Szervusz papa!
Megnézném még a hátsó henger injektor fúvókáját, lehet részleges dugulás miatt nem ad elég nyálat ami hidegen nem képez robbanóképes elegyet. Egy próbát megér bedobni valami injektortisztító mágushoz.
Szerintem ez V2 feeling, haverom BT1100 Yamahája is pont így indul. Pedig abban csak 3600 km volt mikor megvette és akkor is. Olyan mint a lendkerekes autó, az elején jól fel kell húzni, hogy jól menjen
Fene sem érti ezeket a TL-eket!
Az enyém is hidegen másodikra hajlandó indulni!
Minden jó és új benne!
Ez ilyen!
Úgy rémlik Tarka TL-je is így viselkedett!
Köszönöm a jó tanácsokat a kompresszió mérést megejtem . A gyertya probléma kizárva mert ez már többéves jelenség és azóta már többször cseréltem gyertyát és mindig másfélékkel próbálkoztam, a tünetek maradtak. A legjobb az iridiumos gyertya nálam könnyebben indul vele igaz , hogy ezek télen meg beszarnak .
Minden jót és ha felmerül valami új kérdés vagy ötlet még majd írok .
Továbbra is várok hozzászólásokat.
Üdv: Rock
Ui: Ugyanitt Tl 1000 S alkatrészek eladók . (Ha megnézed az adatlapomon jól a motoromat , na ami ott nincsen rajta az mind eladó)
Érd: weide.andre22@gmail.com
Szerintem akkor jön meg a gyújtás, mikor nagyokat durran. Az addig befecskendezett benya gyullad be a kipuffantóban. Közel így viselkedett a GS650G-m mikor xar volt az egyik gyertya. Jelzem vadiúj gyertya volt, két indítás között döglött meg. Beszerelés után az első, és a második indítás közt. NGK volt. Csak akkor ment a henger, ha a pipát lehúztam fél centire a gyertyáról, és ugrattam a szikrát. Melegen működött. Próbáld ki, hátha.... De szerintem azért, mert öreg még működnie kell rendesen, a gs 83-as és működik. Kompressziót mindenképp mérj, ahogy Csaplarzs kolléga írta, ha már ott vagy kartergázt is nézd meg, gyertyaképről nem írtál semmit. Az, hogy jól megy relatív, nekem el volt rakva a vezérlésem, és úgy is jól ment. Viszont most, miután helyre raktam......
Sziasztok
Ma próbáltunk állítgatni rajta , a gyári befecskendezés mennyiség állító ketyerével külön az első és hátsó hengeren is , de a hátsó henger nem indult el így sem amíg be nem melegedett .
Aztán egy-két nagy dirr-durr-piff-puff és minden frankó .
Én sem értem de mentem ma jó száz kilométert és igen jól megy Azt az apróságot leszámítva , hogy az alapjárat elengedett gáznál meg áll 2000-es fordulat körül és aztán szépen komótosan vándorol le 1000- ig .
Egyenlőre marad így az ő korában ez talán már meg is engedhető , és igen frankót csapattunk ma .
Mindenkinek minden jót és Üdv : Rock
Hát ez rossz hír igazából ez kikapcsolt hőmérséklet érzékelővel való indulás sántít nekem + az hogy üzemi hőfokon úgymond tünetmentes.
El kell vinni valami elektronikáshoz és méregetni hideg indítás közben szerintem....
Sziasztok és szia Szekka
Na, rádugtam az elektronikát és a motor elindult, de a várt csoda sajnos elmaradt , de ez már valószínűleg nem az elektronika hibája ,, hanem a motor egyéb alkatrészeinek .
Tehát a motor indul de, csak kikapcsolt hőmérséklet érzékelővel és úgy is csak döcögve egy hengerrel amíg be nem melegszik csak irtózatos durrogás és puffogás. Azt reméltem , hogy ezek a régi betegségek majd eltűnnek az ujj elektronikával de sajna nem , lehet tovább keresgélni .
Az egészben az a szép , hogy ha már elérte az üzemi hőmérsékletet akkor meg minden tökéletesen működik .
Ha valaki érdemben tud a témához hozzá szólni azt szívesen fogadnám .
Addig is minden jót , üdv mindenkinek :Rock
Nekem volt már "szerencsém" hajtókar csapágy KO-hoz. Amikor megadta magát, kétszer olyan szélesre nyalódott szét mint eredetileg volt, belemart a főtengelybe is, a hajtókarok pedig majdnem a dugattyúig felégtek...
Megnézném még a hátsó henger injektor fúvókáját, lehet részleges dugulás miatt nem ad elég nyálat ami hidegen nem képez robbanóképes elegyet. Egy próbát megér bedobni valami injektortisztító mágushoz.
Az enyém is hidegen másodikra hajlandó indulni!
Minden jó és új benne!
Ez ilyen!
Úgy rémlik Tarka TL-je is így viselkedett!
Köszi a hozzászólásodat de ez már kizárva mert cseréltem gyári újra ,és nem változott semmi.
Üdv. Rock
Vmi hőmérséklettel kapcsolatos sensor nem lehet? Lehet, h azt az adatot adja hidegen is, mint amit melegen. Vmittudoménleginkább.
Érdekes felvetés ,de csak hidegen ?!
Minden jót és ha felmerül valami új kérdés vagy ötlet még majd írok .
Továbbra is várok hozzászólásokat.
Üdv: Rock
Ui: Ugyanitt Tl 1000 S alkatrészek eladók . (Ha megnézed az adatlapomon jól a motoromat , na ami ott nincsen rajta az mind eladó)
Érd: weide.andre22@gmail.com
Ma próbáltunk állítgatni rajta , a gyári befecskendezés mennyiség állító ketyerével külön az első és hátsó hengeren is , de a hátsó henger nem indult el így sem amíg be nem melegedett .
Aztán egy-két nagy dirr-durr-piff-puff és minden frankó .
Én sem értem de mentem ma jó száz kilométert és igen jól megy Azt az apróságot leszámítva , hogy az alapjárat elengedett gáznál meg áll 2000-es fordulat körül és aztán szépen komótosan vándorol le 1000- ig .
Egyenlőre marad így az ő korában ez talán már meg is engedhető , és igen frankót csapattunk ma .
Mindenkinek minden jót és Üdv : Rock
Suzuki TL 1000 S -hez keresek komplett első henger fejet tud valaki segíteni?
El kell vinni valami elektronikáshoz és méregetni hideg indítás közben szerintem....
Na, rádugtam az elektronikát és a motor elindult, de a várt csoda sajnos elmaradt , de ez már valószínűleg nem az elektronika hibája ,, hanem a motor egyéb alkatrészeinek .
Tehát a motor indul de, csak kikapcsolt hőmérséklet érzékelővel és úgy is csak döcögve egy hengerrel amíg be nem melegszik csak irtózatos durrogás és puffogás. Azt reméltem , hogy ezek a régi betegségek majd eltűnnek az ujj elektronikával de sajna nem , lehet tovább keresgélni .
Az egészben az a szép , hogy ha már elérte az üzemi hőmérsékletet akkor meg minden tökéletesen működik .
Ha valaki érdemben tud a témához hozzá szólni azt szívesen fogadnám .
Addig is minden jót , üdv mindenkinek :Rock