditäskor älitolag kicsit veszitesz eröböl ha mindig be van kötve mert a cdi ugy erzekeli kupplungolsz ällondoan :( közsd visza ;) jobb az ha nem sebesegbe inditozol :)
Köszi!
A Man TT-re meg ha tudsz szerválni jegyeket, tuti megyünk! (ezt behajtom)
Srácok nekem a TLR-en a kuplungkarnál ami kijön vezeték a el van vágva és ott fityeg a kormányon. Tudja valaki hogy az elődöm miért csinálhatta és hol találom a másik végét a kábelnek?
reggel 5kor indultam ältalaba dolgozni brum, brum, brum. bämm, bimmm, bumm az en szomszedoim is imädtak nyäron :) en voltam az utca kakkasa :) minden nap le volt kopve a motorom plexie de ez ilyen ez a sport a ven köcsögök ezt nem ertik en elveztem minden percet