Nem tudom, de ha el akarod adni a motort, akkor szerintem tök feleslegesen fogsz költeni rá vagy százezret. Senki nem fogja megfizetni szerintem. Ha megtartanád, azt mondanám, hogy NAGYON HELYES, így kell kezdeni a szezont!
Akkor megnyugottam.
Elég új vagyok és elkeztem olvasni elejétől a fórumot, izgalmas dolgók vannak fent ezért kérdezgetem ezeket az infókat.
Köszi a gyors választ.
pfvari: gyujtáselektronika érdekelne, írtad anno hogy az újaknál egy "1"-es van a számsor végén (32920-02f21) az enyém egy 2000 évjáratú TLR tökéletes állapot de a számsor végén a "0" van (32920-02fc0) esetleg ha meg tudnád mondani hogy ezeket már megint "0"-val nyomták e és, hogy a "c" ami a "0" előtt van jelent e valamit ennél az évjáratnál. Törve nem volt a motor és a fontosabb részei sem voltak kiszerelve.
Problémám nincs a mocival csak érdeklődés képpen.
Bárki aki tudja segithet előre is köszi.
Imrufo!
Most viszem a moccot szerelőhöz,kap új fékbetéteket(Ferodo Racing),új láncot+fogaskerekeket(D.I.D.),új légszűrőt+olajszűrőt.Amúgy azóta mióta sikerült beindítani következő alkalommal annyira nem akart beröffenni,hogy leszívta az akksit az indítózástól,úgyhogy valszeg új gyertyákat is kap,de remélem a szerelő kideríti hogy miért megy a gépnek ilyen nehezen az indulás
Legalabb te jol jartal azzal a bolttal... maradjunk annyiban hogy en egyelore olyan minusz 400-ban vagyok azzal a bolttal, de mar dolgozik egy ugyved a kerdesen..
Szevasz Norbi! Imádom a sarokvédőt, pláne, hogy ilyen jó üzletet azóta sem sikerült összehozni... Nem maradt esetleg egy blokkod, amit ugyanígy elboltolhatnánk?
Tényleg, amúgy a TL-es ügyeddel lett valami? (csak ha publikus...)
Hali!
Magasnyomásúval szerintem se tanácsos motort mosni, de slaggal kis nyomású vízzel, nyugodtan lehet locsolni a kapcsolókat is, akár még a műszerfalat is. Nekem legalábbis a 6 év alatt soha semmi baja nem lett tőle. A láncot brigéciollal szoktam lemosni, ecset, fogkefe minden játszik, utána láncspray, és olyan mint az új.
A féktárcsákat egy havertól vettem, nagyon haveri alapon, az új ára üzlettől függően olyan 60-100 ezer(/pár) között van.
A sarokvédőket egy másik TL-es havertól szereztem, még haveribb áron. Itthon szerintem nem is nagyon lehet kapni, ebay-ről beszerezhető...
Csak egy képem van közeli, az se a legjobb...
Mosás: nagynyomásúval ne, mert kivereted vele a csapágyakból és a láncból a cuccost. Mosószeres víz, slagos öblítés. A motor vízálló ember, nem olvad el
sziasztok adj legyszi tanacsot a motor letakaritasarol ugyan is az a bajom hogy ugy feltem a viztol a mocimat hogy miota megvan 1 eve nem erte viz,esocsepp.stb es mar nagyon dzsuvas,rongyal torolgettem 1 darabig de mar nem jutok semmire se.most ha neki esnek magasnyomasuval azt hiszem oda veszik a szaraz 1 ev feltem az elektronikat kapcsolokat lancot es mindent.a lancvedo mereteit leirhatnad van 1 haverem legyartja alubol,kozeli fenykep is johet a lehetseges.baromi jol nez ki az elso tarcsaid hol lehet venni es vifil?ft ben. tegnap 1 orat mociztam finoman ,csak hogy izgassalak
Igen, sajna még mindig szét van szedve, és amíg nem lesz píz másik blokkra úgy is marad. Qrvanagy recesszió van, másra kellett költenem a félretett forintot, most meg lassan gyűlik... A szezonom jó ha a nyár közepén elkezdődik...
Majd csak kunyerálok valakitől kölcsönmotort...
Csá!Zsolti!Örülök,hogy csak akksibaja volt a gépnek!
Én meg úgy döntöttem a hétre elég volt a MAN kutyából,meló folyt köv a jövőhéten!Szombatra elméletileg kész a gép
Hát akkor tuti hogy nagy baj lehet ha már te se tudod megoldani
Télleg amugy hogy áll most a tillered?Legutóbb egy szétszedett képet tettél be róla,azóta is úgy van?
Elég új vagyok és elkeztem olvasni elejétől a fórumot, izgalmas dolgók vannak fent ezért kérdezgetem ezeket az infókat.
Köszi a gyors választ.
Problémám nincs a mocival csak érdeklődés képpen.
Bárki aki tudja segithet előre is köszi.
Imrufo!
Most viszem a moccot szerelőhöz,kap új fékbetéteket(Ferodo Racing),új láncot+fogaskerekeket(D.I.D.),új légszűrőt+olajszűrőt.Amúgy azóta mióta sikerült beindítani következő alkalommal annyira nem akart beröffenni,hogy leszívta az akksit az indítózástól,úgyhogy valszeg új gyertyákat is kap,de remélem a szerelő kideríti hogy miért megy a gépnek ilyen nehezen az indulás
Tényleg, amúgy a TL-es ügyeddel lett valami? (csak ha publikus...)
HA VALAKIT ERDEKEL HÍVJON MERT AZ ÁR CSAK IRÁNYÁR
Magasnyomásúval szerintem se tanácsos motort mosni, de slaggal kis nyomású vízzel, nyugodtan lehet locsolni a kapcsolókat is, akár még a műszerfalat is. Nekem legalábbis a 6 év alatt soha semmi baja nem lett tőle. A láncot brigéciollal szoktam lemosni, ecset, fogkefe minden játszik, utána láncspray, és olyan mint az új.
A féktárcsákat egy havertól vettem, nagyon haveri alapon, az új ára üzlettől függően olyan 60-100 ezer(/pár) között van.
A sarokvédőket egy másik TL-es havertól szereztem, még haveribb áron. Itthon szerintem nem is nagyon lehet kapni, ebay-ről beszerezhető...
Csak egy képem van közeli, az se a legjobb...
Mosás: nagynyomásúval ne, mert kivereted vele a csapágyakból és a láncból a cuccost. Mosószeres víz, slagos öblítés. A motor vízálló ember, nem olvad el
Lehet nem engem kérdeztél,de az én tanácsom: MOSD LE méghozzá H2O-val.
Adios.
Majd csak kunyerálok valakitől kölcsönmotort...
Na ha megkapod a vasad lehet szaggatni
Én meg úgy döntöttem a hétre elég volt a MAN kutyából,meló folyt köv a jövőhéten!Szombatra elméletileg kész a gép
Télleg amugy hogy áll most a tillered?Legutóbb egy szétszedett képet tettél be róla,azóta is úgy van?
De semmi ötletem...
Hamár én semmit értek hozzá..