akkor baszni bele. Úgymarad ahogy van. Nem akar valaki kék buborék plexit ( TLR ) füst vagy fekete színüre cserélni? Hibátlan, karc mentes kék van az enyémen.
A vezetéket nem kell elcsípni, hanem egy ellenállást kell bekötni(fogalmam nincs milyen értékű), amitőlaz ECU azt fogja hinni, hogy magasabb sebességi fokozatban van...
Ez a "tiltás" az elhaladási zajterhelés miatt van kitalálva(50 vagy 60 km/h-ig). Ez azt jelenti, hogy egyesben és kettesben a max teljesítmény kb 75-80 %-át engedi használni a motor. Átlagfelhasználó észre nem veszi azt a kb 10Nm minuszt kigyorsításnál, mert általában senki nem indul nyélgázzal mondjuk egy piroslámpánál...
Nekem van beépítve egy kapcsoló, ami elvileg kiiktatja, csak az előző tulaj mivel nem használta 6 évig, nem emlékszik, hogy melyik állásban mi van.
És hogy őszinte legyek, én kapcsolgattam, és próbálgattam, de b@szottul megy, tök mindegy milyen állásban van a kapcsoló
Egy korábbi hozzászólásban olvastam, hogy a TLR-en a körny. védelmi tiltást az 1-2. fokozatokról úgy lehet kiiktatni, hogy a váltóról érkező jeladó rózsaszín vezetékét "kiiktatjuk". Ez azt jelenti hogy el kell csípni a vezetéket?
Az szabályozta annak idején azt az ujítást amit kitalált a suzuki a TL-re hogy jobb legyen az emissziós norma....
Ez azt szabályozta hogy a kipufogóból az el nem éget gázok nem távoztak,hanem még a dobban újra begyújtotta őket ezért durrogtak a TLR-modellek :)
Eleinte ez jó móka volt de hosszútávon beszarás volt mit művelt a gép...errőlmeg tudod kérdezni Gambesz-t az övé mit művelt egy Szilvásvárad Route66 és vissza útvonalon,hát nem volt semmi!
Úgyhogy az erősebb és kevesebbet motorozók(hobbimotoros) késöbb míg az elöbbiek hamarabb kitessékelték ezt a vackot a motorjukról!
Ez tulajdonképpen egy /utánégető/ ezért vannak a lángok is :)
Aluszallaggal kell körbetekerni a külső gyapotréteget ami a palást belseje, és a perfócső között van... A finom fémhálót pedig a perfócsőre kell tekerni. Ezek közé mehet a tömítőanyag.
Helló!
Felhívhatlak,de gondoltam motorozol elöbb vagy utóbb beesel valamikor :) viccet félretéve nem győzök szabadkozni a sok adósság végett...kanyarodj erre a hétvége felé....vörösvári-bécsi út sarka!
Alapból a munkagépeken, teherautókon használták alapvetően azért amit Csizi írt és rezgéscsillapítás okán.......és onnan vették át a kályhacsöves csoppikon hasonló okból és utána a feeling miatt alkalmazták más motorokon, de sportmotoron elég felesleges bár ha valaki kedvet érez tekerje be, bajt nem csinál....
old school-os a kinézet.Van akinek bejön.Jobb mint a gagyi rozsdamentest nézni ahogy rozsdásodik.
Bár tekeri be a rossznyavaja................annyit nem melóznék vele.
Elvileg a bandázs nem hagyja úgy lehűlni a kipufogót, ezáltal a kipuffgázok is kevésbé hűlnek le amikor távoznak a motorból, így egy hangyányival jobb lesz a töltetcsere. De inkább a dizájn miatt szokták rátenni, egy csupasz motor jól néz ki vele, olyan racsnifílingje lesz. Meg óvja a leömlőt a dzsuvától, kőfelverődéstől, az sem utolsó szempont. Pl. esőben szinte azonnal berozsdál a leömlő ahogy felcsapódik rá a víz. Persze a bandázs is valszeg átázik egy idő után, de mégsem közvetlenül a leömlőkre csapódik a víz, így kevésbé korrodál kívülről.
Helló!
Bikepics-en is van egy jónéhány S-es verzió aminek bandázsolva van a leömlő. Most már nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lehet a magyarázat erre a kurv@ bandázsra
Na ott azért már érezni a különbséget!
Ez a "tiltás" az elhaladási zajterhelés miatt van kitalálva(50 vagy 60 km/h-ig). Ez azt jelenti, hogy egyesben és kettesben a max teljesítmény kb 75-80 %-át engedi használni a motor. Átlagfelhasználó észre nem veszi azt a kb 10Nm minuszt kigyorsításnál, mert általában senki nem indul nyélgázzal mondjuk egy piroslámpánál...
És hogy őszinte legyek, én kapcsolgattam, és próbálgattam, de b@szottul megy, tök mindegy milyen állásban van a kapcsoló
Sokra nem mész vele egyébként...javaslom padratenni állítgatni ezt azt több üzemanyag stb stb és úgy kiiktatni,ez így lenne érezhetőbb!
Az szabályozta annak idején azt az ujítást amit kitalált a suzuki a TL-re hogy jobb legyen az emissziós norma....
Ez azt szabályozta hogy a kipufogóból az el nem éget gázok nem távoztak,hanem még a dobban újra begyújtotta őket ezért durrogtak a TLR-modellek :)
Eleinte ez jó móka volt de hosszútávon beszarás volt mit művelt a gép...errőlmeg tudod kérdezni Gambesz-t az övé mit művelt egy Szilvásvárad Route66 és vissza útvonalon,hát nem volt semmi!
Úgyhogy az erősebb és kevesebbet motorozók(hobbimotoros) késöbb míg az elöbbiek hamarabb kitessékelték ezt a vackot a motorjukról!
Ez tulajdonképpen egy /utánégető/ ezért vannak a lángok is :)
Remélem sikerült érthetően fogalmazni
A Prear szelep micsoda?
Mi van a paripával?
Felhívhatlak,de gondoltam motorozol elöbb vagy utóbb beesel valamikor :) viccet félretéve nem győzök szabadkozni a sok adósság végett...kanyarodj erre a hétvége felé....vörösvári-bécsi út sarka!
Köszi:Tasi
Bár tekeri be a rossznyavaja................annyit nem melóznék vele.
Bikepics-en is van egy jónéhány S-es verzió aminek bandázsolva van a leömlő. Most már nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lehet a magyarázat erre a kurv@ bandázsra