Szervusz!
Bocs hogy most válaszolok csak, milanoban voltunk motorkiállításon és nem jutottam gépközelbe. Ahogy írták, a MOTUL 5100 10W40 kiváló választás, egyébként minimum API-SG besorolású résszintetikus 10W40 viszkozitásosztályú olaj megfelel neves gyártótól.
Gumit illetően szinte mindegy hogy 180 vagy 190, ami téged zavarhat az a TL durva terhelésváltási reakciója, kockásra kopott gumi, helytelen guminyomás, rosszul beállított vagy megszorult hátsó csillapítás, esetleg rossz kormánycsapágy. Utóbbiak tipikusan gyakoriak. Telefonon az alábbi számon érhetsz el: nullahathetvenhatszázkilenckilencvenhétnyolcvankettő
sziasztok!maslow-nak válasz bp 4.ker és további kérdéseim:milyen olajat tegyek bele és milyen gumit hátra 180-at vagy a 190-es gyárit mert kanyarba néha furán viselkedik vagy lehet azé mert kopott a gumim?utcai használatra nem pályázok vele.üdv
vasárnap találtam 2kmes kanyargós szakaszt és oda-vissza gurultam rajta amíg az 1 ik kanyarban besokaltam,és a murvára csuszás elött ez az amit nem értek fel tudtam egyenesíyteni a motort és csak simán kigurultam az út szélére.100km felett,mind ezt.a szalagkorlát szét cincált volna.
mint már tudjátok nálam nincs téli hibernálás,lehetetlen ne motorozzak,ha nem esik as esö gurulok.
nem tudom meg :) megnezük mibe alapodunk megg :) mult honapba elakartam adni :) de a sok alkudozo miat inkabb megtartom :) es tavaszal akarom eladni mert filerekert nem akarom eladni :( mert ha veni akar az ember 500.000ert kap egy 600ccm 98evj leharcolt foss, es ha eladni akar 400.000 kinalnak egy 2001es normal gepert :) ezek politikusok baxki :) megnezed, mondod mennyit er neked ha jot tipelsz mar gurulhatsz is haza vele :)
jonak tünik ;) na majd visza terünk erre ;) hat jah a gyari matrica mar raegtek a napon meg szaraz meg minden baja van de azt mondjzk majd en leszedem :) hölegfuvo es leolvasztom rola, utana valami higito fele es ma el is tüntek :)
sziasztok!látom már jelentkezett 1-2ember csak otthon nincs netem a melóhelyen meg nehezen jutok géphez.köszönöm a válaszokat és sértődés ne essék elsőkörben pfvari-t keresem föl a távolság miatt.(egyenlőre ha igaz ő van a legközelebb).amúgy tl1000r-ről van szó.ebben a ,,jó" időben még mennék vele csak a drágám nem nagyon akarja.(drágám=tl)pfvari megtennéd,hogy az email cimemre küldessz egy telszámot ha nem gond.üdv
Forrasztást is meg tudja csinálni! Gyári matricát jó leszedni Púpon fólia jött, ragasztó maradt. Nitró, lakkbenzin, benzin nem hozta le. Még szerencse, hogy csak két csík volt rajta.
Ez az ő munkája, fekete volt
Szia!
Most erősen gondolkodom mik lehetnek, de típusparában most csak a dekompresszor zörgése jut eszembe R-re vonatkozóan. Az ellen meg nincs mit tenni De hátha lesz még valakinek ötlete. Viszont, ha sablonszöveget akarok mondani, akkor "olvass vissza" itt nálunk, és mindenkinek a nyűgjét megtudod. Legalább nem unatkozol télen.
ääh nekem le kel szedni a gyari matricäk, van 1-2 kiss repedes ami forasztani kell, es utana egy alapozas, es fenyezes, de valami tenyleg jot akarok, BMW feher arany metal (alpinweiss:) majd viszaterünk ere az ismerösödre ;) erdekell a dolog :P ma gurulok egyet valamere lehet kimegyek az 1esre egy kiss turara :)
Én vótam! De csak kisebb dolgokat csinálok magamnak, mert az nem gáz, ha elcseszem. Nincs garázsom, udvaron csináltam, és már így is idegrohamot kaptam a bogaraktól. Mire körbenéztem már kettő benne volt. Szerencsére csak a bázisban, azt könnyű kijavítani. De tudok olyat, aki óccsóé fényez. Ködölni is szépen tud, ha horzsolást kell eltüntetni
hogy rogzited a rendszamot?
menyi volt sok?