Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk tl100r legszicesebben kek szinbe erdekelene :) megy a ruhämhoz :) :D
ma esti motorozas tartok varosba ;) nem csatlakozik senki ? BP es megyeiek :)
2001- 2002es forgalomba helyezes, ma raktam fel nezd meg ;)
:D mikori a busa? Eladó lesz az enyém is. :D
figyusz : add ide :D cserelünk es nem lesz gondod az inditäsal :) a busa mindig indul :)
Vidd vissza, cseréljék gariba.
Ezt egy hónapja vettem 15000-é, mert az előző amit októberben vettem kicsi volt. Azért ezt vettem nem Yuasa-t mert ez gyári adatok szerint 12 AH-s a Yuasa 9,5 Ah-jával szemben az indítója pedig 230A a Yuasa 175 A- jával szemben. Gondoltam ez bika lesz. Úgy tűnik tévedtem . De már pipa vagyok, mert egyszer sem tudtam még elmenni vele mikor akartam.
Szerintem annak az akksinak szevasz...
Jobb helyeken nem savazzák fel a gyárban, hanem ha veszel egy új akksit, azt Te savazod fel, lezárod, aztán megy ameddig megy.
Mellesleg ez most ilyen akkumulátoros időszak, a haverom most hívott, hogy elment lemosni a motorját, oszt nem indult be többet, és mit kéne csinálni... Adtam neki tanácsot: Tojjad vazze!
Szóval szerintem akkor jársz a legjobban, ha veszel egy új akksit, mert ezzel már csak a szopás, meg az ideg lesz...
Én személy szerint a Yuasa-t ajánlanám, mert nem olcsó de a legjobb.
Csaplarzs kolléga majd ajánl valami 20forintos alternatívát...
Töltés rendben 14,4v. Ez AGM-SLA akksi, felitatott és gyárilag zárt Bannerből csak ezt lehet fektetve szerelni. Tehát ebbe nem előttem öntik bele a savat, hanem a gyárban és lezárják örökre, ezért gondoltam, hogy régi lehet. Van rajta belesütve egy számsor, 100614 lehet hogy a gyártási idő ami szerint már egy éves talán. Viszont kb 5 napja itt figyel az asztalomon, és ez alatt 13.6-ról lesett 13.18-ra a fesz lehet ez a baj.
A R-ekben fektetve van az aksi, így az gondozás mentes szokott lenni.
az sem kizart töltesed keves, fesszabalyzo is bibis lehet :( de megtudod merni järo motornäl menyi a töltesed, es ha kevesebb 13-14V :( ako ott baj :( pikk pakk megtalalod a baj , csak sorba elenörizd mindent ;) meglesz a hunyo :) azt is probälhatod leveszed az akksid, feltöltöd fulra ! ha a veszteseg 1 nap alat leesik 0,4V akor aku hibäs, lehet tölteni kene kiss deszt viz, nyäron elvileg 2 hetente elenörizni kell :)
Így még nem próbáltam, de ha sorba kötök egy műszert az akksival, nulla fogyasztást mutat kikapcsolt gyújtásnál.
