Köszi szépen a segítséget, manual van hozzá, majd a szerelő kolléga lecsekkolja, holnap nekilátunk. Köszi a tippet, találtam én is egy Tbányai hirdetést, ha mást nem, megpróbáljuk.
Ez a Bp-i motorrad volt a nagykőrösi úton?
Felajánlották hogy majd ők megcsinálják a blokkomat, váltóhibás volt! Szerencsére nem oda vittem!
Megvan a kuplungom baja:)
A kuplung csésze alatt van egy hézagoló, az szorult a tg csapágyához és azért nem oldott normálisan, orvosoltuk a bajt és tökéletes lett:)
sziasztok érdeklődnék ,hogy a tlr 1000 első féke hányas már mint a dugó méret mert csak 5/8 at látok rajta ez minek felel meg? 16-os vagy a feletti,,,Köszi
Sziasztok.
egy kiss segítség kellene, megpróbáltam magamnak beállítani a lánc feszességét ami össze is jött csak valamit elnézhetem mert elmentem 1 körre és zúgó hangot ad a hátsó kerék és észrevettem hogy félre kopik a gumi. tudna valaki segíteni hogy kell szakszerűen beállítani a hátsó kereket vagy ez így már esélytelen? nincs semmilyen jelzés a villán amihez tudnék viszonyítani.
Úgy néz ki műtét sikerült, beteg is túlélte! Vezérlés helyretéve, szelepállítás, gyertyacsere, torokszinkron. Vas indul, akku forgat mint állat két hetes állás után is! Az lehetséges, hogy az elrakott vezérlés fogta ennyire az önindítót? Pillangószelepet torokszinkron előtt indítva is visszább kellett venni, mert 1500 felett volt az alapjárat. Torokszinkron után kicsivel 2000 fölé ment. Próbakör eredménye: simábban járó motor, rezonancia elmúlt,( előtte 50km alatt elzsibbadt a kezem) + 1 anyjába küldött sarki szomszéd, aki leintett és közölte, hogy itt mindenki alszik, és ne járkáljak itt ezzel a motorral! 13óra15 volt, mondtam majd jövök akkor éjfélkor mert biztos elcsúszott az időérzékem Szervizben hűtőfolyadékom is lenyúlták, kékeslilával vittem oda, most zöld, erősen húgyszagú volt benne. Komolyan mondom ez vicc! Sárga lenne azt hinném belebrúzoltak a blokkomba
Szia!
Mérd meg a tekercsektől kijövő vezetékeket. A három fázison egyenként AC-t mérve azonos fordulaton egyforma feszültségnek kell kijönni.De nem valószínű,hogy a tekercsek a rosszak mert az egy nagyon egyszerű dolog.
Nekem kb. kétezres fordulaton cirka 28V lett mérve.
A csatikat is érdemes megnézni,hogy milyenek.Néhányszor húzd szét majd dugd össze. A fesszabályzóból jön ki áram? Ezt is jó tisztázni. Nekem pl semmi. Bele még megy de ki már nem, tehát nekem is kell venni egyet.
Az 51ezer pénz nagyon sok. Én tatabányán találtam egy jó magyar iparost aki csinál ilyen három fázisú szabályzókat és nincs 15 ezer az ára emellett jó referenciákat olvastam róla.
Szerintem ne vásárlással kezdd a hibafeltárást! Könnyen pórul járhatsz egy polcon csücsülő elektronikával! Alul kell kezdeni!Fesszabályzónál húzd szét a csatit amibe három sárga vezeték megy alulról. Ez a generátor vezetéke. Multiméterrel ki kell mérni a lábakat kettesével egymáshoz képest, nem szakadtak-e, illetve 0.1-1.0 ohm között kell lennie az ellenállásnak. Három variációt kell mérni! Ha ez ok, akkor indítva ugyanúgy párosával váltófeszen mérve 5000 fordulaton legalább 70 voltot kell leadnia minden tekercsnek. 3 mérés! Ha ezek jók, utána menj rá az elektronikára! Azt is ki lehet mérni, ha van manualod TLR-hez, benne van hogyan kell. Ha nincs akkor dobj egy mailt felteszem a tolddacuccot-ra és letöltheted.
Van véletlenül valakinek elfekvőben TL1000S-hez de TL1000R is jó: Főtengelye, hajtókara, blokk, stb...?
csak arra lennék kíváncsi hogy mitől változott a hézag....
1500 km van benne az összerakásóta
És , köszi de már Szekka-val egyezkedünk azért még egyszer köszönöm és ha nem jönne össze akkor megkereslek.
Üdv : Rock
megneznem az enyimen is hogy all?
xar az ido de gurulni kell
votam jo vot 2tank benya
az en motorom a legxebb.
van ellenvetes?
mikor gurulunk?
Felajánlották hogy majd ők megcsinálják a blokkomat, váltóhibás volt! Szerencsére nem oda vittem!
Megvan a kuplungom baja:)
A kuplung csésze alatt van egy hézagoló, az szorult a tg csapágyához és azért nem oldott normálisan, orvosoltuk a bajt és tökéletes lett:)
egy kiss segítség kellene, megpróbáltam magamnak beállítani a lánc feszességét ami össze is jött csak valamit elnézhetem mert elmentem 1 körre és zúgó hangot ad a hátsó kerék és észrevettem hogy félre kopik a gumi. tudna valaki segíteni hogy kell szakszerűen beállítani a hátsó kereket vagy ez így már esélytelen? nincs semmilyen jelzés a villán amihez tudnék viszonyítani.
Mérd meg a tekercsektől kijövő vezetékeket. A három fázison egyenként AC-t mérve azonos fordulaton egyforma feszültségnek kell kijönni.De nem valószínű,hogy a tekercsek a rosszak mert az egy nagyon egyszerű dolog.
Nekem kb. kétezres fordulaton cirka 28V lett mérve.
A csatikat is érdemes megnézni,hogy milyenek.Néhányszor húzd szét majd dugd össze. A fesszabályzóból jön ki áram? Ezt is jó tisztázni. Nekem pl semmi. Bele még megy de ki már nem, tehát nekem is kell venni egyet.
Az 51ezer pénz nagyon sok. Én tatabányán találtam egy jó magyar iparost aki csinál ilyen három fázisú szabályzókat és nincs 15 ezer az ára emellett jó referenciákat olvastam róla.
http://www.cylex-tudakozo.hu/c...
Zsoty