molnarekhoz jarok rendszersen de ez ugyben meg nem jartam ott hengert furatni ,fotengelyt ,is javitanak,ott vettem a mt sisakot,sok mindent meg.segitokeszek.
Ja az enyémben is, ezekben a kis indexekben ez van, vagy a kisebb 10 wattos.Szigetszentmiklóson van KATT IDE! BA9S a típusa. Szerintem ez robogóizzó, akkor robogósboltban is van
ennek orulok
ha igy megy engedd vissza a pillangoszelepeket alaphelyzetbe hatha azon csavartak,tudod a szivato is csak emel a pillango zelepeken,mast nemcsinal.es ha nincs alapon az enyem nem indult.
ez 1 javaslat,lehet az en vasamon valt be mas motorjan nem,de proba szerencse
Viszonyítási alapom nem sok van, mert miután megvettem nem sokkal csináltattam ezeket. Előtte csak a környező utcákban próbálgattam az ott lakók nagy örömére idomok meg vizsga nélkül. De jól megy egyébként, gázra jön kerékre, váltogatni nem nagyon kell előzéshez. Azt szoktam mondani olyan mint egy 200 literes olajoshordó rakétahajtóművel . A 650-eseimhez képest leírhatatlan a különbség. A határait nem feszegettem, szokni kell még a v2-t, de számomra külön öröm, hogy nem visít mint a sor4.
Igen, én is így gondolom, hogy 10 mp-be be kellene férnie de nem megy. Novemberben vezérműláncot és feszítőpatronokat cseréltettem(Motorrad szerviz), azóta indul szarul, illetve hidegben még talán jobb volt mint most. Kábelek gyáriak, kontaktokat megtisztítottam. Már szétszedtem az önindítót is, kitakarítottam, annak semmi baja. Most éppen szelepet állítok, hátha könnyebben indul majd. Novemberben mikor a vezérműláncot és feszítőpatronokat cseréltettem, azt mondták motorrad szervizben, hogy jók még a hézagok nem kell állítani. Most megnéztem szívó 0.10, kipufogók 0.15mm-en vannak. Ez minden csak nem jó.Gyári hézagolólapkának 800 ft darabja, ha valakit érdekel. Most arra várok. Kedden, szerdára ígérték,és még nincs itt. Proxban 380ft lett volna de arra várni kellett volna, most így is . Hosuba után Motorrad is belopta magát a szívembe szervizestül mindenestül. Eddig úgy indult, hogy egy 2 mp-es full szivató után teljesen visszatolt szivatóval újabb 2 mp után beröffent. Most is megröffen, de le is áll, olyan mintha csak egy henger indulna meg. Frissen töltött akksival könnyebben indul, utána egyenletesen jár. Megjönnek a lapkák mérek majd egy kompressziót is, mert azt még nem mértem, állítok egy torokszinkront, teszek bele új gyertyákat, aztán várom a nagy csodát. Lánccserénél a felső kereket nem tették jelre a szakemberek(egyiket sem) most azt sem tudom a vezérlésem pontos-e.
5.,,,10 masodperc alat bekone rofenni a vasnak ,mire kimondod ezt,az enyem indul ----en mondom haccs ennek indulnia kene----
bar 1 hetig csak telen allt a gep.
kabeleket nezd at kontaktusok,eleg vastaga kabel?
Létezik az,hogy egy TLS 220-nál nem megy többet? Esetleg van benne valami elektronikai fojtás,vagy valami más megoldás ami miatt ilyen?
Zsoty