Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van elektronikám tl 1000 hez ha érdekel
Sziasztok!

Olyan gondom van, hogy az akksinak nincsen töltése. Valami ötlete valakinek? A fesszabályzó lehet az oka? Ha igen, érdemes bontottat venni? A Biker - Worldnél 51 pénz az új...
Köszi!

akkor mi lehet a baj...
olaj ugyanaz ami szokott motul5100
franciakulcsal összefogtam a munkahengert, hogy megnézzem hogy elmegy e a nyomás. Felkeményedett és úgy is maradt. A kuplungot is szétszedtem azon se látni semmit
Megnéztem, az enyém is annyit kb, max 2,5mm nem többet. Nekem így kiemel.
Hy!

egy kis segítség kellene! Valaki megnézné hogy mennyit emel ki a kuplung? Az enyém kb 2 mm-t , és nem elég. az olajbeöntőnél látszik! Előre is köszi!
OK!
Szia
És , köszi de már Szekka-val egyezkedünk azért még egyszer köszönöm és ha nem jönne össze akkor megkereslek.
Üdv : Rock
Színigaz! Csak nem volt kedvem novemberben az udvaron szerelni, így jól megszívtam.
Szia!
Nekem is van eladó. Nemtom mi pénzt ér. Megbeszélés tárgya

Zsoty
Üdv Rock!

Pont van egy ilyenem felesleges. Keress mailbe. A címem az adatlapomon.
ugye, ugye... azért kell haverokkal szerelni. Harmada annyiba kerül, biztos ki van cserélve.
El volt rakva a vezérlésem lent. A két kis kerék egymáshoz képest el volt állítva, ami miatt fent egy fél foggal nem stimmelt. Most vettem észre, hogy az olajszűrőm alul olajsáros volt, jófajta megkeményedett. Ezek szerint a szűrőmet lenyelték a szervizben. Pedig lánccserénél vittem, meg olajat is. Most vehetek ismét mindkettőt, mert nem vagyok biztos benne,hogy legalább az olajat beleöntötték! I LOVE MOTORRAD SERVICE!
Sziasztok mindenki

Bajba jutottunk a főnökkel és elkelne egy kis segítség .
Szükségünk lenne egy új (bontott) elektronikára .
Ki tudna ilyent , esetleg a régi javítására valakit , bár tudom ez elég felejtős .
Előre is köszi , baráti üdv : Rock
A kuplung munkahengeremmel van a baj kicsit be van maródva megpolíroztam kicsit de nem használt
vennem kell újat
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem: Suzuki TL1000S Hátsó henger lehúzásához a blokkot ki kell venni, vagy elég csak előre billenteni? Köszönöm.
Sziasztok!
Rebel-től kérdezném, hogy az egyenes kormányra való átalakításnál kifúrtad a felső villahidat és tetted bele a konzolokat vagy teljes csere volt?...két személlyel már túl sportos a pozíció:) ezért csinálnám meg én is így.
Nem is vettem annak
A válaszomat nem gúnyos okoskodásnak szántam!
Lemaradt a szmájli.
Ha visszaolvasol párszáz oldalt, láthatod hogy elég aktív társasági élet folyt itt jónéhány TL tulajdonossal közösen, volt idő kitapasztalni a leggyakoribb problémákat.
Te mindent tudsz?
Neked TL volt a jeled az oviban?

Zsoty
Benzin nyomást mérőórával lehet mérni, terhelésen is tartania kell a nominális értéket, a szűrőt pedig a pumpa mellett a tankban találod.
Szia!
Benzinpumpa nyomást lehet valahogy mérni? Hol találom a benzinszűrőt? A tartályba van beépítve?

Zsoty
Sztem aksi csere lesz itt...
A régi motoromon nekem is volt ilyenem. Cseréltem az összes csövet, és a kuplungot amikor megcsináltam jó is lett. Avval használtam vagy 2-3 hónapig, aztán 1ik motoros tali után miután elég sokat tiltattunk az éjjszakában, másnap reggel felültem, és viccesen tapasztaltam, h 1-esbe kuplung behúzva megy a motor előre. Levegős volt a rendszer.
Igen, egy eldugult benzinszűrő vagy egy halódó AC pumpa működhet így, TL esetében több példa is akadt már erre.
Esetleg bejátszhat hogy fojtott verzió, akkor azt ki kell iktatni.
Óra szerint 260 körül ment az enyém.