Bameg, ez elég szarul hangzik. Szerintem így marad. Meg sem méretek semmit jó ez így ahogy van. Nagyon csajozós a hangja, eldöntöttem hogy semmi baja :) Így gyári és kész :)
Köszi az infókat.
A magyarázatra hideg időben kapsz magyarázatot.....na jó meg akkor ha megnézed a kipufogórendszert!
A TL-R kipufogója össze van kötve vagyis a hossza nem egyforma ezért az első henger csonkja hosszabb mint a hátsóé.....itt a magyarázat a aláng ezért lehet felemás....jobb esetben a rosszabbat inkább nem mondom!
Csak ha nagyon érdekel...sajnos az Én TL-R-em pont beleesett abba a hibába....
Egyébként nagyon bejön, nem azzal van itt a gond, csak azzal hogy nincsenek ennek káros mellékhatásai a szelepekre vagy egyé dolgokra nézve? Azon kívül hogy ha a rendőr elkap akkor elveszi a személyimet, elégeti és a helyszínen fejbe lő :)
Srácok, az miért van hogy nekem a jobboldali kipufogó lángol nagyon durván motorféknél olyan 4500 as fordulat körül? Iszonyat kb 30 centis lángok jönnek belőle a baloldali csak néha lángol és sokkal kisebbet mint a másik. Van fent videóm róla a profilomban, kérlek segítsetek hogy ez miért lehetséges.
Beszart a benzinpumpa, ki kellett cserélni. A nyomás az nem pont úgy van, ahogy tasi mondja, mert van benne egy túlnyomás szelep, ami a 3bar fölötti nyomást elvezeti ha jól emlékszem. Szóval a max 3 bar kell a gépnek.
A TL még megvan. Árulom...de érdeklődés sincs rá. Idén a pályázással nem tudom mi lesz,mert sok munkám lesz (amit nem bánok ), motorozni meg fogok tudni,mert ez lett a munkám is.
Mostanában sajnos nem nagyon motorozom mert nincs mivel tavaly mivel nem tudtunk megfelelő motort bérelni a párommal,igénybe vettem barátom Tomlamb kawáját azzal motoroztam egy hetet...
Mivel nemrég megszülettet a kisfia lehet hogy idén is kölcsönkérem ha még megvan mert árulja úgy hallottam...
Jó lenne gyakorolni kicsit az elsajátított trükköket és egykerókat...de ha nem saját a paripád vigyáznod kell rá ezért nem vagy olyan agilis a trükkök terén :(
Sajnos ki kell hogy ábrándítsalak... enm azért durrogtak mert sok benzint kaptak sőt!
Sajnos a TL-R ek 60-70 %-a azért veszt a teljesítményéből mert a benzinpumpák szarok és nem adnak megfelelő nyomáson üzemanyagot a gépnek!
Lásd:gambesz erről megint tudna mesélni hogy hova tünt a régi TL-R-jéből 30 Ló!
A mérések szerint a suzuki 4-5 bar nyomással adja a teljesítményt...a pumpák nagy része jó ha 3.5bar-t nyom.....
Típushiba mint az S-en a persely ami állandóan szétmegy!
De ez is csak anyagfáradá...van amelyiken sosem van amelyiken ritkán és olyan is hogy szinte 2 hetente...
Szia,
Igen, érthetőnek mondható. Kiváncsi voltam a te összképedre.
Akkor te a PAIR rendszerre gondolsz sztem.
A szervízkönyv szerint ez a PAIR rendszer az USA a Svájci, a Német, a Kanadai, és a Kaliforniai modellekbe lettek beleszerelve.
Pont ezen agyaltunk a GSX-R fórumon is, h most hasznos vagy nem.
Én úgy gondoltam, h azért durrogtak rendesen a TLR-ek, mert el volt sokalva nekik a benzin az injektornál...
A dobban csak akkor tud újra gyulladni, ha elég meleg a rendszer, és a kipufogógáznak van még benzintartalma nem?
Érdekes dolgok ezek...
Köszi az infókat.
Elküldöm számítógépkóddal:§/=§%%§§()(
Ezt fejtsd meg....
Kompressziókülönség a hengerekben...sajnos,kompressziómérés aztán meg sok pénz!
Sajnos
Thx.
Hívj fel számom a régi....
Tasi
A magyarázatra hideg időben kapsz magyarázatot.....na jó meg akkor ha megnézed a kipufogórendszert!
A TL-R kipufogója össze van kötve vagyis a hossza nem egyforma ezért az első henger csonkja hosszabb mint a hátsóé.....itt a magyarázat a aláng ezért lehet felemás....jobb esetben a rosszabbat inkább nem mondom!
Csak ha nagyon érdekel...sajnos az Én TL-R-em pont beleesett abba a hibába....
Ennek ez a dolga. Ez hozzá tartozik.
A TL még megvan. Árulom...de érdeklődés sincs rá. Idén a pályázással nem tudom mi lesz,mert sok munkám lesz (amit nem bánok ), motorozni meg fogok tudni,mert ez lett a munkám is.
Semmi hanyatlom....csak mostmár lassabban :)
Elment az R?!
Mi lett helyette? Megy a pályázás?
Mostanában sajnos nem nagyon motorozom mert nincs mivel tavaly mivel nem tudtunk megfelelő motort bérelni a párommal,igénybe vettem barátom Tomlamb kawáját azzal motoroztam egy hetet...
Mivel nemrég megszülettet a kisfia lehet hogy idén is kölcsönkérem ha még megvan mert árulja úgy hallottam...
Jó lenne gyakorolni kicsit az elsajátított trükköket és egykerókat...de ha nem saját a paripád vigyáznod kell rá ezért nem vagy olyan agilis a trükkök terén :(
Hát Ennyi....Tasi
Épp tegnap jutottál eszembe. Mi a helyzet veled?
Sajnos ki kell hogy ábrándítsalak... enm azért durrogtak mert sok benzint kaptak sőt!
Sajnos a TL-R ek 60-70 %-a azért veszt a teljesítményéből mert a benzinpumpák szarok és nem adnak megfelelő nyomáson üzemanyagot a gépnek!
Lásd:gambesz erről megint tudna mesélni hogy hova tünt a régi TL-R-jéből 30 Ló!
A mérések szerint a suzuki 4-5 bar nyomással adja a teljesítményt...a pumpák nagy része jó ha 3.5bar-t nyom.....
Típushiba mint az S-en a persely ami állandóan szétmegy!
De ez is csak anyagfáradá...van amelyiken sosem van amelyiken ritkán és olyan is hogy szinte 2 hetente...
Ennyi...üdvözlöm az Imrufót!
Igen, érthetőnek mondható. Kiváncsi voltam a te összképedre.
Akkor te a PAIR rendszerre gondolsz sztem.
A szervízkönyv szerint ez a PAIR rendszer az USA a Svájci, a Német, a Kanadai, és a Kaliforniai modellekbe lettek beleszerelve.
Pont ezen agyaltunk a GSX-R fórumon is, h most hasznos vagy nem.
Én úgy gondoltam, h azért durrogtak rendesen a TLR-ek, mert el volt sokalva nekik a benzin az injektornál...
A dobban csak akkor tud újra gyulladni, ha elég meleg a rendszer, és a kipufogógáznak van még benzintartalma nem?
Érdekes dolgok ezek...