Szép a TLR-ed.
Jah, sajna ez van mostanában. Ha valamit javítani kell, jobban jársz ha otthon nekiállsz! Nekem a Suzuki márkakereskedés szervízében rosszúl rakták össze az első telómat. Sőt! Azt sem tudták hogy kell szétszedni meg összerakni...
Akkor te a Rolandról beszélsz.
Mondjuk az a TLS többet volt 1keréken mint 2őn, de tényleg volt neki pár hengerfej problémája...
Ha megtartotta volna a TLS-t, még mindig élne...
Khhmm...azért megnéznék egy TLS-t, h mit tudna kezdeni velem... Még az TLR-t is megeszem, csak kicsit keményebben kell húzom a gázt(gyári áttételem van)... De ez nem erről szól...
Ez a Mintex nem egy világhírű cég, a fék pedig nem játék. Az AP Racing viszont elég jó minőségű cuccokat gyárt, sokan meg vannak elégedve a fékbetétjeikkel. És egy csöppet olcsóbb is mint a gyári Nissin, ugye Hondáéknál az a sztenderd.
Kocsiba már tettem mintex betétet, onnantól már csak fékezni nem tudtam. Viszont szintetizátor helyett jó volt, minden hangon meg tudott szólalni. Motorradban a nagykőrösin úgy emlékszem 6700 oldalanként az EBC organikus, szinter kicsivel drágább. Három hete vettem kb. hátra, akkor kérdeztem polcról tudtak adni.
Basszki, egyre több ilyen gányolásról hallok mostanában... Szar ez az egész ország, a legtöbb helyen csak lóvéval akarnak lehúzni, azt egy nagy rakás szart kapsz érte cserébe. Ritka már a jó szakember...
ebbol a tortenetbol kisfilmet is lehetne csinalni,mi lenne a cime?
kedvencek temetoje?
17800ft ert adja a bardi auto nekem a fekbetet szettet elore hatra.szerinteek az jo ar,(mintext)
Sziasztok!
Szerintem nagy szerencséd volt, hogy teliszaladt a fejed, ŐK asztali köszörűn érik el a kívánt lapkaméretet Tudom, mert láttam ,velem akarták megtenni. Belerakták egy erre gyártott tartóba, és a köszörűkő oldalán adj neki . Ezzel csak az a baj, hogy sohasem lesz párhuzamos, azonkívül kéregedzett a lapka amit így eltávolítottak a felületről. (Szakálmetálnál, ha jól emlékszem 700 ft körül van egy lapka.) Még egy szervizben sem kellett ordítanom, de itt megtettem. 75 ezret gomboltak le rólam, úszószint, karbiszinkron, vezlánccsere(láncot én vittem), szelephézagállítás, vizsga. Ezt kértem. Ebből csak a vizsga és a lánccsere sikerült. A számlán minden munka fel volt számolva plusz menetjavítás három menetnél,a vezérműtengelynél. Kicsi csörgéssel vittem oda, mondták,nem múlt el! Én mondtam nemhogy nem múlt el, ilyen hangja nem is volt! Zakatolt, csörögtek a szelepek. Mikor hazamentem azonnal szétborítottam az egészet az udvaron, mivel garázsom még nincs.Eredmény: Egy szelepnél 1 mm-rel kissebb átmérőjű lapka szerelve,( valami yamaha lapka véletlenül belekerült már a múltkor is megszivatott), ezt mondták. Vezérlés elrakva egy foggal, Három dugóban szeleplenyomat, ez zakatolt, mikor visszavittem a dugót megmutatni, azt mondták ílyen volt már előtte is! Szelephézagok 0,05-0,07 helyett 0,1-0,15 re beállítva, azt mondták azt hitték ekkora kell. (utána vittem nekik cd-n manualt ne legyenek tudatlanok) Menetjavítás annyi volt, hogy valami GSXR csavart tett bele, ami tovább leért a furatban, így mint ő fogalmazott "megfogta" Mellékesen megjegyzem, az összes menetben már eredetileg is menetjavitó volt, ami már egyébként is 2x 3x erősebb mint a sima menet, akkor hogy szakadt ki? Láttam, hogy a karbibilincsek úgy vannak, ahogy én raktam őket. Megkérdeztem: Karbit beállítottátok? válasz: Hát azt nem! Miért működik nem? Mentem vele jó volt!.... Köszi! Akkor miért volt a számlán 15 rugó felszámolva karbiállításra?Hogyan lehetett volna jó mikor előtte cseréltem a négy karbiban tűszelepet? ( Kisgyerek hátrament, visszajött, arcomba vágott 10 rugót, hogy kussoljak el! Háát nem sok kellett, hogy megüssem!) Ezt másnap az üzletvezetőcsaj megtoldotta még öttel, meg egy gyári új szelephézagolólapkával, plusz egy elnézéskéréssel. Utána derült ki, hogy a lácfeszítőben is megszakították a menetet. Ez egy GS650G volt egyébként, a TL-t már nem viszem oda! Hát ennyi! Míg ott voltam, 2 motornál volt probléma amit kiadtak javítás után.
