Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nem megyek.
vagy esetleg olyan ember, akinek van elfekvőben... pl én!
Ricsi a faluban?
Ebay. Vagy ricsi a fay u.ban.
kugye kepet
Szasztok!
Úgy néz ki hogy a feszszabim bedöglött és érdeklődnék tudtok e valami bontót ahol tudnék venni, és esetleg, hogy milyen modellbe használták még ezeket.
Leirása: két csatis, az egyik ami a generátorra csatlakozik 3 vezetékes és szürke mindegyik vezeték, a másik csatiban négy vezeték van két piros és két fekete-fehér csikos vezeték ezek mennek le az aksihóz.
Segítséget előre is köszi
köszi a hozzászólásokat.vakvágányon indultam,mert az egyik suzukiszervíz,bár segített,de azt nem nézték hogy a c24,c25 kód a 4.72 oldalt van és a c31 hibakódot nyomták a kezembe.most a gyújtótrafóra gyanakszom,fel is cseréltem őket,ha még egyszer megáll c24 kóddal akkor meg van a hiba.
A C25 a hátsó henger(2) gyújtásjele. Nem tom mé írja ki. Nézd át a csatikat.
amit en tudok hogy a gyujtas szenzor ,fotengely helyzet erzekelo a rossz,de elotte minden csatit nezz at es kontakt sprezzel be,
sziasztok.van egy 97-es TL 1000s motorom.a következő a gond.pöcc-röff indul.mész,mész eléri a 90 fokot és egyszer csak kivillan a piros lámpa,motor bedadog leáll.negyed óra pihenő,indulás,haladás,90 fok leáll.hibakód c25,ami állítólag a váltószenzor lenne, a kuplungkosár mögött van,és olajban fürdik.találkoztatok már ezzel a hibával?vagy van valakinek más ötlete?válaszotokat előre is köszönöm.
Csá badmiki!Köszi a képeket!Nagyon penge a megoldás! Már gyártom is a tartót. Még jó hogy az utasülés ilyen "lötyögős"és elfér alatta a merevítés. Mégegyszer hálás köszönet!
Csá! Én így oldottam meg, a konzolt magam csináltam, így nem kellett az idomokhoz hozzányúlni, a többi képet e-mailben küldöm
..azé' me' Taresz bekaphatja, attól nekem még küldhetsz, nem?
ad'ide, szöszi!
Mondom: olajban kb egy ezres van. de látod a szervizkönyvben is.
Jó minőségű van benne. felesleges ledobnod,de rád bízom.
oksa,küldöm.
Köszi mégegyszer a tájékoztatást! Láncot cseréltek,olajat már nem biztos?Akkor majd én.Gumit már kapott újat.Örülnék ha küldenéd a képeket.gabor.csaszar@freemail.hu megnéztem a videókat...én azért nem kenem ennyire de jó látni hogy így is megy ha akar ill.ha akarják.
Az olajban kb 1000 km volt mikor leadtam. Sztem azt nem cseréltek.
A láncot-gumit akarták kicserélni (legaláébbis ezt "húzták le" alku közben az árból).
A lámpa hegesztett.A tartóvassal kell elszórakozni (bontottat vettem rá a perec után) ,én nem nagyon foglalkoztam vele.Ha adsz emilcímet átküldöm a törés utáni képeket. Nagyon látványos volt,de semmi létfontosságú szerve nem sérült.
A forgalmi téves, magyar forgalombahelyezés,nem folytott.
Mindíg elindult,csak cirkuszos volt. Szivató nélkül könnyebb. Próbáld úgy. Akkor húzd rá picit,mikor már megy.
Üdv.
Köszi a részletes infót!Átnézem a gépet alaposan mégegyszer,csavarokat,mindent.FULL-GAS leszervizelve adta át(gondolom szelepeket nem állítottak).Télen majd szétkapom a spoilereket is,kicsit kell tekerni a tartón a lámpa körül de ez minimális szépséghiba. Remélem a hidegindulás marad így ahogy van és nem szopat meg!Forgalmiban 72kw-98le ennél tutira több van benne.Legalább is úgy érzem.Ha még lessz kérdésem remélem nem gáz ha kereslek.


Köszi!fuffu
na szóval. Szervizelés nem kamu,végig a nívó csinálta. elég jó viszonyban vagyok velük.
Mielőtt leadtam még írták a progiját az indítás miatt....aztán utána is szarakodott és akkor telt be a pohár.
a váznyulvány már akkor törött volt,mikor megvettem,típushibája. van ott a rotációs f@szságnál az a két hosszú felfogató csavar---na az szokott eltörni és akkor töri el a vázat. kb 3 ilyen csavart cseréltem már,mindíg az alsó törik el. észreveszed,mert akkor elkezd hintázni picit,és felpattog a hátulja úthibán.
Én estem vele. Egyszer nagyot,egyszer meg kb 30-al elcsúsztam egy olajfolton---minden idom eltörött,cseréltem az összeset. váz nem sérült,utána még 2 évig használtam,ne tarts tőle.
6000-ként szervizeltettem, Castrol act-evo volt mindíg benne,olajfogyasztás 3 dl/6000 km körül volt. nem zabálta,meglepően keveset evett,pedig szerettem "használni".

Az idomot fúrnod kell a dobozhoz, előbb vedd meg a felfogató tappancsot és az majd adja hogyan.
Összességében egy jó TL-t sikerült venned.

Szelephézagot állítass a következő szervizen Nézzétek meg a lapkatartókat is. Ez a rákfenéje. Cseréltettem azt is.
több márkatársammal ellentétben nekem nem robbant fel egyszer sem a hengerfej.
Agyalok,h van-e valami gány rajta....de nem jut eszembe. Napi használatban volt.

Videót találsz róla profilomban.
Üdv tarka!Szóval a tiéd volt a gép?!Ezek szerint a doboz azzal a 4 csavarral volt felfogatva ami a hátsó lámpa körül van?Akkor ki kell fúrnom az idomot.Szervízkönyvében végig írva vagyon az olajcsere,tehát ez sem kamu.Viszont hegesztetnem kellett a váznyúlványt!Bal alsó csavarszemnél törött volt amit itthon vettem észre.Látszanak rajta esési nyomok(kipufogó,spoilerek nem illeszkednek stb.)Érdekelne hogy te estél vele vagy így vetted?Számíthatok még valami meglepire vagy ennyi volt?Olajfogyasztás?Kb:300km-t mentem vele..edig semmi,olajfolyás sem.Egyébként nagyon ütős a gép...és a hangja!Az indítása szerintem nem gázos,kis hajtatás után röffen.Előre is köszi az infókat!

Üdv.fuffu
túradoboz volt rajta. ki volt fúrva a hátsó idom 2-2 helyen. én lecseréltem. nem tetszett. a dobozokat meg 55ért adtam el tartóstol. 3 givi zárható volt....
enyém volt!
Kicsit makrancosan indul (mióta megvettem ilyen volt),de hibátlan.
Folyamatosan szervizelt,sosem volt vele bajom.
Nem fogod megbánni.
Ez sztem tarkáé!
Tarka gépe nagyon szép gép volt