van a romanoknak 1 finom nasijuk a HALVA,vanili,coco,nature.napraforgomag preselve,nagyon finom,kostold meg.
ha hivsz en megyek veletek ha jo a vasam,
ma baja tablanal mealltunk fenykepezkedni,es eszrevettem oil csopog a blokkbol,nem tudom mi az most kezdem szetszedni,ami tuti alulrol jon.
mivel olajnyomasom volt hasagurultam nyugisan
296km mentem ma
Én ma mentem ki a spanommal Romániába. Õsszesen 420km-et gurultunk ma. Nagyon jó volt. Nyáron megyünk újra, de akkor már fel a hegyekbe és akkor már két nap lesz belőle. Ha valaki akar jönni szóljon majd. Júniusban megyünk majd újra.
Gázvisszacsapós módszerrel fel lehet venni másodikban is, de csak magas fordulaton, aminek értelme nem sok van... Egyesben én is gázzal vettem fel mindig, olyan 4-5000 környékén, kuplunggal nagyon hirtelen jön fel, ami parás...
A legjobb kettesben 3000 körül kuplung, szépen feljön, és még van egy csomó fordulat játszani, vagy felváltani.
Rég jártam erre.
Végre azon szerencsések közé tartozhatok, akinek a hobbija lett a "munkája". Gyertek Ti is tréningre, mindenkinek lesznek új dolgok és rengeteget lehet tanulni. Safety-Hungary
Nekem is csak másodikra indul be a gép, de ez nem csak a TL-nél van jelen hanem az összes többi 1000ccm-es V2-nél. Lsd.: VTR 1000 SP1/SP2 és az F-nél is.
Engem ez nem zavar.
egykerék témában kérnék szaktnácsadást. Eddig csak sor4 és 4t cross motorjaim voltak. Utóbbi hülyebiztos kerógép, elöbbiekkel csak gyakorolni kellett. 2 -ben 8-9 e. körül gázra kuplung nélkül. A TLR-el mint "gonosz" géppel nem szeretnék egyből szezon elején pereccel kezdeni. Mi a jó egykerék stratégia? Vagy ki kell szedni a körny.védelmi tiltást?
Na végre van egy olyan ember, aki megerősít abban, hogy nem én vagyok a hülye a motorhoz, hanem vannak olyan motorok, amiknél valamilyen okból kifolyólag, de nem megy a hideg indítás.
Sziasztok!
Nos a hidegindítás nekem is kis gondot okoz, pedig minden jó!
Át lett nézve a moci!
Jó a töltés, akksi új haj is mint egy barom!
Hidegen csak harmadikra indul el!
Full szivató, semmi gáz, kb. 5-6 másodpercig hajtatom és harmadikra röffen be!
Nem tom miért szerintem típus hiba!
Előző TLR-em simán indult!
Azt nem értem egy injektoros motor miért így indul! :)
Köszi szépen az infót. Számítottam rá valamilyen szinten, szakmai tudásom nem révén, hogy oltásokat fogok kapni, de nem érthetek én sem mindenhez, másrészt nem okoskodtam, hanem tanácsot kértem.
Annó fórumon érdeklődtem a feszültség szabályzó iránt is és itt kaptam egy hölgytől bontóról infót, fel is vettem a rendelést a semmiért. Tegnap este láttam, hogy elírtam a hozzászólásomat, de itt most nem ez volt a lényeg, na mind1. Hogy 60.000 Ft-ért megvettem állat vagyok? Ez nagyon relatív dolog, miután 15.000 Ft-ot feleslegesen kidobtam egy használt (bontós) fesz. szab.-ért és nem működött, ezek után jó hogy a szakszervizhez fordultam.
Új tárcsát szeretnél? Vagy használtat?
Újat 70-75-be is lehet szerezni, a használt meg zsákbamacska.
Sosem tudhatod, h köszörült, egyengetett, vagy milyen.
Akkor jól átbasztak...
Néha elötte érdeklődni kéne több helyen is(pl fórumokon), meg nem hinni minden szerelőnek, mert neki az a jó, ha te fizetsz mindenért, mint a gép.
Mekkora hülyeségeket írkálsz... Azt sem tudod miről beszélsz sztem. 13,2V(mivel a Volt-ot nagybetűvel írjuk) max leadni? Pont akkor lenne rossz bazz, ha anynit adna csak le.
Amúgy is a generátornál Watt-ban adják meg a teljesítményét.
Mint pl a tiédnél is. 380W 5000 fordulat/perc alatt.
A fesszab stabilizált feszültsége, 13,5-15,0V 5000 fordulat/perc alatt. Ha valamit nem tudsz inkább kérdezz...
ha hivsz en megyek veletek ha jo a vasam,
ma baja tablanal mealltunk fenykepezkedni,es eszrevettem oil csopog a blokkbol,nem tudom mi az most kezdem szetszedni,ami tuti alulrol jon.
mivel olajnyomasom volt hasagurultam nyugisan
296km mentem ma