Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Ez Jacis gépe, szerintem keresd nyugodtan! 5 hsz-al lejjebb megtalálod
Sziasztok!

Leendő TL-S tulaj szeretnék lenni ezért szeretném kérni a segítségeteket!
Már elkezdtem olvasgatni a topicot az elejéről hogy mégis miket kell tudni a motorról de ugyanakkor kíváncsi lennék arra is hogy miket fontos megnézni motor vásárláskor ennél a típusnál!
Pontosan ő rá gondoltam: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_tl1000s-4900453
Kicsit félek attól a km mennyiségtől, de remélem megtudtok nyugtatni illetve tudtok olyan tanácsot adni h miért vegyem meg meg miért ne!Esetleg ha valaki tud vmit a motor előéletéről azt is meg köszönném!

Üdv!
ne vegyél olcsó használtat,mert nekem 12 ezeré akartak adni,inkább új után gyártottat magyar honból,tatabányáról. a gyári új 45-50 ezer míg a k.e. megyei darab 13 ropi és panasz se nem van rá
Hali!
2000-res (11 éves) suzuki TL 1000 ban meghalt a feszszabályozóm. Hol kapok ÓCSÓ használtat, dé jót bele ?
Köszi!
Nem, egyszerűen megragadt hazafelé jövet, majd indítás és ment tovább, aztán másnap vizit, + egy kis járatás és már kopogott is, de vár alakulóban a blokk, hengerfalon még szépen látszik a hónolás is.
Hidegen meghajtottad?
Szia, egyenlőre ne szereld ki, elméletileg úton van már, ha nem lesz megfelelő feltétlen értesítelek, addig köszi az infót.
Hajtókar csapágyas lett, ami belemart a főtengelybe így az is csere.
Tl1000 s... kb 25000km van benne.. kiszereljem kell?
Végülis mi a baja a gépednek?
S-s vagy R-s, igazából ugyan az, de érdekelne. Az is hogy mennyit futott, ha lehet tudni. üdv.
50000 ft két hajtó karral ha kell jelentkezzzzzzzzzz..........akkor kiszerelem a blokkból
Szia, Engem csak a főtengely érdekelne. S vagy R? Állapot? Ára? Köszi.
Van tl blokkom ha érdekel még
R1 cserelek tl1000R re :D kek szinü erdekel :D
Szia Peti
Már késő mert kipróbáltam és fura módon ment mind a két henger bár nem a legszebben , mindezt csak álló helyzetben próbáltam , hozzá tartozik még , hogy a kinti hőmérséklet meghaladta a 30-fokot.
Így nem sokkal lettem okosabb .
Az injektorkábeleket nem kéne összecserélni, mert akkor nem szívóütemben fog befecskendezni. Lehet hogy elvonaglik valahogy, de hogy a legkevésbé sem optimális üzem az biztos.
Köszi fiúk a sok tippet
Először is az injektor kábeleket fogom össze cserélni hogy kiszűrjem az elektromos problémát ( és ez a legegyszerűbb is ) egyébként ezt már próbáltam és úgy tűnt ,hogy akkor a hátsó ment de ez nem tuti adat mer már nem volt teljesen hideg . Na ha lesz valami újság akkor jelentkezem ,de azért továbbra is írjatok csak .
Üdv : Rock
Sziasztok.

Ismét egy kérdés: Az S-es főtengelye megegyezik az R-el?
maraggyámá' tizedes....pihenj, folytasd tovább....
A 60fokos nem igazi V2...
Szerintem is : hidegen keveset kap, ahogy Peti is mondta.

A vízhőfok jeladót kizárnám: nem menne az első sem.
A falsot is: a gumi annyit nem tágul melegre (szívócsonk)
Esetleg injektor csatijánál folytonossági hiba, kábeleken valami valahol, de inkább injektor. Ügyes vagy, megtalálod úgyis.

Más: az enyém is szarul indult hidegen, de elindult mindkét henger elsőre.

Nem hiszem, hogy V2 sajátosság lenne, az rsv soha nem szarozik, pöcc-röff gyíííí.
Gino ötlete alapján cseréld fel az első és a hátsó injektor fúvókákat, ha ezután első henger hagyogat ki, akkor az injektor a hibás :)
Ez házilag is kivitelezhető teszt.
Sziasztok és köszi a tippeket a hétvégén megpróbálok utána járni a dolgoknak . Addig lehet fogadásokat kötni a probléma eredetére a fődíj egy rózsaszín levehető ajtós NDK turmix-gép .HI-HI
Mindenkinek minden jót , üdv:Rock
29 komplett előre-hátra brembo betétek