Hát most jót kérdeztél...az R-es modell a Prear szelep miatt durrog az biztos...mivel nekem ilyen volt!
Az biztos hogy nálunk a csapatban sohasem láttam R-est bandázsolva viszont S-est igen...nem is egyet!
Azt tudom elképzelni hogy jobban felmelegszik és a renszerben lévő gázok úgy viselkedhetnek mint a prear szelep esetén újra begyulladnak és elégnek még a távozás elött a kipufogórendszerben...Én erre tippelek,de vannak akik biztosan tudnak rá magyarázatot!
Tessék hozzászolni annak akinek S-es modellje van :)
Egy nyitott Yoshimura Rs3 dobról van az előző tulaj meghúzta és alul kifújt és kiégett belőle a gyapot. Gyakorlatilag üres és van benn egy lyukacsos cső, meg némi foszlány :). Az aluszalag mire szolgál ? Köszi a segítséget.
Jó bele a közetgyapot is! Sőt még üveggyapotot is szoktak használni, bizonyos rétegéhez.
Ha újra akarod tömni, akkor még öntapadós aluszallagot is vegyél hozzá...
Sziasztok skacok, tudja valaki hol lehet szerezni Budapesten olcsón és gyorsan kerámiagyapotot sportkipufogóba? Esetleg jó -e a kőzetgyapot ami 750 fokig hőálló?
1,5l motorolajat tudtam a nivoig beleonteni,ennyi folyt el szombaton,lemostam,es jarattam tegnap de nem folyik sehol,tudom szet kell szednem de most nincs ertelme,sok mas dolog van.
Az alsó és felső munkahengert mosd ki szépen fékfolyadékkal(én avval szoktam) aztán a csövön meg átpumpálsz egy kis lötyit, és már jó is lesz. 500Ft-ért lehet venni fél liter DOT4-est...
Nem átizzadja, hanem valahol szivárog és kicsapódik. KisSas motorján is él ez a jelenség, DOT4-es fékfolyadékkal. Cseréltük már a tarályt, csővel, de nem szűnt meg a gond...
A vizet azért hanyagolnám, inkább valami féktisztítóval, vagy benzinnel érdemes átmosni a rendszert. A kuplung munkahengert is érdemes szétszedni, mert abban biztos le van rakódva egy csomó dzsuva, és amíg az nem patika, addig sose lesz tiszta a folyadék a tartályban...
Ha van időd kiszárítani, akkor vízzel is lehet. A lényeg, h jól szárítsd ki..ne maradjon benne egy csepp víz sem. :) A felső munkahengert is leszedni, szétszedni, kimosni, alsót is. Az enyém nem fekete.
Hát most jót kérdeztél...az R-es modell a Prear szelep miatt durrog az biztos...mivel nekem ilyen volt!
Az biztos hogy nálunk a csapatban sohasem láttam R-est bandázsolva viszont S-est igen...nem is egyet!
Azt tudom elképzelni hogy jobban felmelegszik és a renszerben lévő gázok úgy viselkedhetnek mint a prear szelep esetén újra begyulladnak és elégnek még a távozás elött a kipufogórendszerben...Én erre tippelek,de vannak akik biztosan tudnak rá magyarázatot!
Tessék hozzászolni annak akinek S-es modellje van :)