Lehet, hogy buta kérdés: Az első, hátsó henger vezérműtengelyei ugyan olyanok, akár mind a 4? vagy csak a kipufogó szelepek feletti, vagy egyáltalán mások?
Sziasztok.
Úgy tűnik jó eséllyel meglett a kopogás forrása, a hátsó henger kipufogószelepek fölötti (hátsó) vezérműtengelyen apró bemarások láthatóak, a jobb oldalán csupán, amit valószínű a dekompresszor okozott, így azon az oldalon megnőtt a szelephézag 0,5-re a z optimális 0,25-0,30 értékről, míg a másik oldalt nem változott, tehát optimális maradt. Most úgy néz ki vezérműtengelyre lesz szükségem, ezzel kapcsolatban valakinek ötlete, bontó ahol lesz TL lehetőleg S, de igazából ha a vezérműtengely azonos, akkor R is okés lehet, erről tudtok valamit?
Vagy valakinek eladó alkatrészként?
Hétvégén motoroztam vidékre,oda-vissza kb. 370 km-t mentem végig pályán.
Kíváncsiságból mértem a fogyit és értetlenül állok a dolog előtt.
Oda 6.3l/100 km,vissza meg 6,7l/100 km.
Oda volt 200 feletti tempó is, vissza meg csak 130.
Az egyedüli magyarázat szerintem csak az lehet hogy nem egyforma nevű qtnál tankoltam. Nem?De! Naugye!
Faszság hogy leveszi a teljesítményt, gondolj bele, mi értelme korlátozni a teljesítményt olyan esetben, amikor elvileg be van húzva a kuplung és nincs is erő amit át kellene vinni a hajtásláncon.
Most voltam alkatrészért szervizben, 4870.- egy gyári mikrokapcsoló . Megrendeltem, mert ők is azt mondták, hogy leveszi a teljesítményt. Bontóban 3000 lett volna.....
van valakinek TLR -en olyan bukógombája, amelyiknél nem kell kifúrni az idomot? Volna egy CNC-s ismerősöm, aki szivesen legyártaná, csak kellenének a méretek.
de egy jó pár sportkipuffal lejjebb menne a fogyi az adrenalin meg feljebb