nemtudom én a kawa Z750-nel is megetettem 6-7 liter között.. akkor nagyobb moci és V2 ez ennyi
én is most vettem egy V2-est a Z helyett kíváncsi vagyok ez mennyit fog enni, de a motornál nem szabad a fogyit nézni az élmény nem mérhető benzinben, ha üres a tank megtöltöd aztán ennyi
pont tegnap láttam pesten egy tl r-t két nyitott dobban igen szép hangja volt
a TLR fogyasztásával nem tudok napirendre térni. Tiszta, frissen mosott-olajozott légszűrővel, óvatos tempóban is 8 L. Mit kellene megnézzek rajta? Suzuki szervízben az befecskendezési mennyiséget? Vagy?
Hehe! No problem, ilyen ez a nap! A végére csak összejött Amúgy köszönöm a válaszokat, minden témában! Ruhaügyben, kétrészes elsöprő többséggel. Én is e felé hajlottam, pont azokra az okokra gondolván, amit Csizi, és Imrufo mondott. A fiam akart rábeszélni egyrészesre rajta még nemrég rugi volt, biztos szerette! Zárlat ügyben nem jutok előbbre, mert ugyan szétszedtem, csak mindennap sötétben érek haza, fejlámpánál meg nem jó szerelni.
Ha azóta jó az akksi akkor biztosan valami beázás okozta hiba lehetett .A gyujtás kapcsoló környékén keresgélj szerintem,mert ha leveszed a gyujtást akkor elvileg sehova sem juthat ki feszültség(mint egy főkapcsoló).Tehát,ha le van kapcsolva a "fö kapcsoló akkor utána sehol sincs áram.Tehát ha a relé bont rendesen akkor azon túl nem lehet áram így elötte kellett lennie a zárlatnak ami leszívta az akksit...
Nekem Kétrészes ruhám van.Szerintem jobb mint a kétrészes,mert látom a cimborámon (akinek egyrészes van) ,hogy sokszor nem túl praktikus.
ööööö izé...
Azt akartam írni, hogy Csizi leírta a lényeget. Utcai használatra sokkal praktikusabb a kétrészes ruha. Egyrészesben még egy laza hugyozás is kész kínszenvedés...
Viszont amint nyeregbe ül az ember, a jól megválasztott egyrészes ruhának párja nincs!
Nekem kétrészes van, a tököm akarja magam után húzni az egyrészes ruha felsőrészét a nyári melegben. Így meg ha megállok, csak leveszem a dzsekit azt helló. Össze is lehet cipzározni, és akkor mintha egyrészes lenne, ha hűvösebb van akkor hálás dolog.
Nem az ülés alatt van R-nél, hanem a bal térded alatt, az első henger oldalára van felszögelve az akksival együtt. Szerencsés helyen,azért van öklömnyi akku az R-en.
A refihez is meg a tompítotthoz is két csavar tartozik, az egyikkel állítod a magasságot, a másikkal meg oldalirányba lehet tekergetni. Felül látod is a lámpa hátulján, alul meg a fejidomtartó műanyagon van egy lyuk, azon keresztül kell gépészkedni. Azt má nemtom, hogy az alsóval vagy felsővel kell-e a magasságot állítani... Lehet próbálgatni...
Most néztem a rajzot, ha ott telefolyik vízzel a relé, akkor a pozitívot össze tudja zárni az indítórelé vezérlőlábán keresztül a kuplungkapcsolóval, (ami nekem ki van iktatva, illetve rövidre zárva), a testtel. Normál esetben a kuplungkapcsoló nyitott állapotban van de mivel a kuplungkapcsoló helyett nekem mikor megvettem csak egy "u" alakú vezeték volt, itt állandó kapcsolat van. Lehet, hogy itt a baj.
én is most vettem egy V2-est a Z helyett kíváncsi vagyok ez mennyit fog enni, de a motornál nem szabad a fogyit nézni az élmény nem mérhető benzinben, ha üres a tank megtöltöd aztán ennyi
pont tegnap láttam pesten egy tl r-t két nyitott dobban igen szép hangja volt
Jelen esetben úgy hívják:BENZIN !
Szóval:
Szerintem a kétrészes jobb mint az egy részes
Ma mindent el b@..ok
Nekem Kétrészes ruhám van.Szerintem jobb mint a kétrészes,mert látom a cimborámon (akinek egyrészes van) ,hogy sokszor nem túl praktikus.
Azt akartam írni, hogy Csizi leírta a lényeget. Utcai használatra sokkal praktikusabb a kétrészes ruha. Egyrészesben még egy laza hugyozás is kész kínszenvedés...
Viszont amint nyeregbe ül az ember, a jól megválasztott egyrészes ruhának párja nincs!