Sziasztok.
Lenne egy (számomra) érdekes infó németországi TL 1000 - ek ről.
Még pedig: azt hallottam, hogy Németországba más adókategóriába tartozik a 100LE alatti és feletti motorkerékpár, ezért vagy (nem ezért), amikor kijöttek elég sokat folytva engedtek ki a szalonból (gondolom ez a vevőn múlot) és úgy tudom hogy két féle folytási technikát alkalmaztak: 1. A befecskendezésen állítottak.
2. A vezérműtengelyeket már átalakított formában szerelték a motorba. Az utóbbi megoldás visszaalakítása egy vagyon, gondolom nem kell részletezni a tengelyek árát. Annyi érdekeltségem van az egészben, hogy épp motor vásárlás elött állok és szemezgetek néhány TL-el. Szóval mit tudtok erről az egészről? Köszi.
Sziasztok!
Rock!Azt mondta a szerelő srác aki az enyémet csinálta,hogy valamit tuti rosszul pakoltál/tatok össze benne,olajtól nem szokott elmenni annyira a csillapítás!
Egyébbként az enyém is szét lesz szedve nemsokára,jobbos villaszimering cserés lesz!
Köszi Tornyi.
Én a 10-es pontban cilindernek nevezett részt is szét szedtem
" tévedésböl " , arról kellene pontosabb kép a többi az tiszta és elvileg el sem lehet rontani .
Sziasztok !
Nem szivesen irogatok magamnak megaztán kíváncsi is vagyok a véleményetekre, ezért bemásolom a multkori irományomat.
Sziasztok !
Az még csak hagyán , hogy szinte nincs első fékem ,azzal még csak meg birkózom . Menni akarock és nem megálni , ami jobban aggaszt az az ,hogy nincs semmi csillapításom .Kátyuba és egykerekezésnél úgy lő ki az első teleszkópom ,hogy már azt várom , mikor száll el az első kerekem . Mint már azt kb. két hónapja is írtam , rugó , szimering és olaj cserén esett át a két teleszkóp ,és szerintem az össze szerelésnél nem hibáztunk , kérdésem az olajjal kapcsolatos volna , amit bele tettünk az MOTUL 5 W Ti mit ajánlanátok , esetleg van-e más tipp a hiba okára nézve ? Előre is köszi: Rock
Lenne egy (számomra) érdekes infó németországi TL 1000 - ek ről.
Még pedig: azt hallottam, hogy Németországba más adókategóriába tartozik a 100LE alatti és feletti motorkerékpár, ezért vagy (nem ezért), amikor kijöttek elég sokat folytva engedtek ki a szalonból (gondolom ez a vevőn múlot) és úgy tudom hogy két féle folytási technikát alkalmaztak: 1. A befecskendezésen állítottak.
2. A vezérműtengelyeket már átalakított formában szerelték a motorba. Az utóbbi megoldás visszaalakítása egy vagyon, gondolom nem kell részletezni a tengelyek árát. Annyi érdekeltségem van az egészben, hogy épp motor vásárlás elött állok és szemezgetek néhány TL-el. Szóval mit tudtok erről az egészről? Köszi.