Az akku mellett van az önindítórelé, arról van szó. Meg a hozzá menő vezetékről. Most behúztam szilóval a tetejét sufnituningba, hogy ne menjen bele a víz. De ez nem egy megnyugtató megoldás. Csak most azon agyalok, hogy ha itt zárlat van, ami szívja az akksit, akkor nem kapott volna semmi áramot. Lehet, hogy másutt kell keresnem?
Hétvége óta nekem meg elkezdett a hátsó felfüggesztésem nyikorogni. Ahogy halhattam a a gátlónál adja a hangot.
Ilyen esetben szét kell borítani a hátulját, és bezsírozni, vagy tudtok esetleg egy egyszerűbb megoldást (zsírzógomb, stb)?
Köszi az ötletet, rámérek majd. Télen benne volt egy kis 7.5A-os akksi azt nem szívta le, mondjuk azóta már megdögölhetett valami, hogy használni kezdtem. Kb 2- 3 óra motorozást bírt ki fényszóróval, utána adta meg magát. Lesz egy kis időm kimérem majd a generátortekercseket és a fesszabályzót is hátha....
Igen, délelőtt rendesen indult. Én is gondoltam kontakthibára csak nem tudom hol keressem. Előző tulaj levágta valamiért, az indítórelére menő csatlakozót ,a relén a lábak lerohadtak, de ezt korábban pótoltam, viszont a vízhatlanságnak annyi. Ráadásul a csati megmaradt muter része felfelé néz, mint egy pohár, ebben megállhat a víz. Most böngésznem kell a rajzot, hogy okozhat-e ez problémát. Mindenesetre most öntöttem bele szilóból dugót bizti ami bizti. Valahonnan kellene szereznem egy ilyen csatit, de ez miatt megvenni egy egész kábelkorbácsot horror lenne. Mikor tegnap leértem Gárdonyba alapjáraton azt néztem, hogy a fordszámmérő 0. és 1000 között ugrált, de húztam egyet a gázon, és abbahagyta. Valószínűleg már akkor gáz volt, gondolom gyenge volt az akksi azért csinálta. Most bekötök egy akksiőrt, amin látom állóhelyben az akksi állapotát, járó motornál a töltést, hátha mutat valamit és kiokosodok .
ezen a hétvégén erdélyben voltam motoros találkozón Homoródfürdőn,hozzánk 590km(szentes)
egy éjszakát töltöttünk el,majd átruccantunk a Tordai hasadékhoz 210km.itt is letáboroztun egy éjszaka erejéig. ma reggel indultunk haza 430km. elég húzós hétvége volt,fáj is a hátam a sportos üléspozíciótól, TL R nem túra motor,de nagyon frankó gép. végeredményben nem bántam meg,hogy vállalkoztam erre a túrára. hátra vettem vágott slikket ,így elég jól tudtam etetni a kanyargós hegyi utakon.
indulás péntek 6ó hazaérkezés vasárnap 15ó,össz:1230km
szinte minden faluban mérnek a zsaruk! szállás ügyben ,csak annyi infó,ott sátorozol ahol akarsz.él még a vadkempingezés.
lehet zárlatos valamelyik cella az akkuban,akkor szokott magától merülni.Vagy mérj gyújtás nélkül áram felvételt.Ha tök nulla akkor az akku szar, ha folyik áram gyújtás nélkül akkor valami a motoron szívja az aksidat.Ha jó a töltés és megint így jársz akkor lehet reklamálni.
Köszi, igyekeztem!
Tegnap viszont jól megszivatott! Délután legurultunk Gárdonyba, egy, két óra ottlét után indultunk volna vissza. VOLNA! Mikor indítottam volna, csak egy haloványat nyekkent, és kész. Az akksim full lemerült.
Azt leellenőriztem mikor megvettem, hogy jó a töltés 13,8-14,4v. Akksim vadiúj Banner, gyárilag zárt 12 Ah-s 230A indítóárammal. Nem hagytam rajta semmi fogyasztót, kulcs a zsebemben. Mitől merült le? Gondoltam,generátor, vagy fesszabályzó megadta magát. Szerencsére volt ott töltő, töltöttem egy órát. Indít, lámpa nélkül haza, tankolni sem mertem, mert akkor le kell állítani. Háát a sárgám már folyamatosan égett jó ideje mire hazaértem . Otthon rámér az akksira, töltés 13,8-14,4v között! DE AKKOR MITŐL MERÜLT LEEEE? Odafelé háromszor megáztam, Gárdonyban tőlem 150 méterre csapta agyon, azt az asszonyt a villám, aki tegnap meghalt. Lehetséges,hogy valami beázott odafelé? Valakinek valami ötlete?
