Annak a vonalkának úgy kell középen lennie, hogy a motor üzemmelegen az előírt alapjáraton ketyeg, szívató nélkül. Ha rátolod a szívatót, vagy feljebb van tekerve az alapjárat, akkor mutathat magasabb értéket a visszajelző, de ez nem jelenti azt hogy állítani kell rajta.
Sziasztok segitseg kellene ,egy tl 1000-re vagyom ,mire figyeljek oda mi a gyengeje,a boncteremben mar neztem,valami plusz informacio kellene meg a tipusrol,eredetileg egy 1000 sv et probaltam ki abba szeretem bele de nincs 3000 eurom lt-t talatam 2000 ert .Koszonom elore is a hozaszolasokat.UDV.SZeles utat
Nem indull a gép
Hazaértem vele,leállítottam ma meg nem indult be.
Benzin van benne,akksi forgatja rendesen.
Megnéztem a hibakódot de nem ír hibát,viszont a három állás közül a legfelsőn van az a jel ami a computer szerinti benzinbeállítást mutatja. El sem tudom vinni szerelőhöz mert se trélerem se futóm és különben is hová vigyem.
Viszont a TPS szenzort be kéne állítani rajta, h középen legyen a vonal.
Köszi a tippet
Megmérem majd terhelés alatt is mert akkor fog kiderülni a turpisság.
De ez nem ott van. És mitől állítódott el?Ki tudná ezt nekem orvosolni?
ez nem a pillangószelep szenzora lenne? ha középen van az a jó. de nem vagyok benne biztos a többiek majd megerősítik. (vagynem)
Érdekelne a dolog! :)
Nem indull a gép
Hazaértem vele,leállítottam ma meg nem indult be.
Benzin van benne,akksi forgatja rendesen.
Megnéztem a hibakódot de nem ír hibát,viszont a három állás közül a legfelsőn van az a jel ami a computer szerinti benzinbeállítást mutatja. El sem tudom vinni szerelőhöz mert se trélerem se futóm és különben is hová vigyem.
Holnap megyünk a csapatommal egy kisebb (800km-es) túrára. Ottalvós lesz.
Vasárnap este jövünk. Maj lövök fel egy pár képet vasárnap este.