Az a kifolyó, olaj vagy víz tud folyni rajta, ebből látod hogy a tömszelence melyik oldala fosta szét magát. Teljesen mindegy melyik folyik, mert egyben cseréled ki az egészet, vízpumpa felújítás vár rád.
ok segitseget kerek :( a vizpumpa melet van egy luk a legtelenito csavar melet :( ot kezd csopogni a huto folyadek ! :( alitolag vizpumpa csere vagy tomites, tud vlaki segiteni ezugybe ?
nepstadion kornyeken vagyok, de csak 7vegen mert ältalaba olaszba vagok 7koznap :( most eppen 2 hetig kint szoptam :( de itthon vagyok elvileg szerdaig ;) es szabad is vagyok adig ;)
hat, az igazsag hogy elejen tartotam tole, most megis azt mondom legjobb ruha :) kenyelmes, jol szelozik es jok a vedok rajta, kinezete sem rosz :P megvagyok elegedve vele, es szeretem is :) jo vetel volt :) en majdnem ujonan vetem 50 papirert :)
Sajna sokan félnek az ilyen motoroktól, bár nem értem miért?
Inkább mondják el, h egyszer földhöz vágták, meg lett csinálva aztán kész. Nincs abban semmi gond. Minden hülye sérülésmentes 10 meg 20 éves motorokat keres, meg kevés kilómétereset...
Meg kell válnom a motoromtol sajnos,anyagiak miatt!:(
5.éve van velem...Ha valakit érdekel adatlapomon meg lehet nézni!Hátha tudtok valakit aki TL-R t akar venni!?
Nekem ő csinálta: http://www.suzukimotorszerviz....
Nagyon korrekt, viszonylag gyorsan elrendezte a dolgot(bár az első nem passzoló alkatrész nem az ő hibája volt), és ha jól emlékszem 9000 + valamennyi volt, én adtam egy tízest.
Megkérdezhetem hogy hol cseréltetted és mennyiért? Mert én felhívtam a Motorradot és azt mondták hogy 11.000ft+Áfa a tömítés és majdnem hátradőltem a székkel... :)
Kicserélték, mert a régi tömítést megkaptam a kezembe.
Most leengedtem a benzint belőle, de akkor majd szétszedem, és letakarítom, hátha tényleg kentek alá valamit.
Köszi a gyors választ.
Ugyanez a szitu volt nálam is. Mikor vettem előtte 3 évig állt a gép és csöpögött a pumpánál a benya. Kiszedtem, látszólag jól nézett ki a tömítés meg minden megszépítettem a környékét mert egy kicsit festékes volt a tank és jó is lett.
Én igen!
Újra a szokásos paranoiám! Kicserélték? Láttad? Merthogy csak az a biztos amit te csinálsz. Spec tömítés kell alá.
Ha kicserélték, ugye nem tettek alá szilót, sem más csodaszert? Nekem volt alatta valami. Fényezéshez kivettem a pumpát, tömítés eléggé kemény volt , gondoltam bekenem én is. Hiba volt. Benzin kikészítette a szilikont. Nem kísérleteztem másikkal. Kivettem, letakarítottam a felfekvő felületeket, forró hajszárítóval megmelegítettem a tömítést míg visszanyerte az eredeti alakját, megvártam míg kihűl, összeraktam, és tökéletes. Nem kellett alá semmi, pedig a tömítés a régi. Én így jártam.
Szerintem vedd le a tankot, vedd ki a pumpát, tisztítsd meg a felületeket, nézd meg, ha nincs esetleg összeverve vagy festékmaradvány, vagy ilyesmi, esetleg állás miatt kis rozsda a tömítőfelületen. Ha új a tömítés jónak kell lennie. A tömítésnek két éle van belül, olyan mint egy félbevágott X gyűrű, annak tömítenie kell.
Közületek járt már valaki úgy, hogy a benzinpumpánál a tankon a tömítésnél eresztett? Mert nekem 1 hónapja volt ez a gondom. 6 évet állt a gép, gondoltam elöregedett a tömítés. Kicseréltettem, és ma megint elkezdett ereszteni . Csavarok nem lazultak ki, a tömítés tök új. Esetleg valakinek van valami ötlete, mit lehetne tenni vele?
Alublokkba való fagyállót vegyél bele, csak ennyi. Vízpumpa oldalán felül, van egy hatos hatlapfejű légtelenítőcsavar, azt lazítsd ki, míg kibuggyan a víz. Felmelegíted míg kinyit a termosztát, oldaltámaszon pont a hűtősapkánál gyűlik össze a levegő, utántöltöd. Semmi különös. Feltöltésnél szoktam nyomkodni a vastag gumicsövet ami bal oldalt felül van, nagyja levegőt az kidolgozza.
Segítséget szeretnék kérni tőletek! TL1000R felső hűtőt le kell szednem (javítás miatt) és arra lennék kíváncsi hogy a visszaszerelésnél és feltöltésnél mire kell figyelni. Gondolok itt a folyadékra és a légtelenítésre. Sima fagyálló vagy valami speckós folyadékot öntsek bele inkább?
Valakinek nincs TL1000R főtengelyéről fotója? Azt tudom hogy nem egyezik az S és az R-é. De azt nem hogy végig egyforma volt R-ben vagy van évjáratban is különbség?
Inkább mondják el, h egyszer földhöz vágták, meg lett csinálva aztán kész. Nincs abban semmi gond. Minden hülye sérülésmentes 10 meg 20 éves motorokat keres, meg kevés kilómétereset...
keresek 4 csavaros kipufogó összekötő csővet termszetesen Tl-re valakinek? vagy hol lehetne bszerezni olcson?
5.éve van velem...Ha valakit érdekel adatlapomon meg lehet nézni!Hátha tudtok valakit aki TL-R t akar venni!?
http://www.suzukimotorszerviz....
Nagyon korrekt, viszonylag gyorsan elrendezte a dolgot(bár az első nem passzoló alkatrész nem az ő hibája volt), és ha jól emlékszem 9000 + valamennyi volt, én adtam egy tízest.
Most leengedtem a benzint belőle, de akkor majd szétszedem, és letakarítom, hátha tényleg kentek alá valamit.
Köszi a gyors választ.
Újra a szokásos paranoiám! Kicserélték? Láttad? Merthogy csak az a biztos amit te csinálsz. Spec tömítés kell alá.
Ha kicserélték, ugye nem tettek alá szilót, sem más csodaszert? Nekem volt alatta valami. Fényezéshez kivettem a pumpát, tömítés eléggé kemény volt , gondoltam bekenem én is. Hiba volt. Benzin kikészítette a szilikont. Nem kísérleteztem másikkal. Kivettem, letakarítottam a felfekvő felületeket, forró hajszárítóval megmelegítettem a tömítést míg visszanyerte az eredeti alakját, megvártam míg kihűl, összeraktam, és tökéletes. Nem kellett alá semmi, pedig a tömítés a régi. Én így jártam.
Szerintem vedd le a tankot, vedd ki a pumpát, tisztítsd meg a felületeket, nézd meg, ha nincs esetleg összeverve vagy festékmaradvány, vagy ilyesmi, esetleg állás miatt kis rozsda a tömítőfelületen. Ha új a tömítés jónak kell lennie. A tömítésnek két éle van belül, olyan mint egy félbevágott X gyűrű, annak tömítenie kell.
Thx.
Zenoxx
A moci egybe van szép is, jó is,csak gumi cserére szorul.
Itt érdeklődök hogy milyen gumi lenne jó rá.