Olyan gondom van, hogy az akksinak nincsen töltése. Valami ötlete valakinek? A fesszabályzó lehet az oka? Ha igen, érdemes bontottat venni? A Biker - Worldnél 51 pénz az új...
akkor mi lehet a baj...
olaj ugyanaz ami szokott motul5100
franciakulcsal összefogtam a munkahengert, hogy megnézzem hogy elmegy e a nyomás. Felkeményedett és úgy is maradt. A kuplungot is szétszedtem azon se látni semmit
El volt rakva a vezérlésem lent. A két kis kerék egymáshoz képest el volt állítva, ami miatt fent egy fél foggal nem stimmelt. Most vettem észre, hogy az olajszűrőm alul olajsáros volt, jófajta megkeményedett. Ezek szerint a szűrőmet lenyelték a szervizben. Pedig lánccserénél vittem, meg olajat is. Most vehetek ismét mindkettőt, mert nem vagyok biztos benne,hogy legalább az olajat beleöntötték! I LOVE MOTORRAD SERVICE!
Bajba jutottunk a főnökkel és elkelne egy kis segítség .
Szükségünk lenne egy új (bontott) elektronikára .
Ki tudna ilyent , esetleg a régi javítására valakit , bár tudom ez elég felejtős .
Előre is köszi , baráti üdv : Rock
Sziasztok!
Rebel-től kérdezném, hogy az egyenes kormányra való átalakításnál kifúrtad a felső villahidat és tetted bele a konzolokat vagy teljes csere volt?...két személlyel már túl sportos a pozíció:) ezért csinálnám meg én is így.
Ha visszaolvasol párszáz oldalt, láthatod hogy elég aktív társasági élet folyt itt jónéhány TL tulajdonossal közösen, volt idő kitapasztalni a leggyakoribb problémákat.
A régi motoromon nekem is volt ilyenem. Cseréltem az összes csövet, és a kuplungot amikor megcsináltam jó is lett. Avval használtam vagy 2-3 hónapig, aztán 1ik motoros tali után miután elég sokat tiltattunk az éjjszakában, másnap reggel felültem, és viccesen tapasztaltam, h 1-esbe kuplung behúzva megy a motor előre. Levegős volt a rendszer.
Igen, egy eldugult benzinszűrő vagy egy halódó AC pumpa működhet így, TL esetében több példa is akadt már erre.
Esetleg bejátszhat hogy fojtott verzió, akkor azt ki kell iktatni.
Óra szerint 260 körül ment az enyém.
Olyan gondom van, hogy az akksinak nincsen töltése. Valami ötlete valakinek? A fesszabályzó lehet az oka? Ha igen, érdemes bontottat venni? A Biker - Worldnél 51 pénz az új...
akkor mi lehet a baj...
olaj ugyanaz ami szokott motul5100
franciakulcsal összefogtam a munkahengert, hogy megnézzem hogy elmegy e a nyomás. Felkeményedett és úgy is maradt. A kuplungot is szétszedtem azon se látni semmit
egy kis segítség kellene! Valaki megnézné hogy mennyit emel ki a kuplung? Az enyém kb 2 mm-t , és nem elég. az olajbeöntőnél látszik! Előre is köszi!
És , köszi de már Szekka-val egyezkedünk azért még egyszer köszönöm és ha nem jönne össze akkor megkereslek.
Üdv : Rock
Nekem is van eladó. Nemtom mi pénzt ér. Megbeszélés tárgya
Zsoty
Pont van egy ilyenem felesleges. Keress mailbe. A címem az adatlapomon.
Bajba jutottunk a főnökkel és elkelne egy kis segítség .
Szükségünk lenne egy új (bontott) elektronikára .
Ki tudna ilyent , esetleg a régi javítására valakit , bár tudom ez elég felejtős .
Előre is köszi , baráti üdv : Rock
vennem kell újat
Lenne egy kérdésem: Suzuki TL1000S Hátsó henger lehúzásához a blokkot ki kell venni, vagy elég csak előre billenteni? Köszönöm.
Rebel-től kérdezném, hogy az egyenes kormányra való átalakításnál kifúrtad a felső villahidat és tetted bele a konzolokat vagy teljes csere volt?...két személlyel már túl sportos a pozíció:) ezért csinálnám meg én is így.
Lemaradt a szmájli.
Neked TL volt a jeled az oviban?
Zsoty
Benzinpumpa nyomást lehet valahogy mérni? Hol találom a benzinszűrőt? A tartályba van beépítve?
Zsoty
Esetleg bejátszhat hogy fojtott verzió, akkor azt ki kell iktatni.
Óra szerint 260 körül ment az enyém.