en tavaj bementem a dunaharasztin a hosubaba +kerdezni mennyi forint a hezgallitas es 20ezret+lapka 2ezer500 a/darab azt hiszem,mondtak,
na nekem ilyenkor teleszalad a fejem es szetkaptam +mertem es csodak csodaja nem hogy nagy volt inkabb kicsi,kitamasztott azt hiszem 3 szelep/tablazatbol megmondtam az eszterganyosnam mit kerek es lekoszorulte,vissza ellenoriztem okes lett,a csorges nem mult el a dekompress csinalja,ami elonye a csorgesnek hamarabb indul reggel szinte azonnal,talan mert hamarabb kirepulnek a repsulyok es nem tamasztja ki a szelepet olyan sokaig,tegnapi gurulas jol ment,de vasra koptak a beteteim.
hol,es milyen markat vagyek?
ja szelepallitas nekem 1 honapig tartott,sokaig szetszedve volt,mert vartam tanakodtam vegyek e bele vez tengelyt.
maradt a regi
enyém is hasonló körülmények közt volt használva, aztán egyszer csak kicsit zajosabb lett,megkértem egy barátomat, hogy lessen szelephézagot és nézze meg a csészéket is (általában mindíg az első henger kipu csészéi szakadnak)
időben megfogtuk, el volt már repedve.
tiltatni én sem szoktam, csak használni.
tehát nem feltétel, hogy a tiltástól repedjen el, általában elreped ÉS tiltáson átszakad.
Szia.
Most egy kicsit bef...tam, mert két hét múlva megyek ki Romániába egy 1200km-es több napos túrára és ott kint járnék így mint Te akkor rohadt nagy szarban lennék. Volt neki valami előzménye? Észrelehetett venni, hogy valami nem olyan mint előtte (hang stb..)? Vagy egyik pillanatról a másikra? Amikor megszorult a kerék is blokkolt?
Pár éve nálam van, de tiltást talán soha sem kapott. Én ha tépem, akkor tudatosan teszem, BOS dobok vannak rajta és magán a Bos-oldalán van fent teljesítménygörbe, persze magával a dobbal és nélküle is. Ebből jól látszik hogy olyan 8000 rpm körül leadja a maximumot, mind nyomatékból, mind lóerőből, így olyan 8-9e-nél mindig elváltok, de egy video sorozat is van fent egy fekete TLS-ről UK-ban, a tag gyorsulásra jár/járt vele és mindig ilyen fordulaton váltott el. (Ja és Z750, K2 1000 GSXR, meg még miegymást vert..)
Jah, sajna ez van mostanában. Ha valamit javítani kell, jobban jársz ha otthon nekiállsz! Nekem a Suzuki márkakereskedés szervízében rosszúl rakták össze az első telómat. Sőt! Azt sem tudták hogy kell szétszedni meg összerakni...
Barátomnak a Busájába, hátul 2000km alatt elfogyott!
Azóta az AP-t is hanyagoljuk...
Őt keresd meg Ferodo ügyben...
http://www.vargesmotor.hu/
Ez frankón fog, és nem is kopik mint állat...
Mondjuk az a TLS többet volt 1keréken mint 2őn, de tényleg volt neki pár hengerfej problémája...
Ha megtartotta volna a TLS-t, még mindig élne...
kedvencek temetoje?
