Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hat ez ami ezen van elvileg nagyon ritka, ez amcsiba raktak ra, üvegszal es pontosan passzol rä
Imrufo!

Hy!

Milyen faridom volt a tl en annak idején? Gondolkozok rajta hogy ez vagy másik faridom!
Nehéz volt ráfaragni?

előre is köszi!

üdv!
Gallaca de azt montam, h nincs, igen, és nincs is:D De az mindegy, amugy nemtudom, h hütö lett-e cserélve de ma kiderül. Én ugy emlékszem h nem, de ez amit mondtatok biztato, mert ha igy jobban belegondolok nem nagyon emlékszem h 105 fölé ment volna a hőfok:D
elado a TL1000r-esem :( arajanlatok jöhet mailbe ;) mariusfauru@gmail.com
hat egy probat mege,r ecetes vizbe foralni ;) utana hideg, forro viz proba , ha nem muxik ako ujat veni ;)
tök normalis a 105 + vagy - 3 mondja a szervizkönyv ;) dugoba nekem is ugyanez ;) menet közbe 85 +vagy - 3 :)
Nem azt mondtad, hogy nincs jogsid?

Úgy emlékszem nekem r-en valahol ott kapcsol a ventim. 105c-on kell bekapcsolnia, 100-on ki, gyárilag. S-en is, most néztem a manualban. Azt azért nézd meg, hogy neked megy-e. Spoilerátalakításnál felkerült a dupla hűtő is mint R-en? Lehet, hogy az R idom okozza. Álló helyzetben lehet, hogy a meleg levegőt keveri a venti a spoilerben, mivel nincsen légcsere. R-en két venti van két hűtővel, belehajlítva, illesztve az idomba. Egyébként a V6-os omegámon 100-110C-on megy a motor, és ez teljesen normális. Itt sem véletlenül kapcsol 105-ön a venti.
Sziasztok!

Vki nemtudja miért melegszek fel simán 104-5-6 fokra, városban jöttem hazafele hungárián, dugóban term. és egyszerüen állva simán felmegy 104-5 re, nem hüti le, termosztát csere? Én úgy hallom, h megy a hütő, de az se biztos. Válaszotokat megköszönöm:)
hat ha ennyemet nezed csak egy teloszimering gyengelkedik :)
Olvass már vissza 1-2 oldalt. Ott van leírva.
A lengőkar felfogatás törés és a hengerfej probléma is az S verzióknál van, nem az R-nél.
Sziasztok!
Tavasszal motorvásárlás elé nézek,és megmondom őszintén a TL1000R-es a favorit eddig!Mint kinézetben,mint árban!Érdeklődnék,mióta van nálatok a gép,mikhez kellett nyúlni,van-e valami kellemetlen dolog rajta,amiben csalódtatok?
Amúgy olvastam pár tipikus hibáról:pl lengőkarnyekergés,az 1-es hengerben lévő ciripelő szelepről,illetve a blokknál valami tömítéshibáról!Ti ezekből mit tapasztaltatok?
Esetleg,ha megyek nézni egy ilyen gépet mit nézzek meg feltétlenül rajta,mit javasoltok?

Előre is köszz a válszokat!

Üdv
Csak termosztát kell. Azt nem tudom, hogy R-é ugyanaz-e.
Jah és azt elfelejtettem megkérdezni hogy az R változaté is jó vagy az 1000-s SV-é?
Az csak simson meg Mz motorokhoz van de felhívom akiket mondtál!
De elég a termosztát vagy a termosztát ház is kell?
Őkazt mondták mindent be tudnak szerezni, gyárit is, talán postáznak is. Egy telefont megér. Baján a Sugomotornál is megpróbálhatod.De ott Kalocsán is van motorosbolt, gugliban találtam ott is megpróbálhatod. Mindenképp cseréld ki, mert hidegen megy a motorod.
Azt nem lehet javítani, cserélni kell sajnos.
Lehet rajta segíteni vagy tuti hogy cserés?Ha cserés akkor honnan tudok szerezni?
Tuti.
Sziasztok!

A vízhőfokom meleg időben nem megy 75 fölé.Hidegben pl este 60-65 fölé!A termosztáttal lehet bajom?
olvasom friss tlr vagy s es vagy?
ha van szabadidod es kedved es nem vagy lusta en pl baromi lusta vagyok,volt szezon szetszedve volt a motorom pusztan lustasagbol,mar a fiam nekiallt szerelni,szoval,nincs itt semmi NASA TCHNOLOGY,MAGAD IS elboldogulsz a szerelesben es penzt sporolsz.
IMRUFO! oda adta a servise manualt es mar is minden vilagos volt.
ne ess neki szetszedni,hasznald,ismerd meg,a tlr csorog, zorog
mindíg van javíani valo rajta.
valaki latta 6 oson a balesetet?
nem lattam pontosan mi tortent,
remelem mindenki gurult ebben a szep nyarias idoben?
Ajaj, nekem is így kezdődött, és vezérlésállítással fejeződött be. Közvetlenül vezérműlánccsere után. A vadiúj akksi 2-3 db öt mp-es indítást bírt ki, most hogy helyén a vezérlés, kiteker a sarokig. De most beindul rendesen.

OFF
Itt a klasszikus vezérlésállítási módszerek nem válnak be. Szigorúan manual után kell menni, de már alsó fogaskeréktől kezdve. Nálam felső fogaskeréknél, fél fog eltérést csinált a tuti szerelőbácsi, és az istennek nem tudtam beindítani csak nagy nehezen. Gondolom dugót felső holtpontra, vezérműtengelyt szelepváltásra oszt jóvan. Meg is volt az eredménye.
Köszi, továbbítom, sajnos te messze vagy...
Nem, mert utána olvastam, h a gyertyáknál igenis számít, h hány pólusú, mert máshogyan keletkezik a szikra, és a begyújtás folyamata.
Én is a vezérlésre gondolnék, h el lett rakva.