Aki szintén be volt állva(rendőrtől tudom), és lámpája se volt(mert este történt a dolog), és gondolom hogy mehetett az úton...
De hagyjuk inkább a témát. Holtakról vagy jót, vagy semmit...
Igen, sajna az is közrejátszott. Viszont a 4 napos motort is úgy hajtotta mint a TLS-t, amivel már bármit meg tudott csinálni(párszor láttam rossz állapotban a TL-en is).
A V2bali Tatai úgyrémlik, itt Tatabányán a Rolandnak volt régen Piros TLS-e... De Tatán volt a Csabinak is Piros TLS-e.
De jó kis társaság volt az régen!
Más: Jövő hónapban menni akarunk Erdélybe egy kétnapos túrára. Valakinek nincs egy jó ötlete, hogy hova kellene menni és ott milyen szálláson érdemes megszállni?
Válaszokat előre is köszönömm.
Jah tudm melyik srácról van szó. Anno néztem az emlékvideót ami neki készült. Ha jól emlékszem nem a Duke volt a probléma hanem az ital amit a motorozás előtt elfogyasztott.
Aha, és itt vette a Pink Motors-nál, ami a forgalmazója. Most már ezt is tudjuk, h nem kell. Azóta Ferodo ST-t használunk elől hátul, és ez frankó. Csak ahogy nézem eszegeti a tárcsát is. Mondjuk legalább fog hidegen és melegen is. Most kellett cserélem, olcsón szereztem gyárit, mondom kipróbálom. Háát, elég tré...
Tudja valaki hol, és hogy lehet a TLR refijét feljebb állítani mert nagyon lefelé veret!?
Köszi!
Ilyen esetben szét kell borítani a hátulját, és bezsírozni, vagy tudtok esetleg egy egyszerűbb megoldást (zsírzógomb, stb)?
Fényképezd le, melyik relére gondolsz, hátha tudok segíteni...
Nagyon korrekt, segítőkész.
Előre FDB873 ST, Hátra FDB338 ST
Varges Motor Kft.
8000 Székesfehérvár, Budai út 376
Tel/Fax: +3622/312-737
Mobil: +3630/612-8980
Email: vargesmotor@t-online.hu
egy éjszakát töltöttünk el,majd átruccantunk a Tordai hasadékhoz 210km.itt is letáboroztun egy éjszaka erejéig. ma reggel indultunk haza 430km. elég húzós hétvége volt,fáj is a hátam a sportos üléspozíciótól, TL R nem túra motor,de nagyon frankó gép. végeredményben nem bántam meg,hogy vállalkoztam erre a túrára. hátra vettem vágott slikket ,így elég jól tudtam etetni a kanyargós hegyi utakon.
indulás péntek 6ó hazaérkezés vasárnap 15ó,össz:1230km
szinte minden faluban mérnek a zsaruk! szállás ügyben ,csak annyi infó,ott sátorozol ahol akarsz.él még a vadkempingezés.
Hirtelen ezek jutnak eszembe
bocs az idegen topikba való beleugatásért.
Tegnap viszont jól megszivatott! Délután legurultunk Gárdonyba, egy, két óra ottlét után indultunk volna vissza. VOLNA! Mikor indítottam volna, csak egy haloványat nyekkent, és kész. Az akksim full lemerült.
Azt leellenőriztem mikor megvettem, hogy jó a töltés 13,8-14,4v. Akksim vadiúj Banner, gyárilag zárt 12 Ah-s 230A indítóárammal. Nem hagytam rajta semmi fogyasztót, kulcs a zsebemben. Mitől merült le? Gondoltam,generátor, vagy fesszabályzó megadta magát. Szerencsére volt ott töltő, töltöttem egy órát. Indít, lámpa nélkül haza, tankolni sem mertem, mert akkor le kell állítani. Háát a sárgám már folyamatosan égett jó ideje mire hazaértem . Otthon rámér az akksira, töltés 13,8-14,4v között! DE AKKOR MITŐL MERÜLT LEEEE? Odafelé háromszor megáztam, Gárdonyban tőlem 150 méterre csapta agyon, azt az asszonyt a villám, aki tegnap meghalt. Lehetséges,hogy valami beázott odafelé? Valakinek valami ötlete?
De hagyjuk inkább a témát. Holtakról vagy jót, vagy semmit...
De jó kis társaság volt az régen!
Válaszokat előre is köszönömm.
Halálmotor. 1et én is kipróbáltam. Engem is földhöz várott(de nem az ereje miatt, hanem a kuplung hibája miatt)...