A fekete-barna vezetéknek semmi más funkciója nincs, csak elektronikusan lekorlátozza a motort 100LE-re. Nyugodtan el lehet vágni, ha kell mind a 135 lovacska...
ha neked be van kőtve direktre a kuplung viszajelzö :( a elektronica ugy erzekel hogy be van huzva a kupplungod es kb 10% viszavesz a telyesitményböl ,) gondoltam jobb ha tudod ,)
Hy!
R 1X evett 6 körül mert kopott gumival csak 140 -elmertem max menni, ez alföldön volt.
szerpenitezésnél kapja rendesen 9-10
alföldön 200 körül 8-9
de kit érdekel?!
Nekem az első blokkommal aminek az elektronikája meg volt írva, olyan 10-12 között evett, de azzal ment is rendesen, a vége valahol 285 körül volt. Aztán egy blokkfelújítás után visszaalakítva tök gyárira kb 7-8 liter lett az átlag. Aztán mikor belekerült a BerikZ blokkja, azzal beszarás, de elszaladgáltam 5-6 liter között. Persze az is számított, hogy a tempót visszavettem halálosból nagypapásra, de azé egykerózás volt benne bőven... (Leáttételezve GPS szerint 270volt a vége, ott szabályzott 6-ban).
Szerintem amíg kb. 8 liter alatt van a fogyi, addig nem érdemes vele foglalkozni, ha fölötte van, akkor már lehet valami baj... (vagy a motorral, vagy a csuklóval )
15-16 literrel mentem 185 km-t hétvégén óvatos tempóban, felét esőben. Csak néha próbáltam ki, hogy gyorsul 110-ről, 180-ra . Ez kb annyi mint a tiéd. Haverom arra panaszkodott, hogy az BT1100 Bulldogja 5,5-öt eszik, abban 70 ló van 195 a vége.
Ha már V2, akkor csatlakoznék, nekem a jó VTR nagy átlagban 7.5-öt eszik. Nálam az alapsebesség országúton 150, mivel ekkor forog 5000-et a szekér, és ilyenkor már nem vibrál/zakatol, és gázparancsra is megindul ahogy kell. Tehát ha megyek Mátrázni, akkor 150-160-as utazó, némi 200+ huligánkodás, városban szigorúan 60 (manapság genya módon trafiznak, azt nem akarok rászaladni a cumira), a Mátrában pedig ahogy kell, ohne majrécsík. Légszűrő gyári, hátul pedig nyitott LeoVince dobok muzsikálnak. Így jön ki a 7.5l/100km. Az elég baráti, sokan kérdezik hogy mind a két henger megy e hogy ilyen kevés. Hát mondom pedig ennyi az annyi, minden tankolásnál számolok. Persze ha folyamatosan a 200-as tartomány felett jár az ember, vagy mindig üveghangig van pörgetve a gép, akkor jobban horpad a tank, de közúton felesleges az ilyen.
Az S-em volt, hogy megelégedett 6-al. Max 130-as sebességnél.
És ha nagyon izzítottam akkor sem ment 8,5 fölé.
Az rsv most 7,5-8,5 között kajál. Durva gyorsításokkal 140-170 közti tempókkal. Városközi üzemben.
Nem kamuzok, ha kell írok km/liter adatokat is, írom ebben a szezonban.
Egy 1000-es V2-es blokk sohasem fogyasztott 5-6 litert még a gyári állapotban sem csukott kéményekkel....
...talán az SV 650,de a barátomé is behörpiti a 8 litert!
Szerintem mivel 2 évig éltem együtt egy ilyen vassal elmondhatom hogy ha nem húzod mindig és elváltod időben vagyis városban közlekedsz autóúton pedig haladsz akkor be kell érnie durván 10 literrel....ez a jó fogyasztás!
Ha állat vagy és sokszor mész a 2-es számrendszer fölé sőt néha le is nyelezed mert nem vagy egy boka lef@@ós típus akkor 12-13 literes lesz a fogyasztásod és maradandóak az élményeid erről az Imrufóval tudnánk mesélni az autópályázást mi nagyon bírtuk :)
Ha sokban különbözik a fogyasztás az kopás vagy ellenőrzést igényel...hallottam már 15 literről is !
Végsebesség kiváncsiságomat elégítse ki valaki de ne legyen humbuk és ne akarjatok sokat mondani az ÉN TL-R-em órája annak idején 283.-at mért maximumon többet sohasem...valami ilyesmit hallottam Imrufó-tól is :)
A mostani tulajok miket mérnek?
Jöhet S modell adat is!
RN012 miért nem húzod ki a csokiból egyszerűen és ha mégsem lenne jó akkor csak vissza helyezed?
R 1X evett 6 körül mert kopott gumival csak 140 -elmertem max menni, ez alföldön volt.
szerpenitezésnél kapja rendesen 9-10
alföldön 200 körül 8-9
de kit érdekel?!
lényeg az élvezet és a jó dolgok drágák!:(
Szerintem amíg kb. 8 liter alatt van a fogyi, addig nem érdemes vele foglalkozni, ha fölötte van, akkor már lehet valami baj... (vagy a motorral, vagy a csuklóval )
Az én S-em 7.5-12lityit eszeget.De nem azé vettem,hogy a fogyasztásán aggódjak!Annyit eszik amennyi kell neki!
És ha nagyon izzítottam akkor sem ment 8,5 fölé.
Az rsv most 7,5-8,5 között kajál. Durva gyorsításokkal 140-170 közti tempókkal. Városközi üzemben.
Nem kamuzok, ha kell írok km/liter adatokat is, írom ebben a szezonban.
Egy 1000-es V2-es blokk sohasem fogyasztott 5-6 litert még a gyári állapotban sem csukott kéményekkel....
...talán az SV 650,de a barátomé is behörpiti a 8 litert!
Szerintem mivel 2 évig éltem együtt egy ilyen vassal elmondhatom hogy ha nem húzod mindig és elváltod időben vagyis városban közlekedsz autóúton pedig haladsz akkor be kell érnie durván 10 literrel....ez a jó fogyasztás!
Ha állat vagy és sokszor mész a 2-es számrendszer fölé sőt néha le is nyelezed mert nem vagy egy boka lef@@ós típus akkor 12-13 literes lesz a fogyasztásod és maradandóak az élményeid erről az Imrufóval tudnánk mesélni az autópályázást mi nagyon bírtuk :)
Ha sokban különbözik a fogyasztás az kopás vagy ellenőrzést igényel...hallottam már 15 literről is !
Végsebesség kiváncsiságomat elégítse ki valaki de ne legyen humbuk és ne akarjatok sokat mondani az ÉN TL-R-em órája annak idején 283.-at mért maximumon többet sohasem...valami ilyesmit hallottam Imrufó-tól is :)
A mostani tulajok miket mérnek?
Jöhet S modell adat is!
Mindenkinek jó utat aki teheti!