valami leszivja az aksid ;) szerintem. fogsz egy feszmerö: rarakod a aksira kötöt alapotban, es utana lekötöd a testet , ha valtozik a fesz valahol bibi van ;) nekem is volt mär ilyen ;)
Hát nem tudom mi lesz, a pálca jó néztem elvileg nem is görbe. Néha csinál olyat hogy megcsúszik, akkor meghúzkodom a kuplungot, és jó lesz. Szerintem a munkahengernél lesz a problem, egyenlőre teszek bele új 5.1 es fékfolyadékot és meglátom. ha nem válik be télen kap új munkahengert
Bocs, hogy egy kicsit tömören tettem fel a kérdést. Azért kérdezem, mert indítási gondjaim vannak.Egy hét állás után mire beröffenne a kecske, lemerül az akksim annyira, hogy már csak lassan forgatja a motort. Az akksim új, és nem tudom mennyi indítózást kellene kibírnia. Jelenlegi állás szerint, kb fél percig bírja, utána szevasz. Kb 4-5 rövid indítózás. Mivel előre töltött típus, nem tudom mikor helyezhették üzembe. Gyengusznak tűnik ,arra gondoltam, hogy az életét már leélte a boltban a polcon mire hozzám került. Nyugalmi árama 13,6 volt, terhelve nem mértem. Típusa Banner YTZ14S. AGM-SLA. Ez 11,2Ah-s, 230A indítóval. Frissen töltve beindítja, de egy hét után nem. Van rá 6 hó gari, csak nem tudom, hogy az akksi szar, vagy a motornak van valami nyűgje. Ezért kérdeztem, hogy mennyit kell kibírnia. Szereltem rá egy akksiőrt, az már az AC pumpa működésekor is alacsony akkufeszültséget mutat egy hét állás után.
en viszont vennek
Akkor Ő is tudja a dorgest! :D
ez igy van gabesz koma tudod a dorgest tampont sem vasz a nejem hasznaltan.
Bontóban nem éri meg venni. Gyári újat kell venni, mert ahhoz kapsz egy gumiporvédőt. Így sokkal hosszabb életű lesz a cucc. Nem megy be a láncról a kosz és nem kopik ki olyan hamar. ;)
figyelj bubu a hiba hogy elotte nem volt semmit nem jelent,most van es + kell csinalni kulomben nem gurulsz.
+neznem a munkahenger mogott a palcat nincs e beesve,hatha bent van gond.
de kezd 1 legtelenitessel.
hetfon reggel levettem a ponyvat a mocirol es lam lam benzin csurgasi nyomokat veltem fefedezni a bal spoileren a tank hatsoalso resze alatt.
A tank alaneztem es benzin sepp volt alul.le toroltem es mar is ott volt az uj csepp.
tankot lekaptam,fejre forditottam,kibettem az acepumpat meglepetesemre 1 buzi ovalis nagy fekete gumikottonnal leburkolt ace pumpat talaltam,+is talaltam a folyas okat valaki vagy a gyarban valaki alacsipte a femgyurure perforalt gumitomitest,FBS -sel vissza raktam de csak vekonyan a tomites serult oldalara kentem,szoval tuti lett.este hazafele + elkezdett diszkozni a vilagtas,kontakt hiba lett a baloldali stekkerben NC123 segtett mar nem vibral.
mindig van buzerelni valo ezen az oeg vason,
lehet de szet szednem a bontoba hogy bele nezzek,nincs e szetrohadva munkahenger/also/ belso fala mint az enyemben,azt +nem engedik,ugy hogy 1 pest- baja ut utan ontok utnna 1 kicsi dot 5ot.
hirtelen par ropi kellene hogy ugy mond fitti legyen a vas de igy is tuti,
baromi jol megy hetfon pest- siofok oda 2 tank benya vissza +1 tank
ha nyelezem zabal min 1 diszno de megy is kurva jol,ha +nem engedem 6,,7 ezer felole egeszen normalisan megy
Ja Te ilyen vicces fiu vagy
keménynek kemény:(
ma hazajöttem mert nem emelt ki rendesen alig bírtam vele elindulni, itthon meg egy fokkal jobb volt:( szét volt szedve a blokk Kispataki Viktorék csinálták, nem volt gond a kuplungal!
Olajat tavaly cseréltem benne, a szint jó, légtelenítettem is de nem lett az igazi:( bontóban esetleg lehet olcsóbb nem?
latom vetted a tok humorom
figyelj csak kemeny a kuplung?
mert ha nekem nem kemeny olajat kell bele onten ugyan is mar reg elkelne i uj minkahenger,de huszon ezrem nincsenra,
ha kemeny akkor mas mechanikai baj van
miért azt is kell?
nemis ertem miert teszed fel a kedest,de 4,perc?kb