Kb egy hete átültem a GSXR-ről egy TL 1000 S-re... nagyon nem bántam meg! A V2-es életérzést nem lehet összehasonlitani semmivel sem :))))))
Ha van valaki Fejér megyéből, szívesen összefutnék vele, egy kis eszmecserére... vagy bárkivel :)))
Vasszörnyre nem emlékszem , de majd megnézem.
Betétet nem kérdeztem, de az a motorradban a nagykőrösin, volt polcon, előre is. Az nem kellett, a hátsót is csak azért kellett cserélnem, mert valamelyik okos kihagyta a betét alól azt a kis acéllapot ami megakadályozza, hogy fékezésnél beforduljon a betét. Jutalmul jól befordult, ferdére kopott, és mindig beszorult. Én meg azt hittem béna vagyok aztán nem tudok elindulni úgy fogta a kereket.
Gyertyát NGK-t vettem bele cr9ek. Betét elöl tokico van nem cseréltem még. Hátul EBC organikus van. motorradban vettem, talán 6700.- volt. De mostanában ITT vásárolok ha kell valami itt a gyertya darabja is majd egy ezressel olcsóbb volt mint máshol. Ez az M0 Szigetszentmiklósi leágazójánál van Csepel felé fél percre, igényesen kialakított bolt.
kontakthiba!
aksi csatikat nezd at.
felul baloldalt a spoilerben van csatik azok szivatnak mont engem,de csak addig mig ossze nem forrasztom,zsugorcso es hali.
Így ahogy írták: akksi vagy indítórelé vagy mivel minden világított a műszerfalon, lehet testhiba is. A blokkon is van testpont az önindító körül, vagyis nekem S volt azon ott volt az R-é is ott van e azt nem tudom. Egy próbát megér az is.
Külső akksival próbáltad? Ha azzal jó, nézd meg az indítórelénél az akksi felett a 4 pólusú csatit, nincs-e lerohadva.Ott van a főbiztosíték is. Enyémen 2 láb lerohadt, akkor nem kap rendesen áramot az egész gép. Fényszóró mellett bal oldalon az indextartó alatt van néhány csati azt is nézd meg nincs-e megzöldülve valamelyik. Nem kap áramot rendesen valamilyen oknál fogva. Ha valami elkezd komolyabban fogyasztani(pl. AC) leesik az áram, és kiejt a relé. Hátha.
A segítségeteket kérném.Van 1 TL1000R-em.Elindulnék motorozni,kitolom,beindítom,hagy melegedjen.70 fok a víz,start!És a következő történik:nem tudom pontosan h én fullasztottam le vagy magától állt le,de azóta nincs áram!Csak kattog az ac-nak a reléje villog a műszerfalon minden.De van olyan h minden működik ahogy kellene,akkor viszont indításkor csak 1 kattanás és megint miden eltűnik!Volt már valakinek hasonló problémája,vagy esetleg tudna segíteni?Előre is köszönöm
Kb egy hete átültem a GSXR-ről egy TL 1000 S-re... nagyon nem bántam meg! A V2-es életérzést nem lehet összehasonlitani semmivel sem :))))))
Ha van valaki Fejér megyéből, szívesen összefutnék vele, egy kis eszmecserére... vagy bárkivel :)))
Betétet nem kérdeztem, de az a motorradban a nagykőrösin, volt polcon, előre is. Az nem kellett, a hátsót is csak azért kellett cserélnem, mert valamelyik okos kihagyta a betét alól azt a kis acéllapot ami megakadályozza, hogy fékezésnél beforduljon a betét. Jutalmul jól befordult, ferdére kopott, és mindig beszorult. Én meg azt hittem béna vagyok aztán nem tudok elindulni úgy fogta a kereket.
aksi csatikat nezd at.
felul baloldalt a spoilerben van csatik azok szivatnak mont engem,de csak addig mig ossze nem forrasztom,zsugorcso es hali.
Így ahogy írták: akksi vagy indítórelé vagy mivel minden világított a műszerfalon, lehet testhiba is. A blokkon is van testpont az önindító körül, vagyis nekem S volt azon ott volt az R-é is ott van e azt nem tudom. Egy próbát megér az is.
A segítségeteket kérném.Van 1 TL1000R-em.Elindulnék motorozni,kitolom,beindítom,hagy melegedjen.70 fok a víz,start!És a következő történik:nem tudom pontosan h én fullasztottam le vagy magától állt le,de azóta nincs áram!Csak kattog az ac-nak a reléje villog a műszerfalon minden.De van olyan h minden működik ahogy kellene,akkor viszont indításkor csak 1 kattanás és megint miden eltűnik!Volt már valakinek hasonló problémája,vagy esetleg tudna segíteni?Előre is köszönöm
Nekem Szabó János (Bregyó) csinálta mindenestől 15 eFt