17800ft ert adja a bardi auto nekem a fekbetet szettet elore hatra.szerinteek az jo ar,(mintext)
Szerintem nagy szerencséd volt, hogy teliszaladt a fejed, ŐK asztali köszörűn érik el a kívánt lapkaméretet Tudom, mert láttam ,velem akarták megtenni. Belerakták egy erre gyártott tartóba, és a köszörűkő oldalán adj neki . Ezzel csak az a baj, hogy sohasem lesz párhuzamos, azonkívül kéregedzett a lapka amit így eltávolítottak a felületről. (Szakálmetálnál, ha jól emlékszem 700 ft körül van egy lapka.) Még egy szervizben sem kellett ordítanom, de itt megtettem. 75 ezret gomboltak le rólam, úszószint, karbiszinkron, vezlánccsere(láncot én vittem), szelephézagállítás, vizsga. Ezt kértem. Ebből csak a vizsga és a lánccsere sikerült. A számlán minden munka fel volt számolva plusz menetjavítás három menetnél,a vezérműtengelynél. Kicsi csörgéssel vittem oda, mondták,nem múlt el! Én mondtam nemhogy nem múlt el, ilyen hangja nem is volt! Zakatolt, csörögtek a szelepek. Mikor hazamentem azonnal szétborítottam az egészet az udvaron, mivel garázsom még nincs.Eredmény: Egy szelepnél 1 mm-rel kissebb átmérőjű lapka szerelve,( valami yamaha lapka véletlenül belekerült már a múltkor is megszivatott), ezt mondták. Vezérlés elrakva egy foggal, Három dugóban szeleplenyomat, ez zakatolt, mikor visszavittem a dugót megmutatni, azt mondták ílyen volt már előtte is! Szelephézagok 0,05-0,07 helyett 0,1-0,15 re beállítva, azt mondták azt hitték ekkora kell. (utána vittem nekik cd-n manualt ne legyenek tudatlanok) Menetjavítás annyi volt, hogy valami GSXR csavart tett bele, ami tovább leért a furatban, így mint ő fogalmazott "megfogta" Mellékesen megjegyzem, az összes menetben már eredetileg is menetjavitó volt, ami már egyébként is 2x 3x erősebb mint a sima menet, akkor hogy szakadt ki? Láttam, hogy a karbibilincsek úgy vannak, ahogy én raktam őket. Megkérdeztem: Karbit beállítottátok? válasz: Hát azt nem! Miért működik nem? Mentem vele jó volt!.... Köszi! Akkor miért volt a számlán 15 rugó felszámolva karbiállításra?Hogyan lehetett volna jó mikor előtte cseréltem a négy karbiban tűszelepet? ( Kisgyerek hátrament, visszajött, arcomba vágott 10 rugót, hogy kussoljak el! Háát nem sok kellett, hogy megüssem!) Ezt másnap az üzletvezetőcsaj megtoldotta még öttel, meg egy gyári új szelephézagolólapkával, plusz egy elnézéskéréssel. Utána derült ki, hogy a lácfeszítőben is megszakították a menetet. Ez egy GS650G volt egyébként, a TL-t már nem viszem oda! Hát ennyi! Míg ott voltam, 2 motornál volt probléma amit kiadtak javítás után.
na nekem ilyenkor teleszalad a fejem es szetkaptam +mertem es csodak csodaja nem hogy nagy volt inkabb kicsi,kitamasztott azt hiszem 3 szelep/tablazatbol megmondtam az eszterganyosnam mit kerek es lekoszorulte,vissza ellenoriztem okes lett,a csorges nem mult el a dekompress csinalja,ami elonye a csorgesnek hamarabb indul reggel szinte azonnal,talan mert hamarabb kirepulnek a repsulyok es nem tamasztja ki a szelepet olyan sokaig,tegnapi gurulas jol ment,de vasra koptak a beteteim.
hol,es milyen markat vagyek?
ja szelepallitas nekem 1 honapig tartott,sokaig szetszedve volt,mert vartam tanakodtam vegyek e bele vez tengelyt.
maradt a regi
Szerzett valaki Shell olajjal tapasztalatot tl-be?
időben megfogtuk, el volt már repedve.
tiltatni én sem szoktam, csak használni.
tehát nem feltétel, hogy a tiltástól repedjen el, általában elreped ÉS tiltáson átszakad.
Egy tatabányai srácnál több évig semmi nem történt aztán szűk egymásutánban 3-szor történt meg pár hónapon belül...
Jó tanács vigyél egy pótblokkot
Most egy kicsit bef...tam, mert két hét múlva megyek ki Romániába egy 1200km-es több napos túrára és ott kint járnék így mint Te akkor rohadt nagy szarban lennék. Volt neki valami előzménye? Észrelehetett venni, hogy valami nem olyan mint előtte (hang stb..)? Vagy egyik pillanatról a másikra? Amikor megszorult a kerék is blokkolt?