Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jahh, a dekompresszor muzsikál sajnos. Menj vissza pár oldalt, írtam pár sort a tuti szerelőkről
Szerintem felesleges bele a "sport" gyertya. Vegyél bele olyat amit a könyve is kér (NGK CR8EK).
Gallaca és neked full sima, szép ahngja van? vagy csörög zörög vmi azért?
hát nem tudom a szerelőm ért hozzá, mondom család barátja midnenről számlát ad, szerintem jobban ért hozzá mint itt páran... majd szétszedjük és egnézzük mi van a vezérléssel ennyi.
Mééé? Jó buli! ,
Szia!
Nekem nemrég még Castrol Actevo 10w40 volt benne, egy "kisebb technikai malőr" miatt lecseréltem Motul 5100-ra, sokkal simább lett a váltóm. De úgy emlékszem 2600-ért vettem. Iridiumos gyertya egykörmös, ebbe kétkörmös való. Vezérműláncot feszítővel most cseréltem, meg tud nyúlni. Nem egyformán nyúlik teljes hosszon az a baj, helyenként úgy meg volt nyúlva, hogy a felső keréken kétoldalt feszes volt, a tetejéről kisujjal el tudtam emelni a láncot. Ezeket a különbségeket a feszítő egy darabig tűri, de egy idő után hazamegy. Darabja 24k. Hullámzik a lánc feszessége, és leeszi a racsnit. Egyébként ennek a feszítőnek hibája, hogy kilágyul a rugója, akkor kell tényleg csavarhúzóval segíteni neki, mert önerőből nem képes feszíteni. Szerintem addig kellene láncot cserézni míg csak azt kell,.... szerintem.
darabja 10e? ezzel spec. átb...tak, a kettő sincs annyi....
és te akarsz rajta láncot cserélni? hajrá...
ja és azt mondta h a motul 5100 tényleg jobb bele de 3500 litere. az lesz benne télen több mint vszinü, meg iridiumos sportgyertyák, dbja 10 ropi, de legalább kövi szezonba se fog cserben hagyni:)
Szoltam a srácnak vszinü nem vezrmülánc, hanem eza dekompresszor, de azt mondta nem az, ennek nem ilyen hanjga van, 20 éve szerel, csak ért hozzá...én nemtudom azt mondta h ne nyuljunk hozzá, mert egyáltlán nem hangos...ennek ilyen a hangja, v2es, majd ha nagyobb lesz ránézünk, de am viccet félretéve egyedül a remus rendszer miatt hangos...nincs nagyon csörgő hangja:DD
Szia,
Írd be a keresőbe és látni fogod miről van szó. Volt már róla néhány gondolat az évek során.
és a dekompresszor az mi? erről még nem is halottam...mit tudok ellene tenni?
Olyan hogy legjobb olaj, nem létezik. Az történt hogy egy híg fullszintetikus olajat tettél bele, ami ennek a motornak túl vékony, emiatt darabos a váltó, minden bizonnyal enni is fogja majd. Ahogy mondták, résszintetikus olaj kell vele, a motul kiváló választás.
Azt pedig végképp nem gondolnám hogy lánchangot hallasz, sokkal valószínűbb a dekompresszor csörgése ami viszont természetes. Mindazonáltal van hogy megakad kicsit a feszítő, ilyenkor segít ha a csavarját kicsavarod és rásegítesz egy csavarhúzóval, néha beljebb kattan egy fokkal.
felteszek párat. amugy előreláthatolag, teljes szelepvezérlés felujitás, uj fényezés az első idomon, uj tükör (indexes,ledes) xenon, uj index, indexrelé, uj púp. ha vki tud púpot megköszönöm:))
Képeket majd toljál fel. Kiváncsi leszek rá milyen lesz a végén.
am a fejidom lett átalakitva, a 4 dugattyús féknyereg helyett 6 lett. fém fékcső, de most télen so minden újitás lesz rajta, 100 pénzbe lesz. de még patentebb lesz:)
Igy vettem, srác alakitotta át magának, törés mentes, borulás mentes, nagyon patent állapotban van, sehol egy olajfolyás, annyi hogy felrugta a kutya, elég nagydarab, rádölt egy dt-re és kicsit lejött a plazur meg a tükör gáz lett, de mindent megcsinál rajta ingyen bérmentve:) 500é adta, 800 pénzébe van, de nem használja ki, meg vett magának egy 08 as R1et:)
Szerintem a Motul 5100 a legjobb bele. Így vetted a gépet átalakítva vagy már Te mókóltál vele?
Meg arra lennék kiváncsi még, h miért van az hogy magas fordulatszámon nehezen veszi be a sebességeket de kuplung nélkül simán...nem értem, nem emel ki jol, kuplung rugo vagy mi lehet? Van benne olaj, a legjobb castrol szintetikus 4T. Repsolt öntüttünk ki belőle egy 100 km-s repsolt, hálistennek nem eszi az olajat. Azt mondták többen is hogy a castrol a legjobb olaj bele.
Köszönöm szépen a választ, de kell cserélnem, mert már hangja van, és nem tetszik. Én egy szerelő sráctol vettem, ismeri az egész család, ő nem hajtotta de előtte lehet h vki igen. Pl ha üresbe bőgeted nem tesz jot neki és ha vki sokat játszotta ezt simán ki tudta nyirni, mindegy megnézzük a szelepvezérlést, és kiderül:)
Kettő van benne, de borzasztó rövidek, gyakorlatilag örök életűek, lehetetlen hogy úgy megnyúljanak hogy a feszítő ne tudná kompenzálni. Azért rövidek, mert csak hengerenként egy fogaskereket hajtanak, a vezérműtengelyeket pedig ez a fogaskerék hajtja. Szóval szerintem nem kell cserélned.
srácok vki tud nekem segiteni vezérlés témában? érdekelne h hány vezérmülánc van benne...1 vagy 2? és feszitő? ugynézki télen cserélem.
a hétvége,vasárnap mehetűnk,
hat ha jo idö van gurulhatunk 1et ;) mar itthon vagyok
enek nincs semmyi baja, ez töresmentes