hát nem tudom a szerelőm ért hozzá, mondom család barátja midnenről számlát ad, szerintem jobban ért hozzá mint itt páran... majd szétszedjük és egnézzük mi van a vezérléssel ennyi.
Szia!
Nekem nemrég még Castrol Actevo 10w40 volt benne, egy "kisebb technikai malőr" miatt lecseréltem Motul 5100-ra, sokkal simább lett a váltóm. De úgy emlékszem 2600-ért vettem. Iridiumos gyertya egykörmös, ebbe kétkörmös való. Vezérműláncot feszítővel most cseréltem, meg tud nyúlni. Nem egyformán nyúlik teljes hosszon az a baj, helyenként úgy meg volt nyúlva, hogy a felső keréken kétoldalt feszes volt, a tetejéről kisujjal el tudtam emelni a láncot. Ezeket a különbségeket a feszítő egy darabig tűri, de egy idő után hazamegy. Darabja 24k. Hullámzik a lánc feszessége, és leeszi a racsnit. Egyébként ennek a feszítőnek hibája, hogy kilágyul a rugója, akkor kell tényleg csavarhúzóval segíteni neki, mert önerőből nem képes feszíteni. Szerintem addig kellene láncot cserézni míg csak azt kell,.... szerintem.
ja és azt mondta h a motul 5100 tényleg jobb bele de 3500 litere. az lesz benne télen több mint vszinü, meg iridiumos sportgyertyák, dbja 10 ropi, de legalább kövi szezonba se fog cserben hagyni:)
Szoltam a srácnak vszinü nem vezrmülánc, hanem eza dekompresszor, de azt mondta nem az, ennek nem ilyen hanjga van, 20 éve szerel, csak ért hozzá...én nemtudom azt mondta h ne nyuljunk hozzá, mert egyáltlán nem hangos...ennek ilyen a hangja, v2es, majd ha nagyobb lesz ránézünk, de am viccet félretéve egyedül a remus rendszer miatt hangos...nincs nagyon csörgő hangja:DD
Olyan hogy legjobb olaj, nem létezik. Az történt hogy egy híg fullszintetikus olajat tettél bele, ami ennek a motornak túl vékony, emiatt darabos a váltó, minden bizonnyal enni is fogja majd. Ahogy mondták, résszintetikus olaj kell vele, a motul kiváló választás.
Azt pedig végképp nem gondolnám hogy lánchangot hallasz, sokkal valószínűbb a dekompresszor csörgése ami viszont természetes. Mindazonáltal van hogy megakad kicsit a feszítő, ilyenkor segít ha a csavarját kicsavarod és rásegítesz egy csavarhúzóval, néha beljebb kattan egy fokkal.
am a fejidom lett átalakitva, a 4 dugattyús féknyereg helyett 6 lett. fém fékcső, de most télen so minden újitás lesz rajta, 100 pénzbe lesz. de még patentebb lesz:)
Igy vettem, srác alakitotta át magának, törés mentes, borulás mentes, nagyon patent állapotban van, sehol egy olajfolyás, annyi hogy felrugta a kutya, elég nagydarab, rádölt egy dt-re és kicsit lejött a plazur meg a tükör gáz lett, de mindent megcsinál rajta ingyen bérmentve:) 500é adta, 800 pénzébe van, de nem használja ki, meg vett magának egy 08 as R1et:)
Meg arra lennék kiváncsi még, h miért van az hogy magas fordulatszámon nehezen veszi be a sebességeket de kuplung nélkül simán...nem értem, nem emel ki jol, kuplung rugo vagy mi lehet? Van benne olaj, a legjobb castrol szintetikus 4T. Repsolt öntüttünk ki belőle egy 100 km-s repsolt, hálistennek nem eszi az olajat. Azt mondták többen is hogy a castrol a legjobb olaj bele.
Köszönöm szépen a választ, de kell cserélnem, mert már hangja van, és nem tetszik. Én egy szerelő sráctol vettem, ismeri az egész család, ő nem hajtotta de előtte lehet h vki igen. Pl ha üresbe bőgeted nem tesz jot neki és ha vki sokat játszotta ezt simán ki tudta nyirni, mindegy megnézzük a szelepvezérlést, és kiderül:)
Kettő van benne, de borzasztó rövidek, gyakorlatilag örök életűek, lehetetlen hogy úgy megnyúljanak hogy a feszítő ne tudná kompenzálni. Azért rövidek, mert csak hengerenként egy fogaskereket hajtanak, a vezérműtengelyeket pedig ez a fogaskerék hajtja. Szóval szerintem nem kell cserélned.
Nekem nemrég még Castrol Actevo 10w40 volt benne, egy "kisebb technikai malőr" miatt lecseréltem Motul 5100-ra, sokkal simább lett a váltóm. De úgy emlékszem 2600-ért vettem. Iridiumos gyertya egykörmös, ebbe kétkörmös való. Vezérműláncot feszítővel most cseréltem, meg tud nyúlni. Nem egyformán nyúlik teljes hosszon az a baj, helyenként úgy meg volt nyúlva, hogy a felső keréken kétoldalt feszes volt, a tetejéről kisujjal el tudtam emelni a láncot. Ezeket a különbségeket a feszítő egy darabig tűri, de egy idő után hazamegy. Darabja 24k. Hullámzik a lánc feszessége, és leeszi a racsnit. Egyébként ennek a feszítőnek hibája, hogy kilágyul a rugója, akkor kell tényleg csavarhúzóval segíteni neki, mert önerőből nem képes feszíteni. Szerintem addig kellene láncot cserézni míg csak azt kell,.... szerintem.
Írd be a keresőbe és látni fogod miről van szó. Volt már róla néhány gondolat az évek során.
Azt pedig végképp nem gondolnám hogy lánchangot hallasz, sokkal valószínűbb a dekompresszor csörgése ami viszont természetes. Mindazonáltal van hogy megakad kicsit a feszítő, ilyenkor segít ha a csavarját kicsavarod és rásegítesz egy csavarhúzóval, néha beljebb kattan egy fokkal.