Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyértelmű a szitu, szarul rakták össze a vezérlést. Szívesen átnézem neked.
A "Hori" név szerelőben mond Neked valamit? Szerintem a legjobb TL és SV szerelő.
Elfelejtettem: a motor most nem jár szépen, durrog és nehezen indúl. (Vezérlésre gyanakszunk) Nemrég volt elektronika állításon FullG-nál.
Sziasztok skacok.
Újra egy "szakira" lenne szükségem, sajnos a motor még mindig a szerelőnél van (Június óta)... ezt a részt át is ugornám, ott tartunk, hogy kapott új főtengelyt, hajtókarokat, csapágyakat, olajat és egy hátsó henger kipufogó feletti vezérműtengelyt... A szerelőm kért meg, hogy kérdezzek rá, hátha valaki találkozott már olyan problémával, hogy a hátsó henger szívócsonk nyomása a gyári 200-300 érték helyett 500-as, eleinte a szelepek voltak górcső alatt, mivel eléggé beizzott a csonk, de meg lett vizitálva, nyomatva, és nem "szelel" elméletileg jók. Egy vákum csövet kellett visszavágni mert már csúnya volt, de nem hozott megoldást. Egyenlőre Ő is és Én is rágódunk rajta. (Állítólag jó szakember) Valakinek ötlete?
Eladó ennek a motornak a ruhája max. vasárnap délutánig. Ára 150.000 Ft A púp nem tartozik bele, vagy külön megállapodás. A néni nem képezi az ajánlat tárgyát.
Elvágod magad Náluk így Uram!
Ők már "öregek" nem szeretik az okoskodó kismajmokat.....
hát ez meg eléggé relativ, hiába van kétezer éve tlred, hanem értesz hozzá, és hidd el ilyen dolgok is elképzelhetőek:) de én nem mondom h ez igy is van, ja am nincs jogsim még A-ra, majd télen kresz, tavasszal meg vizsgázok rutin-forgalom.
ez komoly? nemel ehet h ez csak kifejezetlen neki állt fenn? mármint a probléma:(
Igen gáz, mert nem lesz jó a gyújtásod. A cimbi TLR-jében kb 20 km-t nem bírt az iridium gyertya. Aztán ment bele a kétpólusú, ami kell bele, és azóta is jó.
Itt annak a "pár srác"-nak legalább kétszer annyi éve van/volt TL-je, mint neked A-s jogosítványod.
Szerintem gambesz hozzászólásában semmi sértő nem volt..."kicsit" érzékeny vagy.

Na... leléptem én is....írogatok az olasz szarok topikjaiba.
oké gambesz, csak evvel az volt a probléma h az adjon adjon volt a fogdj meg semmi:) nem ártottam neked, nem hurrogtalak le, nem oltogatlak, igyhát nem értem mi a problémád:)
Amúgy meg amilyen a adjon isten, olyan a fogadj.
Ó tőlem maradhatsz, én nem sokat vok itt.
nemtudom mennyire tünt fel, de ez egy s, gyárilag 4 dugis, és lett belőle 6. nézelődjél, utánna beszélj:) Gallaca neked meg köszi az infot;) utánnanézünk a dolgoknak, vagy irok privátot, itt pár srác nagyon el van szállva a semmitől.
Az enyémben annyi volt a kilométer, mint a Challengerben de a motorja sosem volt szétszedve. Nem is zörgött.
Imrufoé meg az elllenpélda....
Az "S"-es 4 dugattyús volt Csőrmester.....
a TL gyárilag 6dugattyús fékkel volt szerelve..nem értem milyen4ről hatra tuning..
Ha jobban ért hozzá, mint itt páran,, akkor miért ide írsz? kérdezd meg tőle...sztem.
Gallaca, uez, nekem is csak állóhelyzetben.
Ha előéletet nem tudsz mikor volt esetleg csere, akkor nem árt. Egyúttal leellenőrizheted a szelepemelő poharakat is, nehogy repedt legyen valamelyik. S-nél parás, önmagad megnyugtatására is jó. Gyertyacseréhez úgyis le kell bontani mindent, akkor már csak 4 csavar. Deklitömítés gumi, nem szakad el. Körbeforgatod, közben ellenőrzöd a kerék tetején a láncot, ha nem cicázik fel, le, akkor nincs baj vele. Poharakat jól nézd meg, mert nagy sz@rt tud okozni, ha törik. Hőfok nekem is csinált már így, da csak egyszer álló helyben. Menet közben 83, 86 C-on áll. Hőfokmérő a termosztátházon van, a ventillátor kapcsolója a hűtőn ha jól emlékszem. Ettől is lehet.
idáig am a legkomolyabb hiba amit észrevettem rajta és tényleg a legkomolyabb, az az hogy 98 foknál kapcsol a hütöventillátor, és a müszerfal azt jelzi hogy 100-101-102-103 és felfele megy, nem lefele, és azt nem értem miért.
akkor lehet hogy azt kihagynám:)) vezérmüláncra érdemes ránéznem? h jol vannak e?
Nemtom állítólag kilóból meg lehet csinálni, de tízezer és újra szól. Nem éri meg....
a dekompresszorral nem leeht mit csinálni?:(
és ha iridiumost veszek az gáz?