turbót nem igazán szokás V2-es motorra rakni... Először is ugye nem igazán van hova rakni a csigát, a hengerelrendezés miatt... másodszor nagyjából az első kigyorsításnál elhajlana a főtengely...
harmadszor egy turboinstall árából upgradelni lehetne a TL-t mondjuk egy K5 Gixxerre, ami pariban lenne a turbós TL-el , és akkor még a K5 Gixxert is turbósítani kellene a rend kedvéért...
1 fain lakatos vallalkozo (R1)tulaj tartozik es megigerte ha van rajz csinal minden modern gep van neki vago,hajlito,stb alubol polirozva csillivili lesz talan a gumim is szaraz marad,majd,talaltam fasza kozeli kepeket a lancvedorol ,itt havazik szar az ido.idealis karbantartazra,1kis fantazialas:turbot a tlr nek mit dobna a loeron?,hajra fiuk
Hali!
Nem tudom mennyit szánsz a láncvédőre, de szerintem legjobb megoldás lenne egy sárvédővel egybeöntött láncvédős megoldás. Mondjuk árban elég húzós, de egy arc épp itt ajánlgatta, lehet érdemes lenne rápillantani. Ha csak láncvédőt akarsz, akkor ezt ajánlanám, értelmesebb megoldás, mint a sufnituning...
Üdv!
megent en vok vagy ha megengeded elvinnem a lancvedot 1 napra lemasolni es seretetlenul hoznam visza neked ,valami kaukciot is adok ha nem biznal 1 tlr es sracban,na mit mondasz?
szasz ha nem nagy keres kugye legyszives 1 kozeli kepet a lancvedodrol akarok csinalni 1et alubol az enyemen nincs lancvedo 3000ft-os lanc spre is kicsapodik a gumira es csuszik az aszfalton en tuti tlr ezek meg 1 par evig mert tetszik es jo,szeretem nem draga az egesz beruhazas enyi penzt ilyen sok elvezetert nem sajnalok .
Ne légy csalódott,hisz a tl egy nagyon jó motor.
mindenkinek vannak álmai,tovább szeretne lépni és a tl után az aprilia a következő lépcső.....aztán jöhet a ducati már ha V2 fertőzött az ember.
"Véletlenül"vettem meg a tl-t de nem bántam meg.
én nagyon szerettem, megbízható motor és elég adrenalint szabadított fel időnként, de az aprilia...
Üdv mindenkinek.
Kicsit csalodott vagyok, ugyanis végre megengethettem magamnak, hogy a vágyaim motorját megvegyem, erre tessék mindenki lecseréli ezt a jó öreg vasat.
Talán ennyire elavult és rossz lett ez a moci.
Remélem azért nem maradok magamra az oldalon mert én még egy jó pár évig megtartom (ha minden jól megy).
Persze gratula az új mocihoz.
Azért felteszek egy pár képet a mociról nosztalgia gyanánt, hisz ez egy Tl-es fórum (régen láttam Tl-es képet).
Minden jót mindenkinek.
tlr-esek valaki kugyon legyszi kepet a lancvedorol mert valami hasonlot akarok csinalni alubol na koszike elore is .en ma is huztam 2 orat az aszfalton,lachazan szaraz hideg szeles ido van 2fok,lotyog az elso 1ik fektarcsam,a szegecsek lazak,mi a tehendo?ocson nincs pizem kellene megodani
Nagyon örülök, hogy végre valóra vált az álmod, még akkor is, ha nem rajongok az olasz cuccokér!
kívánom, hogy sok élvezetes kilométert tegyetek meg együtt,és ha egy mód van rá, ne motorozz esőben
A lóvét felejtsd el, tiéd a cucc, csak el kö gyünni érte!
Holnap kint leszünk a Pannónia ringen, ha gondolod gyere oda, és megkapod a szajrét!
Köszi peti.
soha még csak ne is ültem rsv-n,de valahogy erre volt szükségem.
annyit nem mentem még vele mint Dino (34km-t ) csak a tizedét kb.,de máris imádom.
iszonyat jól kezelhető,könnyebb mint a tl,sokkal erősebb és ......
remélem megbízhatóságban se marad el a suzukitól,bár a fanyalgóktól sok rosszat hallani. csakazértis belevátam.
Szevasz papa, üdv a megtértek klubjában
Most még csak kóstolgatod, de rájössz majd, ez a gép annál bolondbiztosabb, minél jobban téped a száját, imádni fogod
Sok sok balesetmentes kilométert és sok örömet kívánok hozzá!
Az a baj hogy muszáj,mer a fékbetéteim+a láncom+a légszűrő kuka
Különben természetes hogy nem költenék rá ennyit,de ha látnád az állapotát ezeknek a cuccoknak..
harmadszor egy turboinstall árából upgradelni lehetne a TL-t mondjuk egy K5 Gixxerre, ami pariban lenne a turbós TL-el , és akkor még a K5 Gixxert is turbósítani kellene a rend kedvéért...